Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen täällä palstalla, kun haukuttiin illalla"läyhäjengiä" makkarissa. Katsoin myöhemmin 24/7 ja kelasin alkuiltaan. Mä en siis ymmärrä miten jotkut on haukkunut täällä jos muut asukkaat haukkuvat heidin valintaa ottaa oma etu? Aivan täysin ymmärrettävää. Toi Heidin valinta ottaa oma etu ennen muita oli aivan täysin pohjanoteeraus, ei noin vaan tehdä. Heidin itsekkyys on pitkin kautta näkynyt, mut tää oli jo anteeksiantamatonta.
Noilla valinnoilla ei oo mitään tekemistä sen kanssa mitä sopivat jo aiemmin ENNEN kun Heidistä edes tuli päällikköä :D nyt vaan kaatavat lisää vettä myllyyn ja keksivät tekosyitä Heidin haukkumiselle. Se on ihan sama mitä päätöksiä Heidi olisi tehnyt, nämä sopivat kaiken jo ennen niitä.
Älä selitä. Jos vaikka Merve olisi ollut päällikkönä ja valinnut oman edun ennen muita, täällä olisi jo hirvee paska myrsky siitä kuinka itsekäs Merve on ja Merve ulos. Ihan sama mitä Heidi tekee tai sanoo on muka aina ok täällä palstalla
No eikä olis. Tasapuolisesti kaikki saa joltain kuraa niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Heidi ei ole kertaakaan pahoitellut muille valintaansa?
Sitäpä. Itki vaan, että on niin onnellinen omasta puolestaan. Sietäisi hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Lauralla 80 prosenttia äänistä tällä hetkellä. Melko varmasti turvassa, mutta seurataan tilannetta herkeämättä.
Mistä tämän reaaliaikaisen tilanteen näkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura himaan huomenna 🤯🤯🤯
Eipä Laura juurikaan tuo taloon viihdettä.
Tämä on itsellänikin suurin syy siihen miksi en hänestä erityisesti pidä. Vaikka Nabaskin ärsyttää toisinaan, hänkin tuo paljon enemmän viihdettä + kontenttia taloon. Lauralla on vaan se oma pieni jengi kenen kanssa on oma itsensä, muuten istuu nurkassa hiljaa ja tuijottaa kun muut puhuu. Ei sano ikinä suoraan kenellekään mitään vaan menee nurkan taakse valittamaan. Samoin Merve. Kaksi lammasta niin sanottuna.
Eilen katsoin monta tuntia 24/7 Laura, Miikka, Millu, Sofia, Merve istu sohvalla ja keskusteli. Sit pitkän ajan päästä huomasin et Aijaa heidikin oli siellä, istu vaan hiljaa. Eikä oo ensimmäinen kerta. Ticit välillä paljastaa et Heidi lähettyvillä.
Heidi nyt ei olekaan häädössä vaan Laura, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen täällä palstalla, kun haukuttiin illalla"läyhäjengiä" makkarissa. Katsoin myöhemmin 24/7 ja kelasin alkuiltaan. Mä en siis ymmärrä miten jotkut on haukkunut täällä jos muut asukkaat haukkuvat heidin valintaa ottaa oma etu? Aivan täysin ymmärrettävää. Toi Heidin valinta ottaa oma etu ennen muita oli aivan täysin pohjanoteeraus, ei noin vaan tehdä. Heidin itsekkyys on pitkin kautta näkynyt, mut tää oli jo anteeksiantamatonta.
Noilla valinnoilla ei oo mitään tekemistä sen kanssa mitä sopivat jo aiemmin ENNEN kun Heidistä edes tuli päällikköä :D nyt vaan kaatavat lisää vettä myllyyn ja keksivät tekosyitä Heidin haukkumiselle. Se on ihan sama mitä päätöksiä Heidi olisi tehnyt, nämä sopivat kaiken jo ennen niitä.
Älä selitä. Jos vaikka Merve olisi ollut päällikkönä ja valinnut oman edun ennen muita, täällä olisi jo hirvee paska myrsky siitä kuinka itsekäs Merve on ja Merve ulos. Ihan sama mitä Heidi tekee tai sanoo on muka aina ok täällä palstalla
Hyeenalaumassakin haetaan se pienin yksilö joka sitten näännytetään hengiltä, BB-talon soisin toimivan ihmismäisesti.
Millu on rasittava huutaja, pois mölisemästä talosta tänään.
Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin.
Vierailija kirjoitti:
Koosteissa ei muistaakseni ole näytetty Heidin tic oireita jos ne niitä ovat.
Ei ole näytetty. 24/7:ssa lähes joka kerta kuuluu se vinkuminen. Ihme kyllä että ei ole tullut koosteeseen edes se, kun Karvan pilkkasi Heidiä siitä
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla naama kukkii, Mervelläkin ihottumaa nenän pielessä, mikä pöpö talossa jyllää. Santeri hiihtelee likaisissa karvatossuissaan, muut paljain jaloin jopa kylppärissä.
Jotkut istuu ruokapöydällä ja piereskelee niin eipä tarvii ihmetellä 😂
Hienoa että Laura pääsee turvaan ensimmäisenä .
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin.
"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule
Tällä palstalla ei nää todellisuutta . Laura on paras tänä iltana .
Laura on nyt niin nähty. Uskon et Sallalla ja Millalla vielä annettavaa kun ovat olleet kaikista vähimmän aikaa talossa, toki just siksi paha tilanne häädön kannalta heillä. Mia kun lopettaisi kiroilemisen ja huutamisen niin olisi ihan siedettävä. Ei haittaa loppupeleis kuitenkaan yhtään, lähti noista kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että Laura pääsee turvaan ensimmäisenä .
Hienoa, että meillä on täällä selvännäkijä 🔮
Toivon että Milla tai Salla putoaa
Milena treenaa ja puhuu kuka kirjoitti ja Salla puhuu pisteytyksestä .
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että Laura pääsee turvaan ensimmäisenä .
Kertoisitko vielä kuka häädetään? Ketkä pääsee finaaliin? Kuka voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Laura on nyt niin nähty. Uskon et Sallalla ja Millalla vielä annettavaa kun ovat olleet kaikista vähimmän aikaa talossa, toki just siksi paha tilanne häädön kannalta heillä. Mia kun lopettaisi kiroilemisen ja huutamisen niin olisi ihan siedettävä. Ei haittaa loppupeleis kuitenkaan yhtään, lähti noista kuka tahansa.
Salla ja Milla ei osaa muuta kuin läyhätä .
Mites sattuikaan, kaikki bb:n tylsimmät asukkaat samassa häätöskabassa. 😂
Kuka vaan päälliköksi paitsi Reeo, Miikka, Reeo, Milla tai Salla