Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin team Heidi (+rooma). Pelaavat paljon fiksummin. Lauran poppoo ihan onnetonta sakkia :---D
Mä olen ainakin team Laura. Rooman poppoo kovia manipuloimaan.
Millon tää manipulointi tapahtuu kun itse en sellaista nää? Reeon porukkahan ei äänestä tismalleen samoja koskaan häädössä vaan jakavat pisteet nimenomaan siten, että saavat varmasti sinne ne, jotka jokainen sinne haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti menee äänestystilanne . Tsemppiä Laura .
Vielä se äänestystilanne keikahtaa toisinpäin.
Sunnuntaina alkaa palkit vaihdella paikkaa.
Laura kotiin !!
Kyllä Laura saisi lähteä. Laura on aika tosikko. Ihme muija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin team Heidi (+rooma). Pelaavat paljon fiksummin. Lauran poppoo ihan onnetonta sakkia :---D
Nyt vaan täytyy toivoa, että joko läyhääjäporujan ylläpitäjä Laura lähtee tai tää v-sanaa viskova Millu.
On jäänyt sitten jotain näkemättä.
Varmasti on jos ei katso 24/7 :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa vain hyväksyä että Lauralla on reilu kannattajajoukko .
Kyllähän vaan muillakin on kannattaja joukko.
Mikä toi possukiljasu oli Heidiltä äsken sohvalla :D kukaan ei reagoinu, ei edes katsonut.
Ja mitä Sallan kulmakarvoille on käyny?
Vierailija kirjoitti:
Laura himaan huomenna 🤯🤯🤯
Eipä Laura juurikaan tuo taloon viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin team Heidi (+rooma). Pelaavat paljon fiksummin. Lauran poppoo ihan onnetonta sakkia :---D
Toi Millu pilaa ainakin minun kyttäämiseni tuolla räävittömällä olemuksellaan. Pelkään, että Nelonen pitää Millun talossa tänään, eihän nyt omaa työntekijää ulkoisteta talosta.
Salla sieltä lentää tänään ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin team Heidi (+rooma). Pelaavat paljon fiksummin. Lauran poppoo ihan onnetonta sakkia :---D
Mä olen ainakin team Laura. Rooman poppoo kovia manipuloimaan.
Millon tää manipulointi tapahtuu kun itse en sellaista nää? Reeon porukkahan ei äänestä tismalleen samoja koskaan häädössä vaan jakavat pisteet nimenomaan siten, että saavat varmasti sinne ne, jotka jokainen sinne haluaa.
Just näin. Käyvät kyllä tarkkaan aina häätöjutut läpi. Reeo aina Heidiltäkin nätisti kysyy kenet haluaisi ulos, kuka on ärsyttänyt eniten jne. Toki yleensä salakielellä, kaikki ei vaan nähtävästi tajua sitä.
En kyllä ymmärrä miten annetaan sekä bb:n osallistujien, studiovieraiden ja tuotannon kiusata jatkuvasti kisan nuorinta ja reiluinta ihmistä? Eidi ei sorru lainkaan muiden koulukiusaamiseen vaikka toki hienon harkitusti pelaakin kuten kuuluu. Viimeinen pisara nämä päällikön tehtävät joita tuotanto tietoisesti Heidille antanut niin että joutuu vielä enemmän susien hampaisiin. Ei tällaista kiusaamista kestä entisenä koulukiusattuna katsoa. Toivottavasti tuotanto ottaa vastuun jos pilaavat kisan nuorimman ja terveimmän kisaajan mielenterveyden. Onneksi hänellä on talossa Reeo. Ainoa pelastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin team Heidi (+rooma). Pelaavat paljon fiksummin. Lauran poppoo ihan onnetonta sakkia :---D
Mä olen ainakin team Laura. Rooman poppoo kovia manipuloimaan.
Millon tää manipulointi tapahtuu kun itse en sellaista nää? Reeon porukkahan ei äänestä tismalleen samoja koskaan häädössä vaan jakavat pisteet nimenomaan siten, että saavat varmasti sinne ne, jotka jokainen sinne haluaa.
Merve: 2pistettä Salla, 1 piste Reeo
Laura: 2pistettä Salla, 1piste Reeo
Milena: 2pistettä Salla, 1piste Reeo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on kyllä ihan paras. Suomalaiset on niin värittömiä.Nabaz on suosikkini.
Mikäs siinä jos tykkää narsistisuuteen menevistä ihmisistä.
Nabaz hakee huomiota kaiken aikaa, ikäänkuin koko ajan kuunnelkaa minua
ja on vähän sitä mieltä, hän voi toimia miten haluaa, muista piittaamatta.
Nabaz voisi lähteä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura himaan huomenna 🤯🤯🤯
Eipä Laura juurikaan tuo taloon viihdettä.
Tämä on itsellänikin suurin syy siihen miksi en hänestä erityisesti pidä. Vaikka Nabaskin ärsyttää toisinaan, hänkin tuo paljon enemmän viihdettä + kontenttia taloon. Lauralla on vaan se oma pieni jengi kenen kanssa on oma itsensä, muuten istuu nurkassa hiljaa ja tuijottaa kun muut puhuu. Ei sano ikinä suoraan kenellekään mitään vaan menee nurkan taakse valittamaan. Samoin Merve. Kaksi lammasta niin sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
Reeo on just ihana!
JUST SAMAA MIELTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti menee äänestystilanne . Tsemppiä Laura .
Vielä se äänestystilanne keikahtaa toisinpäin.
Sunnuntaina alkaa palkit vaihdella paikkaa.
Laura kotiin !!Kyllä Laura saisi lähteä. Laura on aika tosikko. Ihme muija.
Ei tuo talolle yhtään mitään!
Sofialla vampyyrimaiset hampaat. Onko nekin tehty. Moraalittomuus on jotenkin in ja tavoiteltavaa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Merve jättänyt itseään Lauran kanssa häätöön jos inhoaa itsekkyyttä.
No ei tainnu Mervelläkään olla munaa jättää itseään sinne mutta Mervehän ajattelee aina muita ensin; vai miten se meni ?
Miksi ihmeessä olisi jättänyt ?
Olisi testannut mikä on suosio äänestäjien silmissä.
No eipä ole pikkulikkakaan testannut, vaikka tilaisuuksia olisi kyllä ollut😂
Et ole mitenkään sisäistänyt tätä tämän vuoden bb talon agendaa. Tuonne on tultu pelaamaan. Heidi on voittanut useimmiten ja näinollen saanut voitoista etuja. Eihän päällikkökisan voittanut joudu häätöön. Vai menikö tämä Sinulta ohi ?
Silläkin on metkitystä, kenen joukossa pelaat. Kaikella on metkitystä. Näinollen paras taktikko, pelaaja, voittaa koko bb:n. Heidi on yksi varteenotettava voittaja - ehdokas.
Pikkutyttö Heidi kotiin äidin helmoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi possukiljasu oli Heidiltä äsken sohvalla :D kukaan ei reagoinu, ei edes katsonut.
Ja mitä Sallan kulmakarvoille on käyny?
Ovat tottuneet noihin kiljahduksiin joita Heidi itse nimittää hikaksi.
Merve laittoi t-lusikallisen suolaa kahteen kanamunaan ja desin sokeria puurolautaseen. Hyvin lähtee päivä käyntii, tai sitten ei. Ei mikään ihme jos vähän väsyttää likkaa 😳
Näin eilen täällä palstalla, kun haukuttiin illalla"läyhäjengiä" makkarissa. Katsoin myöhemmin 24/7 ja kelasin alkuiltaan. Mä en siis ymmärrä miten jotkut on haukkunut täällä jos muut asukkaat haukkuvat heidin valintaa ottaa oma etu? Aivan täysin ymmärrettävää. Toi Heidin valinta ottaa oma etu ennen muita oli aivan täysin pohjanoteeraus, ei noin vaan tehdä. Heidin itsekkyys on pitkin kautta näkynyt, mut tää oli jo anteeksiantamatonta.
Suomen huippuseurapiirien Ella on Sofian kaveri.