Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Nyt se taas nähdään että häviöllä olevat ne suutansa soittaa ja antaa ymmärtää että Laura häädetään. Ei häädetä vaan turvaan pääsee.
Minulta myös ääniä Lauralle. En vaan jaksa mesota yhtään millään palstalla.
Tämä kausi puolessa välissä. Nyt voisi parit tuplahäädöt suorittaa peräkkäisinä viikonloppuina.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se taas nähdään että häviöllä olevat ne suutansa soittaa ja antaa ymmärtää että Laura häädetään. Ei häädetä vaan turvaan pääsee.
Se on juuri näin! #teamlaura
Mia joutaisi kotiin. Aleksin kanssa kiehnääminen oli toki ärsyttävää ainakin ajoittain, mutta oli kuitenkin enimmäkseen positiivinen meininki. Nyt näyttää iloisuus kadonneen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa vain hyväksyä että Lauralla on reilu kannattajajoukko .
Käsikirjoituksessa lukee, että Laura ja Merve ovat finaaliviikolla talossa.
Vaikutat läyhääjältä.
t.eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Merve jättänyt itseään Lauran kanssa häätöön jos inhoaa itsekkyyttä.
No ei tainnu Mervelläkään olla munaa jättää itseään sinne mutta Mervehän ajattelee aina muita ensin; vai miten se meni ?
Miksi ihmeessä olisi jättänyt ?
Olisi testannut mikä on suosio äänestäjien silmissä.
No eipä ole pikkulikkakaan testannut, vaikka tilaisuuksia olisi kyllä ollut😂
Vierailija kirjoitti:
Heidi on itse tehnyt valintansa. Itse olisin valinnut toisin.
Billeet olisin jättänyt kaikilta väliin. Itseni olisin uhrannut enkä 11 muuta.
Sainiokin sanoi että olisi keskeyttänyt bileet.
Olen useimmiten tykännyt Sainiosta, mutten eilisistä kommenteista. Teemanahan tämän kauden BB-talossa vaikuttaa olevan epäreiluus eli osa asukkaista saa jotain, osa ei. Heidin tie on alusta asti ollut kivikkoinen, kiitos Kirsin. Itse on taistellut itsensä jatkoon kiusaajien keskellä. Laura, josta sinänsä tykkään, pääsi päällikkökaudellaan paljon helpommalla. Moniko asukkaista kaiken deprivaation keskellä olisi valinnut toisten edun? Ihan turhaan Heidiä haukutaan.
Laura kotiin! Tulee vielä jännittävä ilta 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi sanoi eilen hyvin että hän on talon nuorin mutta silti tuntuu että hän asuisi täällä lasten kanssa. Viittasi eri tyyppien uhriutumiseen esiim häätöön joutumisessa. Hän itse ollut joutumassa häätöön monta kertaa, jäänyt häkkiin, jäänyt valitsematta voittajoukkueesta neuvotteluhuoneeseen eikä ole olkut niistä moksiskaan. Harvinaisen kypsä 21-vuotias!
Ei ole kuitenkaan ollut munaa käydä häätöpenkillä, vaan on aina epäkypsästi keplotellu itsensä häädöstä pois. Ai niin, se onkin vaan kova pelaaja😂
Mian sanoi Heidi oli useasti tarjonnut vaihtoehtoa että jättävät äänestystilanteen kuten se oli ( molemmat häädössä) tai että Mis pois. Oli valmis jättämään itsensä häätöön. Vain Aleksin poisottamiseen ei suostunut.
Teki Heidi mitä päätöksiä hyvänsä niin Lauran jengi päätti alkaa häntä äänestämään jo ennen Heidin päällikkökautta. 24/7 voi katsoa mitä suunnittelivat, jos koosteissa ei näytetty. Koosteen varassa katsojilla ei ole tietoa puoliakaan talon tapahtumista.
Mä oon ainakin team Heidi (+rooma). Pelaavat paljon fiksummin. Lauran poppoo ihan onnetonta sakkia :---D
Hahahhahahahhaha - kumman äiti Sallan vai Millan - täällä nyt lobbaa????
Jahas. Luvattiin että uusia huoneita avautuu. Avautuiko ? Toinen asia. Saivat kaupasta ne ruuat. Kukaan ei valmistanut eilen mitään ruokaa. Miksiköhän ?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin team Heidi (+rooma). Pelaavat paljon fiksummin. Lauran poppoo ihan onnetonta sakkia :---D
Nyt vaan täytyy toivoa, että joko läyhääjäporujan ylläpitäjä Laura lähtee tai tää v-sanaa viskova Millu.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin team Heidi (+rooma). Pelaavat paljon fiksummin. Lauran poppoo ihan onnetonta sakkia :---D
Mä olen ainakin team Laura. Rooman poppoo kovia manipuloimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin team Heidi (+rooma). Pelaavat paljon fiksummin. Lauran poppoo ihan onnetonta sakkia :---D
Nyt vaan täytyy toivoa, että joko läyhääjäporujan ylläpitäjä Laura lähtee tai tää v-sanaa viskova Millu.
On jäänyt sitten jotain näkemättä.
Kuka pääsee tutustumaan pyöröoven mekanismiin tänään?
Tuleeko läppämachinesta pyöröovimachine?
Tippuuko iso nimi?
Katso illan jakso!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Merve jättänyt itseään Lauran kanssa häätöön jos inhoaa itsekkyyttä.
No ei tainnu Mervelläkään olla munaa jättää itseään sinne mutta Mervehän ajattelee aina muita ensin; vai miten se meni ?
Miksi ihmeessä olisi jättänyt ?
Olisi testannut mikä on suosio äänestäjien silmissä.
No eipä ole pikkulikkakaan testannut, vaikka tilaisuuksia olisi kyllä ollut😂
Et ole mitenkään sisäistänyt tätä tämän vuoden bb talon agendaa. Tuonne on tultu pelaamaan. Heidi on voittanut useimmiten ja näinollen saanut voitoista etuja. Eihän päällikkökisan voittanut joudu häätöön. Vai menikö tämä Sinulta ohi ?
Silläkin on metkitystä, kenen joukossa pelaat. Kaikella on metkitystä. Näinollen paras taktikko, pelaaja, voittaa koko bb:n. Heidi on yksi varteenotettava voittaja - ehdokas.
Salla se vaan aloitti jo ensiviikon pisteiden miettimisen .