Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47341/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla se vaan aloitti jo ensiviikon pisteiden miettimisen .

Vierailija
47342/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se taas nähdään että häviöllä olevat ne suutansa soittaa ja antaa ymmärtää että Laura häädetään. Ei häädetä vaan turvaan pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47343/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta myös ääniä Lauralle. En vaan jaksa mesota yhtään millään palstalla.

Vierailija
47344/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kausi puolessa välissä. Nyt voisi parit tuplahäädöt suorittaa peräkkäisinä viikonloppuina.

Vierailija
47345/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se taas nähdään että häviöllä olevat ne suutansa soittaa ja antaa ymmärtää että Laura häädetään. Ei häädetä vaan turvaan pääsee.

Se on juuri näin! #teamlaura

Vierailija
47346/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia joutaisi kotiin. Aleksin kanssa kiehnääminen oli toki ärsyttävää ainakin ajoittain, mutta oli kuitenkin enimmäkseen positiivinen meininki. Nyt näyttää iloisuus kadonneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47347/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa vain hyväksyä että Lauralla on reilu kannattajajoukko .

Käsikirjoituksessa lukee, että Laura ja Merve ovat finaaliviikolla talossa.

Vierailija
47348/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat läyhääjältä.

t.eri

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Merve jättänyt itseään Lauran kanssa häätöön jos inhoaa itsekkyyttä.

  No ei tainnu Mervelläkään olla munaa jättää itseään sinne mutta Mervehän ajattelee aina muita ensin; vai miten se meni ?

Miksi ihmeessä olisi jättänyt ?

Olisi testannut mikä on suosio äänestäjien silmissä.

No eipä ole pikkulikkakaan testannut, vaikka tilaisuuksia olisi kyllä ollut😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47349/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi on itse tehnyt valintansa. Itse olisin valinnut toisin.

Billeet olisin jättänyt kaikilta väliin. Itseni olisin uhrannut enkä 11 muuta.

Sainiokin sanoi että olisi keskeyttänyt bileet.

Olen useimmiten tykännyt Sainiosta, mutten eilisistä kommenteista. Teemanahan tämän kauden BB-talossa vaikuttaa olevan epäreiluus eli osa asukkaista saa jotain, osa ei. Heidin tie on alusta asti ollut kivikkoinen, kiitos Kirsin. Itse on taistellut itsensä jatkoon kiusaajien keskellä. Laura, josta sinänsä tykkään, pääsi päällikkökaudellaan paljon helpommalla. Moniko asukkaista kaiken deprivaation keskellä olisi valinnut toisten edun? Ihan turhaan Heidiä haukutaan.

Vierailija
47350/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura kotiin! Tulee vielä jännittävä ilta 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47351/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi sanoi eilen hyvin että hän on talon nuorin mutta silti tuntuu että hän asuisi täällä lasten kanssa. Viittasi eri tyyppien uhriutumiseen esiim häätöön joutumisessa. Hän itse ollut joutumassa häätöön monta kertaa, jäänyt häkkiin, jäänyt valitsematta voittajoukkueesta neuvotteluhuoneeseen eikä ole olkut niistä moksiskaan. Harvinaisen kypsä 21-vuotias!

Ei ole kuitenkaan ollut munaa käydä häätöpenkillä, vaan on aina epäkypsästi keplotellu itsensä häädöstä pois. Ai niin, se onkin vaan kova pelaaja😂

Mian sanoi Heidi oli useasti tarjonnut vaihtoehtoa että jättävät äänestystilanteen kuten se oli ( molemmat häädössä) tai että Mis pois. Oli valmis jättämään itsensä häätöön. Vain Aleksin poisottamiseen ei suostunut.

Vierailija
47352/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki Heidi mitä päätöksiä hyvänsä niin Lauran jengi päätti alkaa häntä äänestämään jo ennen Heidin päällikkökautta. 24/7 voi katsoa mitä suunnittelivat, jos koosteissa ei näytetty. Koosteen varassa katsojilla ei ole tietoa puoliakaan talon tapahtumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47353/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin team Heidi (+rooma). Pelaavat paljon fiksummin. Lauran poppoo ihan onnetonta sakkia :---D

Vierailija
47354/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhahahahhaha - kumman äiti Sallan vai Millan - täällä nyt lobbaa????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47355/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Luvattiin että uusia huoneita avautuu. Avautuiko ? Toinen asia. Saivat kaupasta ne ruuat. Kukaan ei valmistanut eilen mitään ruokaa. Miksiköhän ?

Vierailija
47356/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainakin team Heidi (+rooma). Pelaavat paljon fiksummin. Lauran poppoo ihan onnetonta sakkia :---D

Nyt vaan täytyy toivoa, että joko läyhääjäporujan ylläpitäjä Laura lähtee tai tää v-sanaa viskova Millu.

Vierailija
47357/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainakin team Heidi (+rooma). Pelaavat paljon fiksummin. Lauran poppoo ihan onnetonta sakkia :---D

Mä olen ainakin team Laura. Rooman poppoo kovia manipuloimaan.

Vierailija
47358/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainakin team Heidi (+rooma). Pelaavat paljon fiksummin. Lauran poppoo ihan onnetonta sakkia :---D

Nyt vaan täytyy toivoa, että joko läyhääjäporujan ylläpitäjä Laura lähtee tai tää v-sanaa viskova Millu.

On jäänyt sitten jotain näkemättä.

Vierailija
47359/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pääsee tutustumaan pyöröoven mekanismiin tänään?

Tuleeko läppämachinesta pyöröovimachine?

Tippuuko iso nimi?

Katso illan jakso!

Vierailija
47360/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Merve jättänyt itseään Lauran kanssa häätöön jos inhoaa itsekkyyttä.

  No ei tainnu Mervelläkään olla munaa jättää itseään sinne mutta Mervehän ajattelee aina muita ensin; vai miten se meni ?

Miksi ihmeessä olisi jättänyt ?

Olisi testannut mikä on suosio äänestäjien silmissä.

No eipä ole pikkulikkakaan testannut, vaikka tilaisuuksia olisi kyllä ollut😂

Et ole mitenkään sisäistänyt tätä tämän vuoden bb talon agendaa. Tuonne on tultu pelaamaan. Heidi on voittanut useimmiten ja näinollen saanut voitoista etuja. Eihän päällikkökisan voittanut joudu häätöön. Vai menikö tämä Sinulta ohi ?

Silläkin on metkitystä, kenen joukossa pelaat. Kaikella on metkitystä. Näinollen paras taktikko, pelaaja, voittaa koko bb:n. Heidi on yksi varteenotettava voittaja - ehdokas.

Ketju on lukittu.