Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Eikö teitä ahdista näiden asukkien katsominen. Se ilkeys ja omahyväisyys jne
Merve kävi ulkona läyhäämässä. Hän oli hetken ihan jaloillaan ja nyt läyhää kuinka rankkaa tulee olla talossa joidenkin kuten Salla yms kaa loppuaika. Sofia naureskeli vieressä..
Onneksi Merve saa nyt makoilla ettei rasitu ja muiden haukkuminen jatkuvaa...
MIA JA SOFIA säestää haukkumista
Toivottavasti Salla tai Milla häädetään .
Vierailija kirjoitti:
Eikö Anni sanonut sunnuntaina, että loppuviikolla talossa aukeaa uusia ovia?
Varmaa Millu tippuu mutta ei tipukkaan vaan menee salahuoneeseen..
Peliähän tuo kaikki on, hassua että edes nostattaa tunteita katsojissa, minussakin. Mutta itseäni Reeo-Miikka-kombossa ärsyttää se, että he ovat jotenkin itse itsensä nostaneet itseoikeutetusti finaaliin kuuluviksi ja talon omistajiksi. Pelin kannalta olisi parempi, että olisivat eri tiimeissä :D Tai ehkä Miikka tarvitsee jonkun itseään päällikömmän päällikön, eikä tajua sen olevan itselleen haitaksi loppujen lopuksi.
Miikka: "sit ku me ollaan Reeon kanssa päälliköitä..." vai sanoko jopa päällikkönä :D
Miikka ei osaa enää edes erottaa itteensä Reeosta
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö nuo naiset jotka kiehnää tuon Sohvin kanssa, että sillä on paksunlainen kabanossi pöksyissä?
Ehkä ne juuri sen takia siinä kiehnäävätkin.
Vierailija kirjoitti:
Peliähän tuo kaikki on, hassua että edes nostattaa tunteita katsojissa, minussakin. Mutta itseäni Reeo-Miikka-kombossa ärsyttää se, että he ovat jotenkin itse itsensä nostaneet itseoikeutetusti finaaliin kuuluviksi ja talon omistajiksi. Pelin kannalta olisi parempi, että olisivat eri tiimeissä :D Tai ehkä Miikka tarvitsee jonkun itseään päällikömmän päällikön, eikä tajua sen olevan itselleen haitaksi loppujen lopuksi.
Jep, Reeokin totes et, kyl me tää kuudistaanki taputellaan. Ja samalla sano et Sofiaki häädetää heti ku tulee tsäänssi. Anteeks nyt vaan mut ei todellakaan onnistu hahaha
Mulla ei ole koskaan ollut tälläistä että olen maksanut 24/7mutta en vaan viitti enää katsoa mua ärsyttää niin pari tyyppiä tuolla että ei vaan voi..
Käyn täällä ja teitterissä hyvin pysyy mukana eikä tartte kuunnella ja katsoa😁
Parhaimmat palat käyn kelaten katsoa jos joku ärsyttävä saa näpeilleen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon et tulis nyt puolivälissä edes yksi uusi asukas lisää. Mieluiten kaksi. Ja häätötahti alkais olla tiukempi.
Tarkoitatko ihan uutta asukasta? Mun mielestä se ei olisi hyvä juttu, mutta joku niistä asukkaiden häätämistä voisi kyllä tulla. En tykännyt siitäkään, että alussa tuli jatkuvasti uusia. Sekään ei ollut hyvä juttu, ainakaan tälle kaudelle.
Joo ihan tuoretta verta taloon! Itsellä mielenkiinto ei riitä talon nykyiseen porukkaan.
Kahtiajako on kyllä tylsä pidemmän päälle, mutta minkäs teet, se johtuu tästä kaudesta. En usko, että yksi henkilö muuttaisi tilannetta tai toisi niin paljon mielenkiintoista uutta... Pitäisi olla joku aivan supertyyppi, en osaa edes kuvitella sellaista.
Hauska nuori tyyppi, joka haluaa olla talon kovin peluri, eikä siksi suostu alistumaan Rooma-pojille. Erityisesti siitä saatais kunnon kontsat kun teinijonne Miikka ei olisikaan enää kukkulan kuningas. Uuden pitäisi olla kunnon kovan luokan peluri ja hyvä puhumaan. Hän voisi houkutella puolelleen Nabben, Sallan ja Millan. Reeo, Heidi, Miikka ja Tuula jäisivät toljottamaan suu pyöreänä että mites tässä nyt näin kävi. Uusi kundi pelaisi joka suuntaan. Ensin tekee yhteistyötä Merven porukan kanssa ja järkkää häätöön pelkkiä roomalaisia. Sitten alkaa savustamaan pois kaikkia muita kovin pelureita yksi kerrallaan.
Samalla oven avauksella tulisi nainen, joku vähän ruma ja reppana, joka ei tarkoituksella tekisi oikein mitään kotitöitä. Ärsyttäisi Miikkaa ja Reeoa sillä. Lyöttäytyisi kuitenkin heidän kylkeensä, jotta saadaan pojista irti ilkeitä kommentteja, kun uusi asukas on niin ärsyttävä. Tämä uusi nainen alkaisi itkemään vuolaasti roomalaisten ilkeydelle keräten katsojilta sympatiaa ja saaden pojat näyttämään kamalilta. Hän kuuluu tietysti sen hurmaavan miehen kanssa samaan liittoon. Niinpä finaaliviikolle pääsevät Salla, Milla, Nabbe, uusi komistus ja uusi melodramaattinen nainen. Siinä olisi twistiä, kun yksikään Roomalainen ei pääsisi finaaliin :D Ja hyvä niin, koska eivät ole pelanneet voiton arvoisesti eivätkä ole mitenkään symppiksiä tyyppejä.
Tuula keittää ekan kerran kah
Via talossa eikä tiedä miten sitäkään tehdöän?! Nabbe sentään tekee koko ajan jotain.
Siis tosi tylsää jos nyt häädettävä pääsee salahuoneeseen ja palaa taloon. Hyvä luoja.
Merve: Täällä olis todella tylsää jos täällä olis enää jotkut Heidi, Milla ja Salla. Kuinkahan paljon viihdettä tuo Merve itse on tuonut. Syö, makaa ja narisee tuolla ärsyttävällä äänellään.
Miikka tarvii kunnon miespuolisen vastuksen taloon. Saatas maan pinnalle.
Heräsikö Tuula et jos haluaa kahvia pitää jonkun keittää sitä?
Eikö ole vähän vaarallista, että moni nuori saattaa hakeutua tuolle Sofian seksityöalalle, kun Sofia on hehkutellut tienaavansa 12 000-13 000 e kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä tyhmää pitää Milla talossa. Ja must tästä ohjelmasta on menny iha idea, kun nyt jollai Somen voimalla päätetään joku asukas ulos ja yhdessä äänestetään tiettyä. Tosi mälsää.
Millä tavoin Laura on kiinnostavampi asukas?
Hyi olkoon tuota läyhä-ämmäkerhoa jota johtaa Merve. Ilkeästi puhuvat Sallasta Millasta ja Heidistä. Sofia kaikenlisäksi kutsui Sallaa ja Millaa "tusinatavaraksi". Ettäs kehtaa. Vois miettiä itse mikä on ennen kuin menee ketään nimittelemään. Saako oksentaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia menee finaaliin. Asukkaat eivät anna pisteitä ollenkaan.
Milla on ainakin pari kertaa ottanut Sofian esille, mutta kamera käännetty tai keskustelu tyrehtynyt. Milla vaikuttaa haluavan Sofian ulos eli pidetään Milla talossa ja Sofia pikimmiten ulos.
Milla tietää, että Sofia on kansan suosikki. Mut ei kukaa Sofiaa halua äänestää pois talosta. Milla saa tänään lähteä. On hyvin tylsä asukas.
Sofia käyttää sateenkaarikorttia hyväkseen, mainostaa itseään ja käyttäytyy itse kaksinaamaisesti: välillä ärsyttävän yliymmärtäväinen eli feikki, välillä puukottaa selkään. Sofialle meikkikielto ja BB:n määräämä säkkivaate toisi ehkä esiin häivähdyksen todellisesta Sofiasta. Onko sitä edes?
Eikö Anni sanonut sunnuntaina, että loppuviikolla talossa aukeaa uusia ovia?