Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve toimii työnjohtajana? 😳
Jotenkin tuntuu, että Mervellä on burnout töistään ja tuli taloon lepäämään ja toipumaan siitä. Ihan oikeasti vaikuttaa masentuneelta tyttöraukka 🙁
Mulla käy Merveä sääliksi 😭
Muakin aavistuksen. Mielestäni hänellä ei vaikuta kaikki olevan niin hyvin kuin voisi, on sen verran väsynyt jatkuvasti ja ei myöskään täysin sinut itsensä kanssa. Lauralla (ja toki muullakin käärmejengillä) on todella huono vaikutus häneen, toivon niin että Laura tippuu huomenna, tämänkin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läppäri on kyl makkarissa vauhdissa nyt.
Mitä tapahtuu?
Osta 24/7 ni tietäisit
Ei ehdi joka hetkeä seurata. Nih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Tottakai kehui. Sofia kuuluu siihen vähemmistöön mitä pitää olla aina mukana ainakin yksi. Muutoin olen sitä mieltä, että Soffe on tapettia. En ole paljon kuullut kunnollisia keskusteluja häneltäkään.
Eilen just kuultiin taas hänen seksityöjuttujaan ja nähtiin sylitanssikin... apinalle onneksi... mutta kuitenkin. Tosi mielenkiintoista 🤢
Se seksityöjuttu oli kyllä 24/7ssa tosi mielenkiintoinen. Asukkaat oli ihan hiljaa ja kuunteli ja kyseli kokoajan soffelta lisää
Kai nyt kun ei Sofialle voi sanoa mitään. Onhan se jo nähty kuinka suvaitsevainen hän itse on muiden mielipiteille, mutta hänen omat jutut täytyy muiden hyväksyä. Katsojana minua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään hänen työnsä. Mitä ihmettä se tuolla edes tekee, jos tienaa jo parissa kuukaudessa voittosumman verran??? Valittaa siitäkin kun häviää rahaa talossa ollessaan. Niin selvästi järkätty tuonne...
Onneksi Merve sai pelastettua itsensä! Ja oli vielä niin onneton kun ei olisi Lauraa halunnut sinne häätöön jättää mut haluis itsensäkin pelastaa. Heidi ei paljoo ois miettinyt vaikka monta viikkoa vapaa matkustanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Tottakai kehui. Sofia kuuluu siihen vähemmistöön mitä pitää olla aina mukana ainakin yksi. Muutoin olen sitä mieltä, että Soffe on tapettia. En ole paljon kuullut kunnollisia keskusteluja häneltäkään.
Eilen just kuultiin taas hänen seksityöjuttujaan ja nähtiin sylitanssikin... apinalle onneksi... mutta kuitenkin. Tosi mielenkiintoista 🤢
Se seksityöjuttu oli kyllä 24/7ssa tosi mielenkiintoinen. Asukkaat oli ihan hiljaa ja kuunteli ja kyseli kokoajan soffelta lisää
Kai nyt kun ei Sofialle voi sanoa mitään. Onhan se jo nähty kuinka suvaitsevainen hän itse on muiden mielipiteille, mutta hänen omat jutut täytyy muiden hyväksyä. Katsojana minua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään hänen työnsä. Mitä ihmettä se tuolla edes tekee, jos tienaa jo parissa kuukaudessa voittosumman verran??? Valittaa siitäkin kun häviää rahaa talossa ollessaan. Niin selvästi järkätty tuonne...
Jaa no musta taas ei hetkeen noin mielenkiintoista keskustelua ole ollut. Ja Soffe ei kyllä kertonut paljonko tienaa kuukaudessa. Ja koko keskustelu ei lähtenyt Sofian aloitteesta, vaan asukkaat itse alkoivat kyselemään
Nabbe se vain jaksaa valittaa saamastaan rangaistuksesta. Asukkaat alkavat olee aika kypsiä hänen valituksilleen. Ei vieläkään ymmärrä mitä hän on rikkonut ja miksi. Eikä tahdo edes ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Milla käänsivät kelkkansa ja menivät Reijon jengiin. Kaikesta puheesta huolimatta. Siinä riittävä syy pistää Salla ulos huomenna. Millan ehtii myöhemminkin.
Hyvä vaan, että menivät. Reeon jengi paljon mukavempaa ja letkeempää kuin läyhääjäporukka, jotka muuta tee kun jauhavat toisista paskaa. Tai oikeestaan Salla ja Milla kulkevat ns. välimaastossa, mutta ovat hyvin perillä ketkä niitä ilkeimpiä asukkaita on. Hyvähyvä. Heitä tarvitaan, jotta käärmeet saadaan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve toimii työnjohtajana? 😳
Jotenkin tuntuu, että Mervellä on burnout töistään ja tuli taloon lepäämään ja toipumaan siitä. Ihan oikeasti vaikuttaa masentuneelta tyttöraukka 🙁
Mulla käy Merveä sääliksi 😭
Muakin aavistuksen. Mielestäni hänellä ei vaikuta kaikki olevan niin hyvin kuin voisi, on sen verran väsynyt jatkuvasti ja ei myöskään täysin sinut itsensä kanssa. Lauralla (ja toki muullakin käärmejengillä) on todella huono vaikutus häneen, toivon niin että Laura tippuu huomenna, tämänkin vuoksi.
Juu. Samaa kirjoitin aiemmin
#freemerve
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läppäri on kyl makkarissa vauhdissa nyt.
Mitä tapahtuu?
Osta 24/7 ni tietäisit
Ei ehdi joka hetkeä seurata. Nih.
Täällä kerkeät kuitenkin kirjoitella, ja tovin oot ollutkin, kun huomasit vastatakin
Vierailija kirjoitti:
Tuula vuodatti eilen illalla katkeruuttaan, kun häntä ei valittu bileisiin. Hänellä kun oli ollut huono päivä muutenkin, niin Heidillä ei ollut yhtään pelisilmää tässä asiassa. Tuula kun lisäksi on ollut 3 kertaa häädössä ja häkissäkin. Uskomatonta, miten tällainen 6-kymppinen maailman nainen, suurperheen äiti ja johtotehtävissä työskentelevä ihminen käyttäytyy näin. Edelleen hämmästyttää.
Ekana Tuula inhotti, sitten aloin tykkäämään kun näytti rauhoittuvan, nyt taas pisteet ropisee urakalla. Melkoinen tapaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Jaa no musta taas ei hetkeen noin mielenkiintoista keskustelua ole ollut. Ja Soffe ei kyllä kertonut paljonko tienaa kuukaudessa. Ja koko keskustelu ei lähtenyt Sofian aloitteesta, vaan asukkaat itse alkoivat kyselemään
Hyvinpä sitten kuuntelit :D sanoi, että tienaa jopa 13-14t€ kuukaudessa. Sano vieläpä ihan selkeästi ja kaikki oli ympärillä et "mitäää, oikeesti??" eli liekö katsoit edes sitten itsekään koko keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on Loora joka lähtee huomenna.
No ei kyllä lähde. Varmasti yks finalisteista
Luoja armahda jos tuota yrmynaamaa pitäisi katsella finaaliin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Milla käänsivät kelkkansa ja menivät Reijon jengiin. Kaikesta puheesta huolimatta. Siinä riittävä syy pistää Salla ulos huomenna. Millan ehtii myöhemminkin.
Hyvä vaan, että menivät. Reeon jengi paljon mukavempaa ja letkeempää kuin läyhääjäporukka, jotka muuta tee kun jauhavat toisista paskaa. Tai oikeestaan Salla ja Milla kulkevat ns. välimaastossa, mutta ovat hyvin perillä ketkä niitä ilkeimpiä asukkaita on. Hyvähyvä. Heitä tarvitaan, jotta käärmeet saadaan ulos.
Reeo ja Salla pahimmat läyhääjät. Kokoajan kieroilevat ja laskevat ketä on häädössä yms. Ja en voi unohtaa sitä kun aleksi putosi minkä tsemppiä puheen Reeokin piti "hienoa työtä" yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42643 kirjoitti:
No huh huh. Yhtäkkiä ihmiset ovat niin kiinnostuneita huoraamisesta. Sitähän se on. Maailman vanhin ammatti ja sitten vielä leikitään niin epätietoisia. Eiköhän kaikki tiedä mitä se on.
Tuula on vitkastelun mestarintalossa, kun jotain pitåisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läppä Laura lätkäistään sunnuntaina kotiin.
Läpät jo niin nähty.Eiiiii. Läppämachine alkaa juuri käynnistymään.
Ei läppäarse osaa edes pieraista. Alkoi itkemään eilen kun muut 4 asukasta saivat kuulla musiikkia. Hän ja Milena alkoivat heti puhumaan pa*kaa musiikin kuuntelijoista kahdestaan. Muut asukkaat olivat iloisia kun toiset sai musiikkia. Miksi taloon päästään lapsen tasolla olevia asukkaita taloon? Tuotanto Vastaa!
Laura saa mun puolesta lähteä iloisesti kotiin sunnuntaina, MUTTA on pakko muistuttaa myös siitä, että kaikki talossa olleet ovat sanoneet, että talossa pikkuasiat saavat todella suuret mittasuhteet.
So? Siltikään kaikki ei käyttäydy Lauran tavoin. Ihan uskomatonta, että Laura on 35. Sama kuin en voi Miasta uskoa, että on 26. Käytöksensä perusteella Laura on 20-vuotias, Mia 15-vuotias. Ilmankos ovat samassa porukassa.
Ja heidi on kuin 15v. Asuu äidin luona ja leikkii leluilla. Ja oisko josain keskustelussa ollut että Heidi ei siivoa jälkiään, tottunut varmaan että äiti siivoaa
Vain Suomessa voidaan todeta, että on lapsellista asua 21-vuotiaana vanhempiensa luona. Kunpa minäkin olisin voinut asua. Heidi on talon nuorin, joten hänellä olisi oikeus olla lapsellisin, mutta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Hyvinpä sitten kuuntelit :D sanoi, että tienaa jopa 13-14t€ kuukaudessa. Sano vieläpä ihan selkeästi ja kaikki oli ympärillä et "mitäää, oikeesti??" eli liekö katsoit edes sitten itsekään koko keskustelua?
Ei ollut noin. Hän sanoi että ei kerro mitä itse tienaa ja paljonko pyytää. Sit häneltä kysyttiin mitä on mahdollista JONKUN tienata ja Soffe kertoi jos ottaisi 4 kertaa viikossa asiakkaan esim aamulla ja illalla ja pyytää x määrän, niin silloin voi tienata tuon 12-13t kuukaudessa. Kertoi vielä että riippuu juuri tuosta montako asiakasta viikossa ottaa ja sit taas joka viikko ei kaikilla ole ketään, mutta näin teoriassa olisi mahdollista jonkun tienata ton verran. Ainut mitä hän omasta tienaamisesta Sanoi oli, että on itse pyytänyt suihinotosta kerran 30€ ( en nyt muist oliko just toi summa mut muutaman kympin), mutta tunsi asiakkaan ja olisi sille ilmaiseksikin voinut antaa kun oli komea. Ja sanoi vielä että noin halvalla hän ei muuten lähde.
Eli kyllä olen tarkkaan tämän keskustelun kuunnellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo ja Salla pahimmat läyhääjät. Kokoajan kieroilevat ja laskevat ketä on häädössä yms. Ja en voi unohtaa sitä kun aleksi putosi minkä tsemppiä puheen Reeokin piti "hienoa työtä" yms
Kerro esimerkki? Kai sitä saa iloita kun heidän hommansa toimii hyvin. Ja se vasta harmittaakin vastapuolta kun heillä ei suju pelaaminen yhtä taidokkaasti. Siitähän tässä Reeon ja hänen porukoide
mustamaalaamisessa on kysymys lähinnä. Kateudesta. Tuo Laurankin jengi tekee sitä ihan yhtälailla, mutta heidän yhteistyö ei onnistu yhtä hyvin.
Tuulahan on "ok" niin kauan ku sillä asiat suht hyvin talossa. Heti kun tulee pienikin vastoinkäyminen, Tuula paljastaa heti todellisen minänsä.
No ei kyllä lähde. Varmasti yks finalisteista