Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
4601/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekonaurua, tekonaurua, tekonaurua. Ei ole kyllä kemiaa tällä porukalla, eikä yhtään karismaattista tyyppiä.

Tai siis Nabbella on karismaa, mutta hän höpöttää liikaa, ja hoonosoomen kuunteleminen välillä väsyttää.

Rezusta odotin enemmän, mutta hän käytännössä mykistyi sen nolon mutsinpllu- heittonsa jälkeen, kun tajusi Miikkan reaktioista, että ei oikein nyt mennyt putkeen. Miettii varmasti, että miten ulkomaailmassa on reagoitu. Ironia, sarkasmi ja huumori yleensä on vaikea laji. Jos ei mene ihan nappiin, olet vain omituinen pervo. Jos on oikea aika ja paikka, hurmaat kaikki huumorillasi. Nyt ei Rezu oikein auennut. No, ehkä aukesi sun mamman sakset. If you know what I mean

Vierailija
4602/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vessoista pitää puhua. No minä en käy yleisessä vessassa ollenkaan,

Mitenkäs te muut?

Ihanaa kun voidaan jauhaa koko päivä vessoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4603/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on melkein se ja sama mitä muut tekee, kunhan ei minuun kohdista mitään rikollisuutta tai moraalittomuutta. Sääliksihän tuo Sofiaa käy kun tarvii yrittää piilotella miehuuttaan, mutta eiköhän se oo pitkälti oma valinta. En usko, että ketään on syntynyt "väärään" kehoon vaan jokaisen syntymä sukupuoli on aito ja oikea. Kyse on jostain psyykkisestä vinoumasta tai luulosta/harhasta/kuvitelmasta. Vaikka tämä harhaisuus sukupuolesta perustuisi tunteeseen, niin niinkuin sanottu niin tunteisiinkaan ei voi aina luottaa.

No mitä sitten jos on sairaus? Sen kanssa pystyy elämään!

Niinpä. Kunhan se ei vaikuta meidän biologisten naisten elämään.

Oon samaa mieltä. Minun mielestä siis t ransujen touhut ei saisi haitata norm. naisten elämää. Mutta jos naiset joutuu stressaamaan wc käyntejä, pukuhuoneissa jne naisten tiloissa, niin silloinhan se haittaa. Mutta jotenkin sympatiseeraan Sofiaakin, kun varmaan rankkaa tuommoinen ja tissitkin hommannut sitä varten kun haluaa olla nainen. Ei oo helppoo ja kaikki epäluulot mitä joutuu kohtaamaan ynnä ahdasmielisyys.

Ihmisiä nuo t ransutkin on, mutta jos osaisi suhtautua niihin neutraalisti, niin voisi olla fiksua.

Millä tavalla se ihan oikeasti stressaa? tätä minun on todella vaikeaa ymmärtää, kun onhan se nyt eri asia tuleeko sinne pukuhuoneeseen joku iso karvainen perseitä läpsivä cis-heteromies tai Sofian kaltainen transnainen, jota tuskin naiset seksuaalisesti edes kiinnostavat. 

Jos näyttää naiseslta, niin luultavasti osaa  pissiäkin pönttöön istualtaan eikä pöntön reunalle, niin kuin heteromiehet usein.

Kai olisi  ihan hyvä hyväksyä naisten vessaan ne, joiden habitus on naisellinen. Ja jotka varmaan joutuisivat miesten vessassa joidenkin urhojen kiusaamiksi.

Mutta ei ole mitään syytä laittaa esim. murrosikäisiä koulupoikia tyttöjen vessaan. Niistä on ikäviä kokemuksia koulusta. Ihan Suomessa oli kuvattu oven alta tytön vessassa käyntiä ja videolle sitten koulun pihalla naureskeltiin.

Tuokin varmaan lisääntyisi yhteisvessojen aikana ja olisi se varmaan mukava katsoa somesta vaikka terveysiteen vaihtoaan.

Mitä jos muuttaisit vaan yksin erämaahan, jos yhteisvessojenkin käyttö on noin hankalaa.

Tätä yhteisvessoissa tapahtuvaa salakuvausta on tapahtunut jo.

Niin on tapahtunut kaikissa muissakin vessoissa. Mikä oli pointtisi?

Vierailija
4604/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on melkein se ja sama mitä muut tekee, kunhan ei minuun kohdista mitään rikollisuutta tai moraalittomuutta. Sääliksihän tuo Sofiaa käy kun tarvii yrittää piilotella miehuuttaan, mutta eiköhän se oo pitkälti oma valinta. En usko, että ketään on syntynyt "väärään" kehoon vaan jokaisen syntymä sukupuoli on aito ja oikea. Kyse on jostain psyykkisestä vinoumasta tai luulosta/harhasta/kuvitelmasta. Vaikka tämä harhaisuus sukupuolesta perustuisi tunteeseen, niin niinkuin sanottu niin tunteisiinkaan ei voi aina luottaa.

Oon samaa mieltä. Minun mielestä siis t ransujen touhut ei saisi haitata norm. naisten elämää. Mutta jos naiset joutuu stressaamaan wc käyntejä, pukuhuoneissa jne naisten tiloissa, niin silloinhan se haittaa. Mutta jotenkin sympatiseeraan Sofiaakin, kun varmaan rankkaa tuommoinen ja tissitkin hommannut sitä varten kun haluaa olla nainen. Ei oo helppoo ja kaikki epäluulot mitä joutuu kohtaamaan ynnä ahdasmielisyys.

Ihmisiä nuo t ransutkin on, mutta jos osaisi suhtautua niihin neutraalisti, niin voisi olla fiksua.

Millä tavalla se ihan oikeasti stressaa? tätä minun on todella vaikeaa ymmärtää, kun onhan se nyt eri asia tuleeko sinne pukuhuoneeseen joku iso karvainen perseitä läpsivä cis-heteromies tai Sofian kaltainen transnainen, jota tuskin naiset seksuaalisesti edes kiinnostavat. 

Jos näyttää naiseslta, niin luultavasti osaa  pissiäkin pönttöön istualtaan eikä pöntön reunalle, niin kuin heteromiehet usein.

Kai olisi  ihan hyvä hyväksyä naisten vessaan ne, joiden habitus on naisellinen. Ja jotka varmaan joutuisivat miesten vessassa joidenkin urhojen kiusaamiksi.

Mutta ei ole mitään syytä laittaa esim. murrosikäisiä koulupoikia tyttöjen vessaan. Niistä on ikäviä kokemuksia koulusta. Ihan Suomessa oli kuvattu oven alta tytön vessassa käyntiä ja videolle sitten koulun pihalla naureskeltiin.

Tuokin varmaan lisääntyisi yhteisvessojen aikana ja olisi se varmaan mukava katsoa somesta vaikka terveysiteen vaihtoaan.

Mitä jos muuttaisit vaan yksin erämaahan, jos yhteisvessojenkin käyttö on noin hankalaa.

Mistä olet saanut tilastotiedon, että naiset salakuvaavat naisia kaikissa vessoissa?

Vierailija
4605/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on ihana.

Vierailija
4606/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuolla talossa pitäisi olla karismaattisia? Ne on edelleenkin tylsiä. Onneks on kaikki outoja!

Vierailija
4607/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tota Sofiaa mieluiten panisi talon naisista.

Vierailija
4608/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollanen tapaus, että kuvataan vessakäynti ja terveyssiteen tai tampoonin vaihto ja sitä näytetään koulun pihalla ja naureskellaan olisi yläasteikäiselle tytölle ihan käsittelemättömän hirveä asia. Minä en olisi toipunut ikinä.

Vierailija
4609/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vessoista pitää puhua. No minä en käy yleisessä vessassa ollenkaan,

Mitenkäs te muut?

Ihanaa kun voidaan jauhaa koko päivä vessoista.

Älä naura. Vessat on helkatin tärkeitä.

Tuttavien pikkulikka juoksi aina pää punaisena koulusta kotiin ja suoraan vessaan. Yhtenä päivänä ei ollut sitten ennättänyt ja pissi housuunsa. Kävi sitten asiaa perattaessa ilmi, ettei uskaltanut mennä vessaan, kun oven lähellä partioi aina joku poikaporukka maksua vaatimassa ja muutenkin uhkailemassa. Voi vain kuvitella mitä kaikkea he pystyisivät tekemään, jos heidät päästettäisiin itse vessoihin. 

Kyllähän moni asia muuttuisi, jos tulisi kaikkialle yhteisvessat ja yhteiset pukuhuoneet. Joutuisi kyllä aika tarkkaan katsomaan, keitä vessassa on, millaiset vessakopit ovat jne. Kaikenlaista seksuaalissävytteistä kommentointia ja ehdotuksia varmasti tulisi, samoin ilkeitä heittoja ulkonäöstä jne jne jne.

Olisihan se melkoinen kokemus nähdä somessa joku  videopätkä, missä vaihtaa tamponia tai terveyssidettä vessassa. Harvemmin noihin kuvaamisiin toiset naiset sortuvat, kyllä ne on pervomiehiä tai nuoria poikia. 

Vierailija
4610/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lauma ei istu pöytään ruokailemaan.

Vierailija
4611/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki trans ihmiset joutuvat kärsimään huijareiden takia? Edelleenkin voisi olla hyvä se todiste diagnoosista. Vaikka joku kuvallinen transkortti.

Vierailija
4612/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ne miehet leimataan tässä sairaiksi pervoiksi. Ja sitten oikein ulistaan naisten oikeuksista. Jos ei itse ole valmis kunnioitukseen niin eipä sitä sitten tarvitse vaatia itselleen.

Vierailija
4613/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita tähän kauteen kyllästyneitä? Näissä asukkaissa voisi olla piilevää potentiaalia, mutta jostain syystä eivät kääri hihojaan ja ala elämään odotusten mukaisesti, eli tekisivät viihdettä, vaan odottavat vain kiltisti taas jotain valmista BB:n toimesta... Mitään ei saa tällä hetkellä irti tästä VIIHDEohjelmasta. Mielikuvituksetonta!

Vierailija
4614/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lauma ei istu pöytään ruokailemaan.

Hups, nythän osa istuu pöydässä, viesti meni perille ;)

Vierailija
4615/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palattaisiinko taas ketjun aiheeseen eli BB! Kohta alkaa kooste.

Ehdin päivällä vähän katsoa 24/7 ja uusia asukkaita. Pirkka näyttää solahtaneen hyvin porukkaan ja juttelee muuden kanssa. Jerry oli vähän hukassa olevan näköinen ja lymyili siellä täällä kuljeskellen.

Vierailija
4616/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuolla talossa pitäisi olla karismaattisia? Ne on edelleenkin tylsiä. Onneks on kaikki outoja!

Karismaattista haluaa seurata, vaikka se katsoisi televisiossa televisiosta futista, niin kuin Joel teki edellisvuonna. Tylsää ei jaksa seurata, eikä henkilö kiinnosta yhtään.  Mikä on aika huono homma tv-ohjelman kannalta.

Vierailija
4617/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisempi kuin itse ohjelma on tämä riitelevä pariskunta tässä ketjussa. Eikä sitäkään oikein jaksaisi loputtomiin seurata.

Vierailija
4618/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas ja Helvetti, Kartano ja Kellari tai Paratiisi ja Slummi jako olis tosi kova.

Vierailija
4619/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karismaattista haluaa seurata, vaikka se katsoisi televisiossa televisiosta futista, niin kuin Joel teki edellisvuonna. Tylsää ei jaksa seurata, eikä henkilö kiinnosta yhtään.  Mikä on aika huono homma tv-ohjelman kannalta.

Puhu vain omasta puolestasi.

Vierailija
4620/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Ja sinä haluaisit tämän vain lisääntyvät - räjähdysmäisesti - päästämällä miehet luvan kanssa samoihin vessoihin naisten kanssa. Miksi?

Ketju on lukittu.