Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Nabbe rupes taas marisemaan.🤢
Olis uhrannut Lauran. On saanut "juhlia" päällikkönä ja voittanut kisoja ym. ihan tarpeeksi. Soffekin oli ihan hyvä valinta, mutta Laura olis ollut parempi... tai vaikka Merve.
Heidi olis voinut uhrata itsensä kun saa muutenkin herkkuja päällikkönä.
Kyseessä on siis Päällikön juhlat! Ei kai niitä voida ilman päällikköä pitää, haloo valot päälle nyt.
Oinaat on just tollasii ajattelee vaan itseään.
Olisipa Heidi laittanut Merven ilman juhlia. Merve halunnut koko ajan Heidiä häätöön.
Olis voinut uhrata ton narisevan absolutistin Miikan.
Mia ja Soffe pääsee tänään läyhäämään Heidistä, miten ilkeä Heidi on kun ei valinnut jotain muuta pois juhlista kuin Soffea.
No on toi Miikka kyllä ruokarajoitteinen. Ei voi syödä Reeon tekemää porkkanaperunakeittoa, kun se ei ole hänestä oikeaa ruokaa Eikä mitään muitakaan keittoja syö. Aikaisemmin päivällä yökkäsi ajatuksellekaan sushista.
Vierailija kirjoitti:
No on toi Miikka kyllä ruokarajoitteinen. Ei voi syödä Reeon tekemää porkkanaperunakeittoa, kun se ei ole hänestä oikeaa ruokaa Eikä mitään muitakaan keittoja syö. Aikaisemmin päivällä yökkäsi ajatuksellekaan sushista.
Keitot on ihan jees, mut sushit on ihan 🤮.
Mitkä perustelut että Sofia piti uhrata. ? Joko häätöön joutuneet sanottu?
mikä juntti, kasviskeitot herkullisia
Vierailija kirjoitti:
Heidi olis voinut uhrata itsensä kun saa muutenkin herkkuja päällikkönä.
Samaa mietein. On aina niin itsekäs. Minä minä minä. No kyllä vastaan tulee kun joutuu häätöön
Vierailija kirjoitti:
Minua ei tuo Tuulan parkuminen liikuta tippaakaan.
Tuula on vanha akka ja inhottava sellainen.
sulla huono käytös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aivan liian pieni paita päällä tuolla ylipainoisella studiovieraalla.
Onko pulla uunissa ?
Monta suun kautta mennyttä pullaa.
Kourallinen pähkinöitä
Vain muutaman pähkinän tähden
Hyvät, pahat ja pähkinät
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti uhmaikäinen pikkukakara
Vierailija kirjoitti:
aahanuuttaja-taustaisia epäillään herkemmin varkaiksi, ei ainoastaan Suomessa vaan kaikkialla. Siksikin voi olla Nabbelle arka asia, kun käytettään varastaja- sanaa. Joka kymmenestä pähkinästä on tietysti aika kova sana. Näpistelijä olisi sopivampi.
Talon pahimmat jeesustelijat : Miikka, Tuula ja Soffe pääsivät kiillottamaan kilpiään.
olisivat voineet käyttää näpistys sanaa
YES! Nabbe ei saa osallistua juhlimaan, eikä Soffe. HAhhhahahaha!