Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
44301/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi tosiaan kun ei ole niitä komeita ja kauniita asukkaita. Ne kun on välttämättömiä hyvälle BB-kaudelle että saa kiihottua.

Ne on välttämättömiä, että innostuvat toisistaan ja/tai saavat muiden päät pyörälle. Tarvitsemme draamaa.

Niinpä. Vain kauniisin ja komeisiin ihmisiin voi ihastua. Kuten sinuun.

Itse takerruit tuohon. Sulla taitaa olla joku ongelma ulkonäkösi kanssa?[/quote

No onhan sullakin ongelma ulkonäön kanssa jos talossa ei saa olla rumia.😂

Kukaan ei ole sanonut noin. Ota lääkkeesi ja mene nukkumaan. Sulla ei ole ihmissuhteita omassa elämässäsi kun pitää täällä vääntää kaikkien kanssa? Surullista.

Sanoit että ne on välttämättömiä. Eli pelkät rumat ei siis tee mielestäsi talosta mielenkiintoista. Pelkät kauniit puolestaan tekevät. Rumia ei siis mielestäsi tarvita.

Oletko ikinä miettinyt, että sinulla saattaisi olla autismia? Nyt menee niin älyvapaaksi jankkaamiseksi, äo60.

Oletko ikinä miettinyt, että sinulla on joku ongelma keskustella kun alat haukkumaan toisen älykkyyttä, kun voisit vastata väitteisiin ja kertoa tarkemmin kannastasi, jotta päästäisiin keskustelussa eteenpäin?

Otit yhden osan yhdestä viestistä ja käänsit sen jotenkin koskemaan itseäsi. Kyllä sinä se itsetunto-ongelmainen ja mt-potilas olet tässä, kun et ymmärrä kontekstia, vaan olet "KATSOKAA MINUA, OLEN UHRI, HUOMIOIKAA MINUT JA PYYTÄKÄÄ MINULTA ANTEEKSI!". Tämä keskustelu ei koske sinua ja epävarmuuksiasi. Perusta niille ihan oma ketju.

Vierailija
44302/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen ruma ihminen ja aika loukkaavalta se kuulostaa että minun kaltaiset ei voisi olla mielenkiintoisia sen takia.

KUKAAN EI OLE EDELLEENKÄÄN SANONUT NOIN. EI YKSIKÄÄN IHMINEN. MENKÄÄ TERAPIAAN *D*OOTIT.

Sanottiin että kauniit ovat välttämättömyys. Rumat yksinään eivät siis riitä, mutta kauniit riittäisivöt. Tuo on loukkaavaa. Samoin tuollainen haukkumisesi. Mutta ylimielisiähän te hyvännäköiset aina olette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44303/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bye bye baby kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia lähtee!

Jos näin onnellisesti kävisi, uusisin ruutu+ oikopäätä.

Sama. Huomenna loppuu tilaus, ennjatka, ennen kuin tuo leuhka letkuttaja poissa.

Mä peruutin 247 sen takia, että kukaan ei saa kunnon rankkua, ihmisiä ei poisteta talosta vaikka ovat sarjamurhaajia tai misogynistejä, ja koska Reeo.

Vierailija
44304/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin kauniina en kyllä rumaa huolisi. Samaa mieltä siis tässä että talossa pitäisi olla vain kauniita.

Vierailija
44305/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia taas ainoa, joka yrittää saada jotain logiikka tohon touhuun. Kukaan ei vaan kuuntele.

Ei, vaan tässä lähetyksessä tilanteet leikataan santerille suotuisiksi.

Miksi ei näytetä koskaan mikä mätäpää tuo on OIKEASTI.

Että vtuttaa nämä koosteet.

Mummot saa taas kuorossa hehkuttaa miten kiva se sofia tai laura on, niin kivoja TYTTÖJÄ.

Ei kannattas näitä katella.

Vierailija
44306/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen ruma ihminen ja aika loukkaavalta se kuulostaa että minun kaltaiset ei voisi olla mielenkiintoisia sen takia.

KUKAAN EI OLE EDELLEENKÄÄN SANONUT NOIN. EI YKSIKÄÄN IHMINEN. MENKÄÄ TERAPIAAN *D*OOTIT.

Sanottiin että kauniit ovat välttämättömyys. Rumat yksinään eivät siis riitä, mutta kauniit riittäisivöt. Tuo on loukkaavaa. Samoin tuollainen haukkumisesi. Mutta ylimielisiähän te hyvännäköiset aina olette.

Luepa nyt uudestaan ajatuksen kanssa. Ja ota huomioon mahdollisuus, että viestit sisältävät huumoria. Me ei olla nyt yläasteella, kukaan ei kiusaa sinua henkilökohtaisesti. Puhumme BB:stä.

Vierailija
44307/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi tosiaan kun ei ole niitä komeita ja kauniita asukkaita. Ne kun on välttämättömiä hyvälle BB-kaudelle että saa kiihottua.

Ne on välttämättömiä, että innostuvat toisistaan ja/tai saavat muiden päät pyörälle. Tarvitsemme draamaa.

Niinpä. Vain kauniisin ja komeisiin ihmisiin voi ihastua. Kuten sinuun.

Itse takerruit tuohon. Sulla taitaa olla joku ongelma ulkonäkösi kanssa?[/quote

No onhan sullakin ongelma ulkonäön kanssa jos talossa ei saa olla rumia.😂

Kukaan ei ole sanonut noin. Ota lääkkeesi ja mene nukkumaan. Sulla ei ole ihmissuhteita omassa elämässäsi kun pitää täällä vääntää kaikkien kanssa? Surullista.

Sanoit että ne on välttämättömiä. Eli pelkät rumat ei siis tee mielestäsi talosta mielenkiintoista. Pelkät kauniit puolestaan tekevät. Rumia ei siis mielestäsi tarvita.

Oletko ikinä miettinyt, että sinulla saattaisi olla autismia? Nyt menee niin älyvapaaksi jankkaamiseksi, äo60.

Oletko ikinä miettinyt, että sinulla on joku ongelma keskustella kun alat haukkumaan toisen älykkyyttä, kun voisit vastata väitteisiin ja kertoa tarkemmin kannastasi, jotta päästäisiin keskustelussa eteenpäin?

Otit yhden osan yhdestä viestistä ja käänsit sen jotenkin koskemaan itseäsi. Kyllä sinä se itsetunto-ongelmainen ja mt-potilas olet tässä, kun et ymmärrä kontekstia, vaan olet "KATSOKAA MINUA, OLEN UHRI, HUOMIOIKAA MINUT JA PYYTÄKÄÄ MINULTA ANTEEKSI!". Tämä keskustelu ei koske sinua ja epävarmuuksiasi. Perusta niille ihan oma ketju.

En minä ole ulkonäöstäni puhunut. Et tiedä siitä mitään. Tein havainnon viestistästi ja sen sijaan että selittäisit asian tarkemmin, leimaat minut mt-potilaaksi. Ok jos tämä on sinun tyylistäsi keskustelua.

Vierailija
44308/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sofia, mia, laura, merve, milena uskomatonta Heidin parjaamista, kyllä on katkeria ämmiä. Kosahtaa omaan nilkkaan.

Vierailija
44309/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa... kun Mervellä ja Lauralla sekä Mialla ja Tuulalla oli salatehtävänä hörppiä viiniä, niin jäivätkö kiinni ennen tehtävän loppua? Paljastettiinko tehtävä muille? Jäi näkemättä sillon.

Vierailija
44310/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa nyt uudestaan ajatuksen kanssa. Ja ota huomioon mahdollisuus, että viestit sisältävät huumoria. Me ei olla nyt yläasteella, kukaan ei kiusaa sinua henkilökohtaisesti. Puhumme BB:stä.

"Ne on välttämättömiä, että innostuvat toisistaan ja/tai saavat muiden päät pyörälle. Tarvitsemme draamaa."

Vierailija
44311/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niko-Pekka Mäkelä eli Nikola. Voi hyvää päivää. Sateenkaarihypetys sen kun vaan jatkuu!

Cristalin kaapistako ne näitä kaivaa.

Millon bb on muuttunut anaalihäiriöisten ohjelmaformaatiksi, kuten euroviisut? Vai onko tää pervormanssi jatkunu alusta asti? Minä oon katellu vaan näitä uudempiä big brothereita, en niitä vanhoja.

Vierailija
44312/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näin kauniina en kyllä rumaa huolisi. Samaa mieltä siis tässä että talossa pitäisi olla vain kauniita.

Mutta eihän tuo talo mikään deittisovellus ole , katsele tinderistä ja swaippaile siihen suuntaan kun tarvitsee. 

Vierailija
44313/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niko-Pekka Mäkelä eli Nikola. Voi hyvää päivää. Sateenkaarihypetys sen kun vaan jatkuu!

Millon bb on muuttunut anaalihäiriöisten ohjelmaformaatiksi, kuten euroviisut? Vai onko tää pervormanssi jatkunu alusta asti? Minä oon katellu vaan näitä uudempiä big brothereita, en niitä vanhoja.

Onko Seta niillä sponsorina ?

Vierailija
44314/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikilla näyttää olevan hauskaa, kreikan tanssit sitten kun tehtävä onnistunut, monasti tuolla on tanssauttu reikan malliin. Naisilta puuttuu vaan miehet jotka aiheuttaa hmmm sellaista värinää. Aleksikin lähti. 

Osa on hyviä feikkaamaan. Ei ole kauan, kun Milena marisi Lauralle, että pitäisi päästä jo puhumaan näistä vaaleista, Heidi äsken sanoi Sallalle, että tässä nyt joku tökkii, Sofia valitti äsken, että loppuisi jo tää tehtävä, ja nyt valittaa, että koko ajan vain välittää. Äsken Tuula yritti vitsailla jotain, kukaan ei oikein jaksanut edes kohteliaisuudesta hymähtää. 

En tiedä mitä tässä tapahtui, aikaisemmin oli ihan hauskan oloista kaikilla

Vanhat tursakkeet ulos ja tilalle kolmekymppisiä hunkseja sekä bileet, niin johan alkaa tapahtumaan.

Vaihda ohjelmaa. Bb ei ole sulle se oikea.

Sä et oo tainnut katsoa aiempia kausia. BB on nimenomaan draamaa, bileitä, ihmissuhteita, hulluja tehtäviä, romansseja. Tarvitaan nuoria sinkkumiehiä, että saadaan äksöniä.

Ai että miehet yksinään pystyy hyvään kontenttiin mutta naiset ei? Just joo.

Voi pyhä yksinkertaisuus. Tarvitaan miehiä, jotta saadaan sutinaa miesten ja naisten välille. Tuolla on todella monta sinkkunaista, mutta vain 1 sinkkumies. Ja se sinkkumies masentui viimeksi, kun bileet kesti 5 min. Kirjaimellisesti. Pari juomaa ja pari tanssia, että saatiin esitettyä kameroille, kuinka hauskaa mukamas on.

No toi on sun mielipide. Ite en kaipaa mitään romanssi juttuja, ne on todella tylsiä. Niitä riittää Love Islandeissa ja Temppareissa.

Ei kaikkien tarvitse pariutua, mutta olisi kiva jos ilmassa olisi jotain jännitettä. Muutakin kuin juonittelusta johtuvaa. Nojoo, turha täällä väitellä jonkun äo60 kanssa.

Eikö niitä panosaari ja psnoranta realityjä ole ihan tarpeeksi jos haluat katsoa sellasta paskaa. Bb pysyköön irti sellasesta EDES, näissä sateenkaarisuitsuttajissa ihan tarpeeksi kestämistä.

Vierailija
44315/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääni pois?????????????????

Vierailija
44316/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Tuula!! Nosti tapetille Reeon ja Miikan kettuilukerhon. Kyllä mummo osaa tarvittaessa.

Vierailija
44317/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, kyllä heterotkin harrastaa anaalipanoja. Älä nyt leimaa heitäkin.

Vierailija
44318/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja. Miikka tuolla sönköttämässä taas suhteestaan. Livessä.

Vierailija
44319/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halooo TUOTANTO! 24/7 äänet poissa.

Vierailija
44320/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Tuula!! Nosti tapetille Reeon ja Miikan kettuilukerhon. Kyllä mummo osaa tarvittaessa.

Ja Reeo: voidaan puhua sitten siitä asevelvollisuudesta. Eli kun mies on käynyt armeijan (jota Reeo itse ei ole käynyt), niin hänellä on oikeus aukoa päätään kaikille naisille miten huvittaa? Jestas tota tekopyhyyttä :DDD

Ketju on lukittu.