Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ketä nyt tuolla häädössä oikee on?
Vierailija kirjoitti:
Aleksi on ihan uskomaton takiainen. Muutenkin aika monta red flagia tyypissä
Toivottavasti Aleksi putoaa pelistä pois, mielistelee kaikkia naisia etteivät häntä äänestäisi.
Nyt se Nabbe sitte ulos eli äänet Sallalle, Matille ja Millalle
En ymmärrä miksi Laura valitsi Miikan neuvotteluhuoneeseen, jos Reeolle antoivat pisteitä?
Miikka oli sinisten joukkueen kapteeni ja ensimmäiseksi hänen olisi pitänyt huolehtia oman joukkueensa jäsen, Mathias, turvaan. Ei edes harkinnut, olen pettynyt, noin ei hyvä johtaja toimi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Laura valitsi Miikan neuvotteluhuoneeseen, jos Reeolle antoivat pisteitä?
Mä myös ihmettelin tätä, että mikä idea. Yrittikö olla tasapuoilinen kaikille liitoille.
Vierailija kirjoitti:
Miikka oli sinisten joukkueen kapteeni ja ensimmäiseksi hänen olisi pitänyt huolehtia oman joukkueensa jäsen, Mathias, turvaan. Ei edes harkinnut, olen pettynyt, noin ei hyvä johtaja toimi.
Reeon kanssa hänellä on liitto, ei millään random sinisen joukkueen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään kaveria jätetä yhden pienen kisan takia. Älytöntä oli laittaa Miikka päättämään asioista, kun tiedetään mitä ajattelee.
Mitenköhän paljon Nabbelta menee närvä kun saa kuulla olevansa häädössä.
Voi tulla pahatkin kilarit.
Vierailija kirjoitti:
Miikahan just pelasti oman joukkueen jäsenen turvaan, ei Mathias kuulu Roomaan. Hyvä Miikka.
Nyt ulos nabbe.
Minä ainakin äänestän että saadaan migreeni ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ekan kerran kun nyt tänään avasin 24/7 niin heti toi yks höpötti letusta levällään. Eikö sillä oo mitään muuta sanottavaa?
ei oo edes hauska let....tu levällään. Tuulakin anto Matille ylimääräiset pisteet. Milena olisi saanut joutua myös.
Pisteitä ei saanut Miikka, Mia, Merve eikä Sofia.
Nabaz on kyllä käytökseltään hirveä ja ehkä vähän pelottavakin.
Mutta enemmän tuolla tapettitavaraa ovat Matias, Salla ja Milla.
Pelin henki on että niitä pisteitä annetaan. Eikä se miksi mulle, miksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kanssa hänellä on liitto, ei millään random sinisen joukkueen kanssa.
Ok, Miikka on siis vain "feikkikapteeni", ei oman joukkueensa oikea johtaja ja lojaali kapteeni, koska kysymys on kuitenkin AINA Reeon parhaasta. Petos aina kulloistakin Miikan joukkuetta kohtaan.
Miikka ei saanut yhtään pistettä. Se oli itsestään selvää että Miikka pelastaa Reeon.
Siksipä Laura mietti.
Muuten ok mutta Millan tilalle Milena.
Totta, eivät uskaltaneet SOfialle puhua mitään, koska pitää Reeosta. Ja Sofia antoi Sallalle 2 p, koska Salla muka valehteli, että Aleksi antaa Reeolle pisteitä, niinkuin tekikin.