Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kirsin puheista n klo 8:54 sai sen käsityksen että ovat harrastaneet seksiä Kirsin sängyssä. Eivätkä vaihtaneet lakanaa :(
Tuotanto teki virheen mielestään kun otti Jassun studioon. Luulivat että olisi Kirsin puolella. Janni oli aivan kauhuissaan ku Jassu antoi täyden lastillisen.
Vierailija kirjoitti:
Kirsin puheista n klo 8:54 sai sen käsityksen että ovat harrastaneet seksiä Kirsin sängyssä. Eivätkä vaihtaneet lakanaa :(
Luulin vastaavani yhteen viestiin, mutta ei näköjään onnistunut. Siis Rusu ja Aleksi ovat Kirsin puheiden mukaan olleet puuhissa.
Aamukeskustelut kirjoitti:
Kirsi tuolla selittää omaa biologisen kellonsa tikitystä, totesi juuri että hänen nykyinen kumppaninsa tulee olemasn parempi äiti kuin hän. Sentään on siinä kohtaa Kirsillä "järki" päässä, ekas kertaa kuulosti siltä että ymmärtää olevansa muuta kuin täydellinen ihminen.
Siitäkin huolimatta Kirsi ulos mielellään sunnuntaina, niin tätä jaksaa seurata.
Onko Kirsi siis naisen kanssa parisuhteessa? Mä vähän olen epäillytkin että hetero se ei ole.
Jos joku Laura tai Heidi tekisi samaa kuin nuo kiusaajat niin heti tulis rangaistuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ruzbeh itkikin ikäväänsä, onneksi sai poikaystävänsä taloon.
Mä nautin et edes Reeo saa välillä jonkilaisen henkisen yliotteen Kirsistä. Muita asukkaita Kirsi saa pyörittää ihan miten haluaa, eikä kellään ole mitään sanomista.
Siis Aleksi ja Rusu harrastanut seksiä Kirsin sängyssä. Okei. Vai käsikopeloa?
Yks päivä Aleksi lupasi pussata kyl Rusua. Ja painimaan pyysi sitä, ja Miikkaakin.
Kovin on fyysinen ainakin.
Nabbe ei ole hyvä laakaa. Mitä?
Kirsi ja Nabbu hirveitä juoruakkoja. Nyt Napse on kyllästynyt Heidiin ja Rusuun.
Kyllähän jokaisen luulisi tajuavan sen ettei Aleksi ole hetero, sen huomaa ihan olemuksesta ja käyttäytymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Siis Aleksi ja Rusu harrastanut seksiä Kirsin sängyssä. Okei. Vai käsikopeloa?
Yks päivä Aleksi lupasi pussata kyl Rusua. Ja painimaan pyysi sitä, ja Miikkaakin.
Kovin on fyysinen ainakin.
höpöhöpö. nelikko jäi juonimaan kun muut meni nukkumaan, Reiska, Miikka, Rusu ja Heidi.
Toivon oikeasti, että BB järjestäisi jotain yllättävää säpinää, vaikkapa treenituokio keskellä yötä tai jostain pienestä kisasta jollekkin 50e kauppareissu omille ostoksille. Tää 24/7 on ollut aika tylsää katsottavaa. Puliaa/juonimista-aamutoimet-pulinaa ja istumista/juonimista-päivätehtävä-ruuanlaittoo-iltatoimet-nukkumaan. Ei oikeen tapahdu mitään!!!! Tänään siivotaan ja tulee uusia, viikon toinen kohokohta-päivä :(
Tänään tulee bosslady, aika mahtava nimitys kuntosalinpitäjälle.
Tänään hiipivää hölömöä, siideriä ja tiukkaa viinaa pari kolme pulloa. Katotaan tuleeko uusia piirteitä esiin. Nabbe kaipasi jo pääntyhjennystä viinan muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Kirsillä on poikaystävä.
Eli on siis molemmat vai? Naispuoleisesta kumppanista ainakin tänä aamuna puhui.
Puhui myös, että jossain vaiheessa suunnitteli, että hankkisi lapsen yksin, mutta että nykyinen kumppani on äidillinen ja osaa olla parempi äiti lapselle kuin Kirsi itse olisi.
Mä odotan et koska Aleksi alkaa itkee kun sano et itkee herkästi. Et mikä asia on sellanen. Ikävä äitiä?
Eikö enään oo viikkotehtävää? Ke asukkaat häätää yhden niin se on viimeinen asukashäätö ellei myöhemmin, tänään 2 uutta asukasta. On ainakin edustettuna vähemmistöt.
Merve on ihan liimaantunut Aleksiin.
Kirsi ja Reeo ulos.