Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Taas streotyyppinen homoseksuaali.
No nyt tulee B-rapun poika taloon! Onko ensimmäinen tälle kaudelle? Melkein jopa ehdin jo järkyttyä, että onko ne jääneet tosiaan tältä kaudelta kokonaan pois.
Molemmat uudet ulkomaalaistaustaisia!
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Jassu ei saanut kysyä kysymystään. Janni kyselee vaan tyhmiä.
Jep!😩
Mathias tuo lisää komeutta taloon! Ihana!
En tykkää tästä, että taloon lappaa jatkuvalla syötöllä uusia asukkaita. Pian heidät kuitenkin häädetään eikä heitä opi tuntemaan.
Vierailija kirjoitti:
Milena boss lady! Vie Kirsin paikka!
Toivottavasti, mutta sekin joku puolisuomalainen :(
Ja lisää sukupuolivähemmistöä, voi watti. Tuota ääntä ei jaksa kuunnella.
Miten vittttu ne oikein näitä asukkaita valitsee.😳
Vierailija kirjoitti:
No nyt tulee B-rapun poika taloon! Onko ensimmäinen tälle kaudelle? Melkein jopa ehdin jo järkyttyä, että onko ne jääneet tosiaan tältä kaudelta kokonaan pois.
Nabaz on homo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ja Ruzbeh puhuivat ystävällisesti Pirkasta ja äänestivät vastoin tahtoaan.
Vastoin tahtoaan? Eikös siellä saa itse päättää ketä äänestää? Ei kai niitten pakko ole äänestää Reiskan määräämää henkilöä. Reiskannuolijat joutavat lähtemään itse ulos jos eivät osaa pitää puoliaan öykkäriä vastaan. Turha inistä jos ei oma tahto riitä. Tuollaisia perässähiihtäjiä ei tarvita.
Ei tuolla talossa pärjää tai pysy kovin kauaa ilman liittoumia.
Ihan turha Heidin ja Rusun on märistä jälkeenpäin jos eivät saa tahtoaan kuuluviin. Itse ovat ilkeilevän liittoumansa valinneet. Pistäisivät vastaan sille öykkärireiskalle, ei se mikään jumala ole.
Mun mielestä ne ei niinkään edes tarkoittanut tuota Rooma-liittoa, vaan ylipäänsä koko porukkaa. Tavallaan että se oli "yhteinen" päätös, ts. Nabazin päätös. Kuten oli myös Dianan häätö.
Siis ei luoja. Ainako tonne pitää ottaa se kaikkein stereotyyppisin homo. Tuo iskee tietysti silmänsä Aleksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mathias tuo lisää komeutta taloon! Ihana!
😂
It's a no from me. Saisiko tonne jotain muun profiilin ihmisiä kuin "mä oon bitchämmä"??
Nämä uudet vaikuttaa juuri niin kieroilta juoruilijoilta että he liittyvät Kirsin jengin
Santerille pulla maistuu. Ei oo pelkoa lihomisesta kun on pitkä läpipasko nuorukainen.
Mitähän saliaddikti miikka miettii, lihomiseen taipuvainen.
Nythän alkaa olemaan Suomi vuonna 2030 🤮
Mathias ja Sofia vähän samannäköisiä