Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tulee ihan mieleen Selviytyjien Shirly ja Eve meininki. Paitsi että tuolla se kiusaaminen on vielä näkyvämpää.
Rusu muuten kans pyysi Pirkkaa treeniin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairasta kiusaamista.
Miten tuotanto antaa tälläisen jatkua, Pirkka eristetään täysin porukasta ja selän takana vaan naureskellaan. Harmittaa niin paljon tuo Pirkan häätöön joutuminen.
Mun mielestä tuolla talossa Pirkka olisi ollut hyvä lisä kaikille siinä kohtaa kun peli kovenee. Jos nyt jo ollaan itku kurkussa kun nimetään niin mitä se on kolmen/neljän viikon kuluttua ?
Laura, Merve, Tuula, nämä kaksi viimeksi tullutta ja Jerry. Nämä tiputetaan seuraavaksi.
Tosin ykx juttu, twisti. Vielä taloon tulee lisää porukkaa jotka nähneet kuka ja mitä kukakin on talossa touhunnut ja kieroillut. Sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB vois nyt tehdä jonkun yllättävän päätöksen ja laittaa häätöäänestykseen Pirkan tilalle Kirsin sekä Nabazin, syynä kiusaaminen. Tai sitten häätöäänestykseen vaan suoraan noi pahimmat kiusaajat eli Merven,Nabazin ja Kirsin, eli Jerry myös pelastautuisi.
Juonittelussa ei mitää väärää ole mutta toi kiusaaminen ei vaan mun mielestä ole millään tapaa hyväksyttävää tuolla.
Minusta tuntuu siltä, että te jotkut katsojat nyt vähän liioittelette Pirkan tilannetta. Mielestäni ei ole kiusaamista ollut, vaikka epäsuosiossa on. Se on kuitenkin eri asia. Älkää nähkö kiusausta joka paikassa, missä sitä ei ole.
Sustako on ihan ok vaihtaa paikkaa jatkuvasti kun toinen tulee paikalle ja sitten nauraa ja puhua pas*aa selän takana? Kirsin sukulainen, oletan?
Ehkä se on syrjintää, mutta ei sitä ole kielletty peli säännöissä. Tai eri kerhoja tai epäsuosiollisuutta. Peli on peliä ja pelissä on pelisäännöt. Niiden mukaan saa pelata tuota sosiaalista peliäkin.
Kyllä pitäisi herranjumala olla aikuisella ihmisellä sen verran käytöstapoja, ettei vie peliä liian pitkälle. Kukaan ei Pirkan tilanteessa enää voisi ajatella positiivisesti että tämä on vain peliä, ei ne mua oikeesti vihaa...
Olen tykännyt Laurasta. Juuri sen takia ,että ei lähtenyt juonimaan. Tänään sitten kuunteli Kirsi valheita.
Toivon mukaan nainen erottaa totuuden ja valheen. Joten pysyisi kaukana Kirsin porukasta. Siitä on vaan haittaa.
Reeo ei ajatellut älykkäästi, olisi sanonut äänestäkää Jerryä. Eikö tuolla voi jokainen oman päänsä mukaan äänestää. Vidu mitä lampaita. Tuula mummelikin.
Vierailija kirjoitti:
Reeollla tekee selvästi pahaa ku näkee Pirkan tilanteen. Jostain asiasta vääntää juttua Pirkan kanssa.
Vaikka Reeo peluri onkin, niin kyllä sieltä silmisä paistaa läpi että aika pehmo kaveri oikeasti. Siis hyvässä mielessä.
Reeo ei nyt pahemmin tuota Pirkkaa ole kiusannu vaan se Reeo pelaa rehdisti tuota peliä.
Toi Reeo on pari kertaa jutellu ton Pirkan kanssa ihan kahdestaan tuolla samoin Ruzu.
Ei Reeo vaikuta ilkeältä ihmiseltä vaan se vaikuttaa kovalta pelurilta.
Pirkka jää edelleen yksin. Kukaan ei kysy mitään. Muilta kysyttiin mikä fiilis. Merve, Jerry. Niin läpinäkyvää ja kiusallista. Reeo yritti vähän jutskata kun oli niin huono omatunto.
Sairasta tämä kiusaamisen vähättely ja juonimisen ja "sosiaalisen pelin" piikkiin laittaminen. Ok, mutta kertoo kyllä aika paljon ihmisestä, varsinkin AIKUISESTA jos sallii pelaamisen varjolla syrjinnän ja pään aukomisen selän takana.
Onneksi Pirkalla riittää tukijoukkoja!
Napaz käärme taas omahyväisen näköisenä hymyilee niin, että tekarit välkehtii ja kitarisat vilkkuu. On taas onnistunut kääntää porukan yhtä vastaan, eli Pirkkaa. On näin pitänyt huolen, ettei itse ole häätöuhan alla. Kiero liero koko ukko. Vastenmielinen virne naamallaan.
En ymmärrä miksei Ruzbeh saisi äänestää Jerryä tai Merveä, jos tykkää eniten Pirkasta? Miksi pitäisi äänestää samoin kuin muut? Rusu tulee olemaan muutenkin siellä seuraavassa äänestyksessä, joten eihän hänen "sooloilu" vaikuta siihen yhtään mitenkään.
Jos Rusu äänestäisi ainoana asukkaana toisin ja olisi ainoa, joka äänellään puolustaisi Pirkkaa, minun silmissä se vaan nostaisi Rusun pisteitä ja lisäisi kannatusta ulkomaailmassa. Olen varma, että hieno ele nähtäisiin pelkästään positiivisena juttuna katsojien keskuudessa. Ainoa, joka uskalsi vastustaa enemmistöä. Ainoa, joka ei hyväksynyt Pirkan ulossavustamista. Joten Rusu, kuuntele sydäntäsi ja äänestä kuten itse haluat! Kirsin jengi laittaa Rusun joka tapauksessa häätöön jatkossakin, joten ei tuossa menetä mitään. Katsojien kannatus sen sijaan nousisi, joten minusta olisi hyvä teko kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kausi ,että kiusataan heikompia. Haukutaan ja mollataan. Sekö oli nyt uuden jutun pointti kun saa juonia. Mistä revitty tuollaiset ihmiset ohjelmaan.
Kristalli näitä on ollu valitsemassa. Sehän sillon ilyaohjelmassa paljasti että on noita haastatellu, johonkin oli pettyny kun oli haastattelun perusteella valinnu. En muista kehen. Eli ei ihme että sakki on mitä on priimaa taas ja muiden kopioita.
Helppoahan se on vähätellä jos on aina itse ollut kavereiden ja suosion ympärillä. Tuossa tilanteessa kuka tahansa voisi pahoin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä asukkaiden mahdollisuus potkia tovereitaan ulos loppuisi ensi viikkoon. Koko formaatin alkuperäinen idea ohitetaan, kun katsojat eivät pääse vaikuttamaan, mikä on omiaan aiheuttamaan negatiivisia tunteita. Itse olen todella tympääntynyt tähän kuvioon. Haluan vallan takaisin kotikatsomoihin!
Käsittääkseni tämä jatkuu 4 viikkoa :(
Vierailija kirjoitti:
Heidi yrittää bondata muiden naisten kanssa koko ajan. Esim. nyt Kirsin ja Sofian kanssa. Se on huomannut ettei ole hyvä hengailla herraseurassa koko ajan.
Paitsi että tuo toinen on mies.
Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt Laurasta. Juuri sen takia ,että ei lähtenyt juonimaan. Tänään sitten kuunteli Kirsi valheita.
Toivon mukaan nainen erottaa totuuden ja valheen. Joten pysyisi kaukana Kirsin porukasta. Siitä on vaan haittaa.
Ihan täysin vietävissähän tuo Laura on. "Johtaja" Kirsi käski eilen häntä varastamaan ja piilottamaan kahvipaketin ja hän teki sen saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Jos oisin nuori, toi Jerry olis makuuni, söpö naama.
Sama.
Nabaz johtaa talossa Pirkan kiusaamista, vaikka vinkui aiemmin olleensa itse pahasti koulukiusattu. Suhtautui samalla tavalla myös Dayanaan eli hoki kaiken aikaa, ettei voi sietää häntä. Ilmeisesti Nabazilla pitää vaan olla talossa joku "inhokki", johon purkaa höyryt, joteen jos Pirkka lähtee, niin kukahan joutuu seuraavaksi inhokiksi..?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksei Ruzbeh saisi äänestää Jerryä tai Merveä, jos tykkää eniten Pirkasta? Miksi pitäisi äänestää samoin kuin muut? Rusu tulee olemaan muutenkin siellä seuraavassa äänestyksessä, joten eihän hänen "sooloilu" vaikuta siihen yhtään mitenkään.
Jos Rusu äänestäisi ainoana asukkaana toisin ja olisi ainoa, joka äänellään puolustaisi Pirkkaa, minun silmissä se vaan nostaisi Rusun pisteitä ja lisäisi kannatusta ulkomaailmassa. Olen varma, että hieno ele nähtäisiin pelkästään positiivisena juttuna katsojien keskuudessa. Ainoa, joka uskalsi vastustaa enemmistöä. Ainoa, joka ei hyväksynyt Pirkan ulossavustamista. Joten Rusu, kuuntele sydäntäsi ja äänestä kuten itse haluat! Kirsin jengi laittaa Rusun joka tapauksessa häätöön jatkossakin, joten ei tuossa menetä mitään. Katsojien kannatus sen sijaan nousisi, joten minusta olisi hyvä teko kaikin puolin.
Joukkopaine, miksi kouluaikoina juuri kukaan ei menny sen kiusatun puolelle?
Vaikka Rusu tietäis ton koko tilanteen tuolla ja se haluais olla Pirkan puolella niin ei se uskalla koska hän pelkää että se saa kans vihat niskaa ja samat kohtelut kuin Pirkka.
Asukkaat haluavat Pirkan pois, koska hän on älykkäämpi ja fiksumpi kuin nuo luuserit yhteensä.