Hei sinä tupakoitsija, oletko ajatellut lopettaa?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
En mutta voisit lopettaa itsesi.
Tällainen reaktio piristää joka kerta. Mukava aiheuttaa tervakeuhkolle huono omatunto.
Olen on off tupakoitsija, välillä vuosi ilman, sitten 3kk poltan ja taas taukoa. Tykkään tupakoida mutta en koko ajan
En ajattele yhtään mitään, sen takia vastasin aloitukseesi. Nyt tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen reaktio piristää joka kerta. Mukava aiheuttaa tervakeuhkolle huono omatunto.
En todellakaan. Ilolla polttelen tupakkiani. Jaksamista sulle <3
ei kaikkia häiritse että haisee pahalle
Olen yrittänyt, mutta en onnistu, kun olen niin koukussa.
En halua lopettaa. Varsinkaan, kun 15-v. tyttäreni on alkanut haista ajoittain röökille. Toivon, että alkaisimme käydä yhdessä sauhuilla ja sen lähentävän suhdettamme. Muistan, miten jännää oli itse pentuna aloitella tupakointia, ja en halua evätä tyttäreltäni niitä tunteita. Varsinkaan, kun kaveripiirikin ilmeisesti jo aloittanut sauhuttelun. Antaa nuorten olla nuoria ja kaikenikäisten nauttia pikku paheistaan.
Ei ole yhtään huono omatunto vaikka poltan savukkeita, sikaareja ja piippua ja siinä samalla käytän nuuskaa. Yritä AP elää itsesi kanssa ja jos ahdistaa niin muuta vaikka peräkylän omakotitaloon jatkamaan ihan omalla tyylillä.
Pari lammasta vielä aitaukseen niin idyli on täydellinen.
Naapurin ämmä huutaa niinkuin palosireeni puhuessaan taukoamatta, käyn röökillä jotta laittaa parvekkeen ovensa kiinni ja tulee hiljaisuus.
Tupakoinnin jälkeen tulee yleensä suklaapatukointi ja sekin pitäisi lopettaa.
En todellakaan lopeta,vain homot,ämmät ja muut nössöt lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan vidhu, että tulikin huono omatunto. Harmittaa ihan vimmatusti...