Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua erästä miestä kun ei eroa pettävästä vaimostaan

En tajua
31.07.2022 |

En usko vaimon pettävän selvinpäin, mutta kännissä on pettänyt useamman kerran. Juo itsensä melkoiseen känniin ja sitten vehtaa muiden miesten kanssa. Ainakin osasta näistä pettämisistä aviomies tietää. Mies itsekin kyllä juo ja ovat yleensä yhdessä viihteellä, mutta vaimo onnistuu päätymään toisten miesten sänkyyn.

En vain ymmärrä miksi tuo mies katsoo tuota naista. Tai no enhän mä tiedä onko mies pettänyt vaimoaan, mutta ei ainakaan ole kuulunut sellaisia juttuja, mutta vaimon pettämiset tiedetään kylillä melko hyvin. Voihan olla, että heillä on avoin suhde, mutta vähän vaikea uskoa sitä koska mies on mustasukkaisena raivonnut baarissa kun vaimo suuteli toisen miehen kanssa.

Olen myös joskus yli 15 vuotta sitten ollut heidän luonaan jatkoilla jossa lopulta alkoi kauhea mustasukkaisuusdraama kun vaimo yritti iskeä toista miestä. Alkoi rähinä ja mä ja tuo iskemisen kohteena ollut mies todettiin, että nyt on parempi häipyä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kuuluu sinulle ja miksi meuhkaat siitä täällä?

Vierailija
2/9 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä. Kylläkait mäkin käyn vieraissa ja panot ovat soitelleet mun vaimolle että ootko tämän miehen vaimo, että olis vähän kerrottavaa. Vaimo yleensä vastaa ihan suoraan että mitä se sulle kuuluu. Ei todellakaan ole muiden asia kuinka me naidaan ja kenen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde?

Vierailija
4/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehet eroa vaikka vaimo nalkuttais ja olisi ikävä päivästä toiseen. Uhriudutaan vaan.

Vierailija
5/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä. Kylläkait mäkin käyn vieraissa ja panot ovat soitelleet mun vaimolle että ootko tämän miehen vaimo, että olis vähän kerrottavaa. Vaimo yleensä vastaa ihan suoraan että mitä se sulle kuuluu. Ei todellakaan ole muiden asia kuinka me naidaan ja kenen kanssa.

Jokaisella on oikeus seksuaalisen vapauteen. Esim minun olla harrastamatta ja miehen harrastaa. Me ollaan muuten hyvä tiimi, mutta meidän seksuaaliset tarpeet ei kohtaa ja tämän takia meidän pitäisi erota?

Vierailija
6/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jutellut miehen kanssa puhelimessa kunnolla aiheesta. Ja tuonut nuo alkoholit ja iskut esille. Hän alitajuisesti ehkä kiistää, jos on rakastunut ja pitäisi palata joskus todellisuuteen. Ehkä parempi ettei kyläile siellä lainkaan jos tilanne tuo. Tottakai mies voi jatkaa naisen kanssa, mutta kauhealta tuo kuulostaa, ei ole avoin suhde varmaan.

Vierailija
7/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen speksit kuulostaa siltä, että naisten seuran ainakin seksuaalisessa mielessä saa unohtaa, jos nykyisestä eroaisi. Luultavasti eukkonsakin tietää sen ja käyttää asiaa hyväkseen.

Vierailija
8/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa nyt ole sellainen draama, missä kertoillana satuja toisten pettämisestä. Itse kuulin yhdestä suhteesta, vaikka mitä satuja, joista sitten ulkopuoliset supinoivat. Hassua kun ulkopuoliset höpisee jonkun suhteen asioista, mitä ei ole edes olemassa. Tai sopivasti sekoitetaan totta ja tarua. Suu vaahdossa vaikka väitetään, että on ollut riitoja pettämisestö tai jotain muuta xxx ongelmaa ja nämä suhteen osapuolet eivät ole ollenkaan tietoisia edes huhuista. Tulisiko vähän hölmö olo itsellesi, jos huomaisit, että olisit uskonut jostain suhteesta jotain, mikä ei ole totta ja jopa jollain tasolla puuttunut siihen.

Vierailija
9/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuossa nyt ole sellainen draama, missä kertoillana satuja toisten pettämisestä. Itse kuulin yhdestä suhteesta, vaikka mitä satuja, joista sitten ulkopuoliset supinoivat. Hassua kun ulkopuoliset höpisee jonkun suhteen asioista, mitä ei ole edes olemassa. Tai sopivasti sekoitetaan totta ja tarua. Suu vaahdossa vaikka väitetään, että on ollut riitoja pettämisestö tai jotain muuta xxx ongelmaa ja nämä suhteen osapuolet eivät ole ollenkaan tietoisia edes huhuista. Tulisiko vähän hölmö olo itsellesi, jos huomaisit, että olisit uskonut jostain suhteesta jotain, mikä ei ole totta ja jopa jollain tasolla puuttunut siihen.

On muuten "upea" dissaus väittää toisen osapuolen pettäneen, siis ulkopuolisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän