Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras treenivalmennusohjelma?

Vierailija
31.07.2022 |

Olen jo kauan miettinyt, että NYT pitäisi tiputtaa ne 10 vauvakiloa jotka jäi kahden vuoden takaisesta synnytyksestä. Motivaatio kuitenkin nollassa, eli haluaisin hankkia jonkun valmentajan, joka sparraisi ja motivoisi. Näitä on tietenkin instagram ja muu netti pullollaan, joten haluaisin mielelläni kuulla suosituksia jos teillä on ollut tuollainen henk.koht. nettivalmennus käytössä?

Jotenkin hämää, kun suurin osa etenkin instagramissa mainostavista valmentajista ovat itse sellaisia "pumpattuja" tms ja aika paljon nuorempia kuin itse (34v), joten (ehkä turhan asenteellisesti) vieroksun heitä ainakin ilman suosituksia. Esim. Nea Lindberg ja Sonja Aiello ovat tyyppejä, jotka kovasti mainostavat ohjelmiaan, mutta antaa vähän huuhaa-viban.

Joten arvon naiset (ja miksi ei miehet), suosituksia kehiin!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan noista treeniohjelmista maksaa influenssereille, mutta saman tiedon saa ilmaiseksikin netistä.

Vierailija
2/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mitään henkilökohtaista mutta youtubesta oon katsonut jotain jumppaa. Sitten on se ohjelma jumppa niissä ohjelmassakin ihan hyviä liikkeitä joitakin oon mukana tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ongelmana ole itse treenin sisältö, vaan se, että olisi valmentaja tsemppaamassa ja sparraamassa. Olen joogannut youtuben avulla jo vuosia, mutta kun väsyneenä on niin helppoa skipata, kun ei ole ketään, joka motivoi tai patistaa treenaamaan. Toki mies pyydettäessä yrittää, mutta hänelle on aina helpompi sanoa ei kun jollekin valmentajalle.

Vanha kunnon salikortti ja pt on ihan liian kallista, ensin 80 euroa pelkästä salista ja siihen vielä pt hinnat päälle, ei kiitos.

Vierailija
4/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ongelmana ole itse treenin sisältö, vaan se, että olisi valmentaja tsemppaamassa ja sparraamassa. Olen joogannut youtuben avulla jo vuosia, mutta kun väsyneenä on niin helppoa skipata, kun ei ole ketään, joka motivoi tai patistaa treenaamaan. Toki mies pyydettäessä yrittää, mutta hänelle on aina helpompi sanoa ei kun jollekin valmentajalle.

Vanha kunnon salikortti ja pt on ihan liian kallista, ensin 80 euroa pelkästä salista ja siihen vielä pt hinnat päälle, ei kiitos.

Ap täällä siis. Lisänä vielä, että tämän takia olisi hakusessa juuri joku enemmän valmennussuhde-perusteinen ohjelma, ei pelkkä treenisuunnitelma. Influensserit eivät tässä varmaankaan ole niitä asiantuntevimpia, joten vinkkejä otan mielelläni myös vastaan siitä, mistä tällaisia "oikeita" valmentajia voisi löytyä.

Vierailija
5/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa näitä henkilökohtaisia valmennuksia on vielä aika vähän. Ulkomailta saattaisi löytyä, kun kuitenkin netin kautta onnistuu. Esim Ashley Clarke (löytyy igstä tai googlella) on todella suosittu, toki jos sali+pt tuntuu suolaiselta, niin hnen 125 AUD hinta per viikko ei varmaan innosta😅

Vierailija
6/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TestoTimon Kova Ydinmassa -ohjelman laitat tilaukseen

Vierailija
7/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokeillut parinkin eri influensserin valmennuksia. Periaatteessa heiltä löytyy varmasti helmiä, mutta paljon roskaa. Tarkista siis taustat hyvin. Mainitsemasi Nea Lindberg esimerkiksi keskittyy paljon epäolennaiseen, eikä häneltä löydy instagramista yhtään ennen/jälkeen kuvia asiakkailta, nettisivuilta vain kolme. Joten ei näytä olevan ihan hirveästi asiakkaita hänellä. Sonja Aiellolla on sentään vähän enemmän meriittejä omassa treenauksessaan verrattuna Neaan, mutta sama ongelma kuin monella muulla influensserivalmentajalla - treenaa itse, jonka takia luulee osaavansa opettaa myös muita. Jos sinun kehosi/elämäntilanteesi/diettisi/allergiasi/mitä tahansa on erilainen, hänellä ei ole tarpeeksi osaamista valmentamiseen. Eihän hän ole mitään alaa opiskellut. Toki jos vain etsit ihmistä, joka voi tsempata sinua lähtemään salille tai lenkille, tarkistaa, että tekniikkasi on kunnossa jne, mutta osaat treeniperusteet itse, niin sitten suosittelisin ihan perinteistä PTtä. Etenkin nyt koronan jälkeen heitä on varmasti työttömänä pilvin pimein ja siirtyneet sieltä Elixialta ja Fressiltä enemmän nettivalmennuksiin, niin ehkä ihan Googlella voisi löytyä jotain kiinnostavia mahdollisuuksia. Ja tässä sama homma, tarkista tarkasti taustat, koulutukset, valmennushistoria jne. PT:llä on sentään edes se parin viikon PT-kurssi vaatimuksena, influensserivalmentajaksi voi ryhtyä kuka tahansa jolla on hyvä kroppa ja puhelin.

Vierailija
8/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkypenkkimave.

Vierailija
9/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei ei ei, sama homma kun hakisi instagramista hammaslääkäriä! Kyllä ne asiantuntijat ovat jossain ihan muualla!

Vierailija
10/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ei ei ei ei, sama homma kun hakisi instagramista hammaslääkäriä! Kyllä ne asiantuntijat ovat jossain ihan muualla!

Sitähän tässä kyselen, mistä voi löytää hyvän ja asiantuntevat valmentajan? Kun ainoa paikka missä itse niihin törmään on instagram, eikä ne herätä luottamusta pätkän vertaa.

Ap

Vierailija
11/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa näitä henkilökohtaisia valmennuksia on vielä aika vähän. Ulkomailta saattaisi löytyä, kun kuitenkin netin kautta onnistuu. Esim Ashley Clarke (löytyy igstä tai googlella) on todella suosittu, toki jos sali+pt tuntuu suolaiselta, niin hnen 125 AUD hinta per viikko ei varmaan innosta😅

Siis joku mimmi tienaa 120 euroa viikossa lähettämällä netin kautta tsemppiviestejä ylipainoisille mammoille?!

Vierailija
12/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laatua haet niin ota oikea PT vaikka 5krt. Pyydä että tekee sellaisen ohjelman että voit treenata kotona (jos et kerran salille halua mennä).

Itse suosin PT tä jolla on fysioterapeutin koulutus, mutta se on tietysti makuasia, keneen luottaa ja kenen kanssa kemiat kohtaa riittävästi.

Vierailija
13/13 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkosta rahastusta, saa samalla rahalla oikeelta ammattilaiselta ohjelman jonka kanssa pitää olla viikoittain yhteydessä. jos haluaa kondikseen niin etsä rupee noudattaan ruokavalioo minkään kesäteeman mukaan:DD ei jeesus vieköön!