Kuuskymppiselle naiselle kevyt raikas tuoksu
Osaisko joku vinkata, lahjaksi tulisi. Nyt ei sitten sitä, että toiselle ei voi ostaa. Tässä tapauksessa pitää.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kuka enää käyttää lemuvesiä? Kaikki pahoja. Peittämään pissanhajua vai miksi?
Tuomaan hyvää tuoksua itseensä. En minä sillä mitään hajuja yritä peittää. Ei kiinnosta jos sinä et pidä hajuvesistä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä rasvatukkainen likaiseen villpaitaan pukeutunut hielle haiseva ituhippi et varmaan ymmärräkään miksi joku haluaa tuoksua hyvälle :)
Vierailija kirjoitti:
Eteeriset öljyt tuoksuvat luonnolliselta, miellyttävältä ja miedolta, kunhan sitä laitetaan kohtuudella. Haihtuvat melko nopeasti, hyvä ja huono puoli. Lihaksikas mies ja miehekäs heteromies muuten olen, pukeudun "huonosti" ja tykkään sekoitella niitä eri öljyjä ja nauttia tuoksusta.
Aloittaja kirjoitti:
Tuoksun täytyy olla todella voimakas, koska tämä nainen pieree lähes jatkuvasti. Vähän väliä hänen pyllystään kuuluu pitkäkestoista kovaa rutinaa tai suhahduksia. Haju on tajuttoman paha.
Ap
Kevyt ja raikas lukee otsikon alla. Nyt sitte pitäkin olla voimakas.
Pierre Lemuarrin Farte Riblen sopisi varmasti kyseiselle leidille.
Aloittaja kirjoitti:
Tuoksun täytyy olla todella voimakas, koska tämä nainen pieree lähes jatkuvasti. Vähän väliä hänen pyllystään kuuluu pitkäkestoista kovaa rutinaa tai suhahduksia. Haju on tajuttoman paha.
Ap
Miksi kirjoitat Ap, vaikket ole?
Vierailija kirjoitti:
Vihreä Mennen.
Mennen Tullen
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ostaa hajuvettä?
No vaikkapa minun mieheni antaa lahjaksi lähinnä raskaita iltatuoksuja, joten päivään sopivat tuoksut saan ostaa itse.
Clean Classic Warm Cotton, Eau d'Issey, D&G Light Blue, 4711, Clinique Happy, Estee Lauder Pleasures, Chanel Cristalle, Georgio Armani Acqua di Gioia, Fresh Sugar Lemon, Maison Margiela Replica Beach Walk, Moschino Light Clouds, Hermes Le Jardin de Monsieur Li.
Saippua ja lääkkeettömyys. Ei vanhan naisen tarvitse miltään kukilta ja myskihärän perseeltä haista.
Vierailija kirjoitti:
Saippua ja lääkkeettömyys. Ei vanhan naisen tarvitse miltään kukilta ja myskihärän perseeltä haista.
Nuo synttärit vietetty 3 vuotta sitte!
Laura Biagottin Laura