Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö heti kun tapasitte miehenne ensi kertaa että " tässä se elämäni mies on" ?

Vierailija
22.10.2006 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisekunnista alkaen molemmin puolinen " rakkautta ensi silmäyksellä" juttu :)

Vierailija
2/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti, kun minä miehen ensimmäisen kerran näin tuli sellainen olo, että tuon minä haluan! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kesti vähän kauemmin, mutta aika heti hänkin alkoi olla ihan tosissaan

Vierailija
4/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteli toisen kanssa silloin ja menikin 2-3 v ennen kuin ryhdyimme seurustelemaan, mutta heti tavatessamme tiesin että tässä olisi se minun mies. En uskonut siihen kylläkään koska hän tosiaan seurusteli tahollaan.

Vierailija
5/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut eipä sit olekaan ollut.

Vierailija
6/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivääkään en ole katunut, rakastuin ensinäkemältä. Yhdessä oltu seitsemän vuotta, puoli vuotta seurusteltiin ja mentiin naimisiin sitten. Neljättä lasta odotan ja kiintymys lisääntyy joka päivä. On ollut monta kasvukohtaa, mutta yhteydentunne on vain lujittunut.

Vierailija
7/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntui niin helpolta olla hänen kanssaan alusta asti.

Vierailija
8/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ensitapaamisenkaan aikana. Ei hän ole erikoisen komea tms, mutta jokin , se jokin vain oli heti...Ikää minulla oli tuolloin 29, joten kokemuksia oli kertynyt kaikenlaisia.

Vierailija
9/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tutustuneet netissä, sähköpostitse ja puhelimitse jo ennen ensi tapaamista, mutta ensivaikutelma IRL oli niin hämmentävä, että epäröin.

Vierailija
10/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pvää ensitapaamisesta oltiin samassa ravintolassa ja lähdettiin tanssimaan hidasta. Ennen lattialle menoa ei ollut mitään fiiliksiä miestä kohtaan (mitä nyt komeana pidin), mutta tanssilattialta palattiin parina!! Ja nyt 7,5 vuotta yhteistä taivalta takana ja 4 lasta ;). Jostain olen lukenut et ihminen valitsee puolisonsa hajun perusteella ja oman kokemuksen pohjalta uskon tähän. Rakkaus todella roihahti siellä tanssilattialla ja roihuaa edelleenkin! Ja sen illan jälkeen mulle ja miehellekin oli selvää että tässä on se ihminen kenen kanssa haluan olla loppuikäni ja perheen perustaa jne..

Vierailija
11/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut rakkautta ensi silmäyksellä. Tosi mukavalta kyllä vaikutti ja käytiin treffeillä ja tapailtiin. Sitten parin kuukauden päästä tajusin, että minähän rakastan tätä miestä! Nyt ollaan oltu yhdessä kuusi vuotta.

Vierailija
12/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä oli jotain omituista, hän puhui jotenkin kummallisesti sanoja hakien. Ensin ajattelin että onko hän jotenkin tyhmä kunnes tajusin jossain vaiheessa että hän puhuu niin omituisesti suomea koska hänen äidinkielensä on ruotsi!

Ja pikku hiljaa kun tutustuttiin niin hän alkoi aina vaan tuntua kivemmalta ja minulla oli hyvä olo hänen kanssaan ollessa.

Vierailija
13/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokkotreffeillä oltiin oltu ehkä parin tunnin verran ja sitte mies esitteli mut siskolleen (joka oli ravintolassa töissä) että tässä on tää mitä mä olen etsinyt! eikä se vielä ainakaan ole uutta etsiny, takana 7vuotta

Vierailija
14/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävi hassusti. Ensimmäisellä kerralla oltiin molemmat sitä mieltä, että elämme liian erilaisissa maailmoissa. Ei tavattu kuukauteen, kunnes bongasin yhden ilmoituksen netistä. Se oli hänen eikä hän saanut keneltäkään muulta vastausta kuin minulta ;) Päätimme tavata vielä kerran ja se oli sitä myöten menoa :))

Vierailija
15/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmissa suhteissa aloitus on ollut vähän jahkaamista... eli olen ollut tyypin kanssa, kun ei parempaakaan ole ollut -tyyliin. Mutta nykyisen kanssa tiesin heti, että tuon haluan!

Vierailija
16/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mua ärsytti koko mies aivan suunnattomasti.

Siis aivan tuntematon tyyppi, eikä ollut tehnyt mulle mitään muuta, kuin toivottanut hyvää huomenta.

Pikkuhiljaa vasta huomasin, että meillä synkkaa hyvin ja tiettyä kipinää oli ilmassa.

Hiljaa siis hyvä tuli, ollaan edelleen yhdessä, enkä toiseen vaihtaisi.

Vierailija
17/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmaksi ette voi laittaa.

Olis kyllä kiinnostava tietää, kuinka moni vastanneista vielä tulee eroamaan.

Vierailija
18/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin (nykyisen mieheni) hassun nimen listassa ajattelin että just joo- tuosta tulee varmaan mun mies. Ja niin hänestä tulikin, tosin mieheni otti minun sukunimeni naimisiin mennessämme, ettei lapsia kiusata. :)

Vierailija
19/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin. Oltiin kyllä tutustuttu ennen ensitapaamista varsin perinpohjaisesti pääkopan sisältöön. Ulkonäkö mulle ihan sivuseikka. Kun näin miehen, niin näin, että hällekin kelpaa tämmöinen ;-)

Vierailija
20/28 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiennyt hänen olevan puolisoni joskus. Nimittäin seurustelin hänen yhstävänsä kanssa tuolloin ihan vakavissani. Mutta siitä jo puolen vuoden kuluttua alkoi tunteet lämpenemään.

Mieheni oli jo tuolloin ensi tapaamisella ajattellut jotakin enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme