Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä uhkasi lyömisellä

Vierailija
31.07.2022 |

Tuli baarista luokseni omilla avaimilla. Oltiin sovittu että tulee. Löysi minut nukkumasta koska kello oli kaksi. Hän kiskaisi minut ylös peiton alta ja oli lyömässä päin kasvoja nyrkillä. Lähti keittiöön syömään ja toisti äskeisen uudestaan. Itkin kauhuissani pelosta, ei auttanut. Lopulta rauhoittui, kun toistin vaatimaansa lauseen toistoa, olen helvetin paska akka. Herranjumala.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss asap.

Vierailija
2/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen unelmia osa 29 999 189 100.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Heti.

Vierailija
4/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen tarina. Testaat vaan mammojen reaktioita tällä viestillä.

Vierailija
5/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, millaisia miehiä voi olla

Vierailija
6/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on selvä, että ei tuossa tilanteessa ainakaan hätäkeskukseen soiteta. Mitä siihen naapuritkin sanoisivat, jos poliisit tulisivat käymään.

Eikö nykyisillä nuorilla naisilla ole sama periaate  kuin minulla ennen nuorena: tarina loppuu ensimmäiseen lyöntiin, ja uhkauksen jälkeen lähtölaskenta alkaa eikä edes ehdi lyödä. 

Toivottavasti aloittaja ymmärsi ottaa avaimen pois, tai laittaa ainakin oveen toisen lukon tai vähintään varmuusketjun - vahvan sellaisen.

Vierailija
7/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täti ottaa rauhoittavan ja menee sen jälkeen vaikka kävelylle maski ja heijastinvaljaat päällä.

Vierailija
8/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kannata olla paska akka, niin ei tule turpiin

Totta! Kannattaa valita sellainen kumppani, joka ei seurustele paska akkojen kanssa vaan oikein mukavien naisten. 

Vierailija
9/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai erosit jo? Lukkojen vaihto. Ja muutto kenties? Älä jää tuohon enää, elämäsi paranee vielä.

Vierailija
10/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde heti. Vaikka ei nyt lyönyt niin saattaa lyödä milloin tahansa myöhemmin. Hän varmaankin haluaa myös kontrollin tuolla väkivallan uhalla.

Vierailija
11/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota kättä pidempää ja nöyryytä se puliukko kunnolla. ota kuvia todisteeksi

Vierailija
12/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa. Nyt häneltä tuli viesti. Milloin aiot pyytää anteeksi, kun et kiittänyt, kun korjasin tietokoneesi?

Tuo on tapahtunut vajaa vuosi sitten. Ja olen kyllä kiittänyt. Luulin, että pyytää viestissä anteeksi käytöstään,. Ei oo totta mikä idiootti. Pelottava.

Vierailija
13/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistihullun kommentteja odotellessa.

Vierailija
14/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei kannata jäädä odottamaan, koska joku toteuttaa uhkauksensa!

Vierailija
15/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tällaiset miehet lisääntyvät. naiset itse valitsevat näitä. kiltit jäävät yksin.

Vierailija
16/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa. Nyt häneltä tuli viesti. Milloin aiot pyytää anteeksi, kun et kiittänyt, kun korjasin tietokoneesi?

Tuo on tapahtunut vajaa vuosi sitten. Ja olen kyllä kiittänyt. Luulin, että pyytää viestissä anteeksi käytöstään,. Ei oo totta mikä idiootti. Pelottava.

Voi kyynel 😢

Vierailija
17/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaa Plaa Plaa. Miksi tällaisella asialla pitää provoilla?

Vierailija
18/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITKIN KAUHUISSANI Y H Y Y Y Y Y😫😩😫😩😭

Vierailija
19/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat sille viestin takaisin, että ethän sä edes osannut korjata sitä. Minun piti tehdä se! Et sinä pienimunainen luuseri osaa tehdä mitään oikein! Sitten poistut kotoa sivummalle ja soitat poliisit kun äijä on kämpillä että asuntoosi on murtauduttu ja tekijä on yhä siellä.

Vierailija
20/23 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset haluaa väkivaltaisen poikaystävän. On olemassa kilttejä miehikin. Tuntuu vaan oudolta että naiset kiinnostuu pahiksista aina vaa uudelleen.