Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheenisän viikonloppu

Vierailija
31.07.2022 |

Vaimo ja lapset mummolassa sunnuntai-iltaan asti. Eilen saunottiin, naurettiin ja pelailtiin parhaiden kavereiden kanssa pikkutunneille, tänään pieneen kohmeloon muutama kylmä olut. Illansuussa naispuolinen työkaveri tulee vierailulle, skumppa on jo kylmässä. Kokkailua yhdessä, hyvää viiniä, syvällisiä keskusteluja ja intohimoista rakastelua aamuun asti.

Näillä pienillä asioilla sitä mies jaksaa taas normiarkea syksyn pimeyttä kohti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huono!

Vierailija
2/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain se voima pitää arkeen ammentaa, itsensä hemmottelu on tärkeää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honey, tänään ON sunnuntai.

Vierailija
4/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei hätää, jätetään kokkailut väliin niin ehditään panna ennen kuin justiina ja hirviölapset saapuvat

ap

Vierailija
5/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen voimafantasia sunnuntaipäivän ratoksi.

Vierailija
6/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja välillä vauvapalstailua. Voi pientä.

Vierailija
7/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei hätää, jätetään kokkailut väliin niin ehditään panna ennen kuin justiina ja hirviölapset saapuvat

ap

Itse valitsemasi puoliso ja omien kupeittesi hedelmät.

Vierailija
8/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aloittelija, ei koskaan panoa kotiin :D Itse varaan aina hemmotteluviikonlopun rakastajan kanssa hotelliin, kun mies lähtee lapsien kanssa anopille.

Vierailija
9/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täähän meni jo pilalle, kun mokasit ton sunnuntain. Uutta keksimään.

Vierailija
10/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaimolla 🐽🐽🐖🐖-jättöaika.

Vierailija
11/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa edes vieraalta pillua ilman lepertelyä, ruusuja ja vaahtokarkkeja.

Olet sinä vässykkä

Vierailija
12/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa käyty uimassa, pelaamassa fudista, kateltu piirrettyjä ja grillailtu ja käytiin vähän veneilemässä. Piti lähteä mökille perjantaina koko perhe, mutta sanoin vaimolle, että mene edellä ja nauti yksin mökillä ja me tullaan tiistaina aamulla sinne perässä. Saat 4 ja puolpäivää olla itekses ja laitailla ittees. Haki äitinsä mukaan ja siellä ne on tehny safkaa ja jutelleet kaikki asiat läpi ja saunonu uinu. Aamulla soitteli ja kiitteli minua taas, kun ajattelen asioita. Hän tekee myös minulle tämän saman. Kyllä sen naamasta aina näkee, kun toinen haluais olla hetken ilman, että pitäs ajatella muita. Molemmilla alko kesäloma perjantaina.

Vaimo sano, että saat olla viikon itekses loman puolivälissä, niin saat olla itekses. Sanoin ei tarvi. Me just sovittiin äijien kanssa, että mennää frendin mökille miesporukassa ja otetaan lapset mukaan. Ollaan viikko veks. Erilainen jätkien reissu. Kaikilla mun kavereilla on poikia ja suht samaa ikää vielä. 5 äijää ja 7 poikaa. Pannaan omat bailut pystyyn. Viinan kanssa ei läträtä siis. Lapset on 5-9v. Kaveri vaan soitteli ja ehdotteli. Sano, että aina meidän reissut jonkun landelle on dokaamista ja nyt, kun kaikki ottaa lapset mukaan, niin ei voi juopotella ja tulis tehtyy jotain järkevää kerrankin. Diili tuli.

Mul ollu erilainen vkloppu. Tekee ihan hyvää.

Vierailija
13/13 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kirjoita lisää. Me muut sitten sanomme sinun mokat. Luultavasti arvataan jo sun ikäsi noin ja elämäntilanteesi. Tarinaa kehään vaan...