Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä mies on iskenyt kahvilassa? taksijonossa? Kolarissa tai muissa mistä oli tuossa aiemmassa ketjussa?

22.10.2006 |

Itse tutustuin nykyiseen mieheeni illanistujaisissa ja yleensä alkoholi on kaikkien tapaamisessa ollut osallisena. Kuulostaa hassulta, että jotkut tapaavat kaupan kassalla =)

Ihanko siinä jonossa vaihdetaan puhelinnumeroita =)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisessa elämässä (ainakaan minulle)...

Suomessa ei ylipäätään tuntemattomat ala herkästi jutella toisilleen, ehkä jossain jenkeissä tilanne eri.

Vierailija
2/8 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa, joka tuli juttelemaan mulle kahvilassa, jutteli kirjasta joka mulla oli. Juttelimme aikamme, kunnes mun piti lähteä töihin (olin silloin iltatöissä) ja mies pyysi treffeille ja suostuin. Seurusteltiin 7 v, asuttiin yhdessäkin 6 v ja meillä on 1 lapsi. Nykyisen miehen tapasin klassisen musiikin konsertissa.

Sen lisäksi mun yksi kaveri alkoi seurustelemaan palomiehen kanssa, joka pelasti hänet palosta (siis oikeasti savusta, kännissä oli alkanut duunaamaan safkaa ja nukahti). Se palomies siis pyysi numeron.

Taksijonostakin olen kuullut naisia/miehiä iskettävän :-).

Joten kaikkea voi sattua.

keidi79:

Itse tutustuin nykyiseen mieheeni illanistujaisissa ja yleensä alkoholi on kaikkien tapaamisessa ollut osallisena. Kuulostaa hassulta, että jotkut tapaavat kaupan kassalla =)

Ihanko siinä jonossa vaihdetaan puhelinnumeroita =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään erikoisena, vaikka itselleni ei ole niin käynytkään...;)

Sillä monestihan sitä ihminen käy samassa kaupassa samaan aikaan (esim. aina töiden jälkeen) ja varsinkin jos joku pienempi kauppa kyseessä, saattaa sitä jossain vaiheessa huomata, että joku mies/nainen on siellä lähes aina samaan aikaan (vaikkapa juuri siksi, että hänkin tulee töiden jälkeen ostoksille).

" Tuttavuus" voi alkaa jostakin pikku jutusta (laittaa vahingossa väärään kärryyn tavaraa, pyytää apua kun ei ylety ottamaan ylähyllyltä jotakin, tuskailee salaattien huonoa laatua samalla kun molemmat koittavat löytää hyllystä syötäväksi kelpaavaa salaattia, ohimennen jonossa kysyä, että millä reseptillä toinen meinaa laittaa lihan tmv. ja kertoa jokin hyvä ohje jne. jne. )

Ihmisillä on tapana pitää jotakin " tuttuna" jos tämän on nähnyt usein, ja hän ei ole jäänyt mieleen ärsyttävyyden tmv. vuoksi, vaan esim. juuri siksi, että hänen kanssaan sattuu aina samaan aikaan kauppaan tmv. On helpompaa alkaa juttelemaan ihmisen kanssa, joka on tavallaan " tuttu" . Voi naureskella kuinka me aina ollaan täällä samaan aikaan, sitten juttu jatkuu kuinka molemmat pääsevät töistä samaan aikaan tmv. seuraavalla kerralla moikataan, sitten joskus vaihdetaan jo pari sanaa ja jossain vaiheessa jompi kumpi kutsuu toisen kanssaa vaikka kahville:)

Vierailija
4/8 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin silloin kun jonot ovat pitkiä, niissä voi vierähtää jopa pari tuntia... Mikäs siinä sen mukavampaa kun jutustella jonkun edessä/takana olevan söpön tapauksen kanssa mukavia...;) Varmaan kaikki tuttuni ovat päätyneet ainakin jatkoille taksijonosta, joku päätynyt sänkyyn jonkun kanssa ja joku jopa hetken aikaa seurustellutkin taksijono tuttavuuden kanssa.

On toki totta, että suomalaiset harvoin alkavat juttelemaan vieraille, mutta itse olen kyllä enemmän käynyt pidempiä keskusteluja tuntemattomien (niin miesten kun naisten) kanssa taksijonossa, kun esim. baarissa...!!!

Vierailija
5/8 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua on myös kysytty treffeille pyörämatkalla töistä kotiin (hän kirjaimellisesti ajoi viereen ja alkoi puhua suoraa asiaa).. jne.

Vierailija
6/8 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ruvetaan juttelemaan niin ei siinä toinen iske ja toinen ota iskuja vastaan - jos jutusta on jotain tullakseen niin molempien pitää kiinnostua ja innostua. Ja myös nainen voi olla aloitteentekijä.

Vierailija
7/8 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli lauantai-ilta ja oltiin molemmat omissa porukoissamme menossa baariin, tuntui ihan luontevalta siinä.

Vierailija
8/8 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehet ehdottelivat tosi usein treffejä, ja yksi suorastaan rakastui, kirjoitti kirjeitä ym. ja jätti sille mun kaverille. Ei hän ketään niistä huolinut, olivat paljon vanhempia ym. mutta suomalaiset miehet osottautuivat kyllä huomattavasti aloitteellisemmaksi kuin tuo ap luulee...

Itsekin olin yhden kesän kahvilan tarjoilija ja sielläkin sai treffikutsuja ym.