Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedän, miksen pääse töihin

Vierailija
31.07.2022 |

Ole liian osaava ja koulutettu, moni mua huonompi ei kestäisi mua.

Eli ainoa vaihtoehto on hakea isompiin pesteihin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti työttömyysreservistä,löytää ihmisiä tutkinnolla DI tai KTM.

Vierailija
2/8 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hieno CV estää palkkauksen. Muistakaa no ei mun tarvi sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et pääse töihin koska et hae töitä?

Vierailija
4/8 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä työttömyys johtuu siitä, että on liian ylpeä kouluttautuakseen lähihoitajaksi.

Vierailija
5/8 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko provosoivaa, ap, mutta joissakin tapauksissa totta.

Minulla on erinomainen, päivitetty koulutus ja poikkeuksellisen monipuolinen kahdenkymmenenviiden vuoden työkokemus. Monen onnettoman yhteensattuman vuoksi olen yllättäen työtön. Omalla alallani palkka katsotaan suoraan taulukosta, joten minun taustani tekee minusta kalliin. Pahempi työllistymisen este on se, että työpaikkahaastatteluissa on aina paikalla tuleva työpari tai useampiakin, jotka eivät tietenkään halua tiimiinsä liian nohevaa, keskiverrosta jollain tavalla erottuvaa henkilöä. 

Olen hakenut hyvin paljon muiden alojen töitä, mutta hakemuksiini ei edes vastata. On kaikille selvää, että lähden oman alani töihin kuin ammuttuna, jos sellainen löytyy. Fyysisesti kuormittavia töitä tein opiskeluaikoinani ja tiedän, että niihin en enää pysty, joten niitä en edes hae. 

Harmittaa.

Vierailija
6/8 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä työttömyys johtuu siitä, että on liian ylpeä kouluttautuakseen lähihoitajaksi.

Kaikista ei ole hoitajaksi ja sillä ei ole mitään tekemistä ylpeyden kanssa.

Vierailija
7/8 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on erinomainen, päivitetty koulutus ja poikkeuksellisen monipuolinen kahdenkymmenenviiden vuoden työkokemus. Monen onnettoman yhteensattuman vuoksi olen yllättäen työtön. Omalla alallani palkka katsotaan suoraan taulukosta, joten minun taustani tekee minusta kalliin. Pahempi työllistymisen este on se, että työpaikkahaastatteluissa on aina paikalla tuleva työpari tai useampiakin, jotka eivät tietenkään halua tiimiinsä liian nohevaa, keskiverrosta jollain tavalla erottuvaa henkilöä. 

Olen hakenut hyvin paljon muiden alojen töitä, mutta hakemuksiini ei edes vastata. On kaikille selvää, että lähden oman alani töihin kuin ammuttuna, jos sellainen löytyy. Fyysisesti kuormittavia töitä tein opiskeluaikoinani ja tiedän, että niihin en enää pysty, joten niitä en edes hae. 

Harmittaa.[/quot

Oletko jo liian "iäkäs?"

Onko sinulla ehkä liian suuret luulot itsestäsi!?

Vierailija
8/8 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa.[/quot

Oletko jo liian "iäkäs?"

Onko sinulla ehkä liian suuret luulot itsestäsi!?

Hyvin arvattava kommentti. Oletko sitä mieltä, että kuvailemani kaltaisia tapauksia ei voi olla olemassa? Jos voi olla, miksi luulet, että juuri minä en olisi sellainen?