Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaava kaveri

30.07.2022 |

Jos koulussa oli ryhmätyö ja siinä piti olla 2-3 henkilöä meitä oli 4 hengen porukka. Hän määräsi että minä jään ulkopuolelle ja he 3 ovat yksi ryhmä. Miksei voi olla 2 ja 2. Hän varasti minulta tavaroita ja piilotteli niitä. Hänen pitää aina olla huomionkeskipiste. Hän ottaa puhelimeni kädestä ja menee läpiasioita luvatta, eikä suostu antamaan takaisin vaikka pyydän. Kerran Hän myös vaihtoi koodin puhelimeeni ja kurkki luvatta koodiani. Jouduin koulussa kantamaan kaikkia kirjojani laukussa koska hän tiesi koodini kaappiini. Hän kävi ottamassa kirjoja kaapistani ja olin sitten ilman tunnilla. Oli ahdistavaa kun koko ajan piti vahtia tavaroita, en voinut edes pulpetista nousta ylös koska sillä aikaa Hän ottaisi jotain, jopa kynät vei. Kun piti mennä koulusta uimaan hän piilotti minun uikkarit. Hän teki paljon muuta pahaa myös. Jännitin mennä kouluun. En uskaltanut silloin kertoa asiasta kenellekään. Muiden mielestä hän oli mahtava persoona.

Kommentit (10)

1/10 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette tälläisestä?

Vierailija
2/10 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta lopettaa vittuilun. Jos yrittää viedä puhelimesi, voit puolustaa itseäsi ja omaisuuttasi väkivalloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta lopettaa vittuilun. Jos yrittää viedä puhelimesi, voit puolustaa itseäsi ja omaisuuttasi väkivalloin.

Kerran yritin ottaa omaisuuttani takaisin, hän käänsi kaiken minun syykseni että mitä minä täällä riehun.

Vierailija
4/10 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kurja juttu. Pystytkö keräämään todisteita kiusaamisesta - vaikka nauhoittamalla hänen puheita kun muita ei ole lähellä? Voitko kertoa vanhempille? Ai että jospa saisin auttaa!

Vierailija
5/10 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että sun venäläinen tuttu murtaa sen jalaluut jos ei lopeta. Sano rauhallisesti. Kahden kesken.

Vierailija
6/10 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pyytämässä kaappiin uusi koodi. Kun kysytään miksi, kerrot kaiken. Aikuisten tehtävä on lopettaa tuo.

7/10 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kurja juttu. Pystytkö keräämään todisteita kiusaamisesta - vaikka nauhoittamalla hänen puheita kun muita ei ole lähellä? Voitko kertoa vanhempille? Ai että jospa saisin auttaa!

Ei auta kertoa vanhemmille ovat kavereita hänen vanhempansa kanssa eikä minua otettu tosissaan. Äiti vain sanoi että ehkä olen tehnyt jotain ja hän nyt kostaa.

Hän tapasi tehdä minulle joskus kiputestejä. Liikuntatunnilla heitti pallon suoraan naamaan tahallaan. Jätti myös monesti minut yksin ilman syytä ja tuli taas takaisin.

8/10 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy pyytämässä kaappiin uusi koodi. Kun kysytään miksi, kerrot kaiken. Aikuisten tehtävä on lopettaa tuo.

Hän kurkkii sitä koodia joka päivä kun laitan sitä.

9/10 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän narsisti?

Vierailija
10/10 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro niin monelle aikuiselle, että uskovat. Anna vanhemmillesi myös tuo aloituksesi kokonaisuudessaan ja kysy, miksi sinun pitää pyytää apua vierailta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi