Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette mursun täyttämisestä ja museoon esille panemisesta

Vierailija
30.07.2022 |

Minusta tuo on jotenkin inhottavaa. En tiedä miksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vähän inhottavalta tuntuu, mutta onhan niitä täytettyjä eläimiä museoissa vaikka kuinka paljon.

Vierailija
2/8 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe asiassa mitään ongelmaa. Muistotilaisuuden pitäminen on kuitenkin ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Ei eläintieteellisessä museossa tuollaista jättiä ole ennen ollutkaan. Katsoin juuri luontodokumentin jossa mursuista, todella rajua elämää kun putoilevat kallioilta ja murskaantuvat toistensa alle kun niin paljon samassa paikassa. On se kovaa. 😥

Vierailija
4/8 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä juttu, minusta se on tavallaan kunnianosoitus. Aion käydä katsomassa.

Vierailija
5/8 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kaksijakoisesti. En halunnut katsoa nylkemisvideoita todellakaan, jotain kuvia siitä kyllä katsoin, ja oli kamalaa nähdä mursuparan pään nahka ilman sen eloisia silmiä, verisiä luita jne.:( Mutta kai hyvä, että sen tarina jää näin historiaan ja jonkun konservaattorin sanoin " mursu saa uuden elämän näin"tavallaan. Ehkä sitä käy itskein vielä joskus pällistelemässä siellä, onhan se jo vaikuttavan kokoinenkin varmasti luonnossa ja tarkkaa työtä tekevät konservaattorit.

Vierailija
6/8 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen nyt arvasi. Onhan se toki poikkeuksellinen yksilö ja historiaa, että sen perusteella ymmärrän, vaikka jotenkin ällöttää minuakin.

Vierailija
7/8 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin mursu kuin minä.

Vierailija
8/8 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin mursu kuin minä.

Minä voisi kuolemani jälkeen olla täytettynä museovitriinissä seisomassa. Kaikki ihastelisivat nuorekasta hopeaketunturkkiani, nuorten naisten himo tiputtaa vaatopallot pikkareihin.

Voisin vaikka miehekkäästi nojata mursuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan