Ihan painajaismainen tilanne!! Meillä on tuttavan koira hoidossa ja auto lainassa!!!
Lainasimme autoa kahdeksi tunniksi ja myös koira on hoidossa meillä saman ajan.
Vakuutin tuttavalle, että auto ja koira palaavat takaisin kunnossa.
Pysähdyimme hieman huonoon paikkaan.
Pakkasimme tavaraa siis kyytiin autoon eräältä varastolta.
Käskin miestä sitomaan koiran tolppaan, mutta mies sitoi niin löysän solmun, että koira pääsi karkaamaan.
Minä taas pakkasin autoa ja olin miehen takia unohtanut parkkeeraus vaiheessa käsijarrun.
Sain vasta alta puoli lastia kyytiin, kun auto lähti vierimään karkuun ja törmäsi kiveen.
Ihan järkyttävän rutussa koko keula.
Sekä auto, että koira pitäisi palauttaa 5 minuutin sisällä omistajalle, 3km päähän.
Ilmeisesti vain pakko kertoa, että mitä mies on aiheuttanut ja kutsua hänet koiran etsintään!
Minä tosiaan ajoin autoa, mutta tuo käsijarru juttukin on täysin miehen syytä, koska sai huimioni muualle.
En enää kestä tätä jatkuvaa sirkusta miehen kanssa.
Kommentit (33)
emmekä me enää näitä sinun huonoja trollauksia. -> poistoon.
Hohhoijaa 🙄 Ja päätit muka tulla kesken härdellin palstalle kertomaan koko jutun? Juu-u.
Lupaudu maksamaan autonkorjaus sekä autatte etsimään koiraa(seuratkaa kaupunkinne facea, niihin tulee paljon ilmoituksia havaituista elukoista!)
Miksi olet jättänyt vaihteen pois?
Tai minkä takia se on jäänyt miehen takia pois?
Porvoossa lähtenyt iltasatu vähän lapasesta....
Onneksi tajusit tulla tänne. Täältähän se koira tietysti löytyy ja autokin saadaan näppärästi korjattua etänä. Ole hyvä :)
Miksi näissä saduissa nainen ei koskaan ole syyllinen tai vastuussa mistään?
No minä voin hyvin odotella puhelimen kanssa, kun mies paikkailee tötöilyjään. Minä en oikeastaan mitään eikä minua tästä voi syyttää.
T. Ap
Olisit keksinyt koomisemman tarinan. Tyyliin että sillä lainatulla autolla vahingossa ajoitte koiran päälle. Tai että koira hyppäsi ratin taakse ja pärrästeli teille tietämättömille.
Hienoa, että sinulla on siinä aikaa kirjoitella satujasi. Mitä jos menisit lämmittämään lauantaisaunaa sen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet jättänyt vaihteen pois?
Tai minkä takia se on jäänyt miehen takia pois?
Koska sitä ei tarvita jos käsijarru on päällä.
Vaan eipä ollut.
T. Ap
Minulla menee vielä huonommin, naapurikin on kateissa. Toinen naapuri oli nähnyt heidät kotipihalla ja sitten vaan oudon valon. Nyt siellä ei ole ketään. Olisin kertonut heille, että auto ja koira ovat kateissa. Minulla on kukkiakin viemiseksi. Varmaan katoan itse seuraavaksi.
Ei jaksanut lukea edes loppuun, niin typerä tarina.
Te olette molemmat ihan kuutamolla.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa 🙄 Ja päätit muka tulla kesken härdellin palstalle kertomaan koko jutun? Juu-u.
Ja luulee olemme niin tosikkoja uskomme kaikki henkilön pitkät jutut,jotka vedetty tv tai lehdestä .ääni kirjasta tai dvd..Omana tai perheen tapatumana.
No tilanne päättyi niin, että minä päätinkin lähteä lenkille suoraan tuolta pääkallopaikalta.
Mies jäi yksin auton kanssa sinne ja sai viedä auto takaisin.
Toivon mukaan sanoi, että hän aiheutti tuon.
Minulle on tullut useita puheluita, mutta laitoin puhelimen äänettömälle.
Nyt istun kotona nautiskellen illasta eikä mies ole vieläkään palannut.
Tosiasiahan on se, etten minä ole tehnyt mitään eikä minua tästä sirkuksesta voi syyttää!
T. Ap
Teillä ei ole tylsää 👍