Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo kun seurustelu ei kiinnosta minua ollenkaan, mukaan lukien

Vierailija
30.07.2022 |

.seksi.
Ihan rauhallisin mielin voisin elää koskaan harrastamatta seksiä.

Kysyn koska kaikkialta muualta tulee viestiä että näitä kahta minun pitäisi haluta kaikkein eniten.
Ja en saa itseäni kiinnostumaan.
Nuorempana yritin pakottaa itseäni, mutta se oli kamala kokemus.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään.

Kaikki ollaan erilaisia.

Kunhan elät sellaista elämää joka on sinulle hyvä.

Vierailija
2/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielestä ole outoa.

Enemmän outoa minusta on kun aina vain rikkinäisemmät ja rikkinäisemmät ihmiset yrittävät pakottaa itsensä tiettyyn muottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
4/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Itseänikään ei juurikaan ennen kiinnostanut. Vasta 24 vuotiaana aloin haluta parisuhdetta.

Vierailija
5/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde 8-20 pyörään. Moni elää normia yleisen paineen vuoksi.

Herätys kasilta, lapset nukkumaan kasilta. Melkeinpä nukahdat itekin noihin aikoihin.

Vierailija
6/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa.

Minä yritin nuorempana sitä kumppanin löytämistä ja ei siitä saanut muuta kuin päänsärkyä, pahaa mieltä ja pari traumaa.

Vierailija
7/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. normista poikkeavaa?

Kyllä.

Outoa sillä lailla että siinä olisi jotain pahaa tai sinun pitäisi muuttaa itseäsi?

Ei.

Vierailija
8/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on niin paljon kaikkea outoa, että tuo ei siellä seassa ole yhtään mitään. Mieti nyt vaikka sitä heppua, joka meni naimisiin Eiffel-tornin kanssa. Sun outous on sen rinnalla aika pientä.

Vierailija
9/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä et ole mutta yleisen mielipiteen mukaan kaikki ei parisuhteessa olevat ovat outoja. Yhteiskunta hyväksyy huonosti normista poikkeavia.

Vierailija
10/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä et ole mutta yleisen mielipiteen mukaan kaikki ei parisuhteessa olevat ovat outoja. Yhteiskunta hyväksyy huonosti normista poikkeavia.

Ja se on hassua (typerää) että niin pieni asia kuin toisen kanssa asusteleminen on jotenkin poikkeavaa

Vierailija
11/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä nelikymppisenä päädyin toteamaan että ei parisuhde, eikä varsinkaan seksi, kiinnosta minua ollenkaan.

Tämän oivalluksen kanssa olen nyt muutamia vuosia vanhentunut varsin tyytyväisenä.

Yleensä ne ovat naisia, jotka tämän ahaa-elämyksen kokevat. Naiset eivät tarvitse miestä, mutta miehet tarvitsevat naista. Noin keskimäärin.

Tutkimusten mukaan sinkkunaiset ovat onnellisempia kuin parisuhteessa elävät, perheelliset. Miesten kohdalla toisinpäin.

Vierailija
12/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et minusta. Ei minuakaan koskaan kiinnostanut, mutta sitten kerran vahingossa rakastuin ja se oli menoa, mutta sitä ennen ei koskaan edes mieleen juolahtanut että joskus olisin parisuhteessa. Ja jos joskus eroaisimme, en usko että koskaan enää tulisi tilannetta että alkaisin seurustelemaan, vielä vähemmän tilapäisseksiä.

Vierailija
13/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se on hassua (typerää) että niin pieni asia kuin toisen kanssa asusteleminen on jotenkin poikkeavaa

Ja minä lisään vielä tähän, että minua pidetään jo eriskummallisena, koska en pidä - enkä halua että minuun kosketaan.

Hirveän monilla ihmisillä on valtavat tarkat rajat millaisia ihmisten kuuluisi olla.

Vierailija
14/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko outoa, että pilluni haisee japanilaisille?

Vierailija
15/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä nelikymppisenä päädyin toteamaan että ei parisuhde, eikä varsinkaan seksi, kiinnosta minua ollenkaan.

Tämän oivalluksen kanssa olen nyt muutamia vuosia vanhentunut varsin tyytyväisenä.

Yleensä ne ovat naisia, jotka tämän ahaa-elämyksen kokevat. Naiset eivät tarvitse miestä, mutta miehet tarvitsevat naista. Noin keskimäärin.

Tutkimusten mukaan sinkkunaiset ovat onnellisempia kuin parisuhteessa elävät, perheelliset. Miesten kohdalla toisinpäin.

vähän sama tarina, eron jälkeen useamman vuoden yksin olleena, kertasuhteet ei kiinnosta enkä ole muutenkaan jaksanut hakea seuraa. Ei tämä ole välttämättä loppuelämän kuvio mutta tällä hetkellä hyvä juuri eikä haittaa vaikka olisikin loppuelämä näin. Toki ehkä ei-niin-terve edellinen suhde vaikuttanut siihen että ei ole ollut kiire mihinkään hypätä ja mieluummin yksin omassa rauhassa ja turvassa kun jatkuvasti varpaillaan olo. Joskus nuorempana ajatus näin pitkään yksin olemisesta ja "kuivilla" olemisesta olisi ollut ihan utopiaa :D

Vierailija
16/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö halua jatkaa sukuasi?

Vierailija
17/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vähän sama tarina, eron jälkeen useamman vuoden yksin olleena, kertasuhteet ei kiinnosta enkä ole muutenkaan jaksanut hakea seuraa. Ei tämä ole välttämättä loppuelämän kuvio mutta tällä hetkellä hyvä juuri eikä haittaa vaikka olisikin loppuelämä näin. Toki ehkä ei-niin-terve edellinen suhde vaikuttanut siihen että ei ole ollut kiire mihinkään hypätä ja mieluummin yksin omassa rauhassa ja turvassa kun jatkuvasti varpaillaan olo. Joskus nuorempana ajatus näin pitkään yksin olemisesta ja "kuivilla" olemisesta olisi ollut ihan utopiaa :D

Joo en itsekään ihan lukkoon lyö sitä että olisin loppuelämän yksin. Mutta kun olen kuitenkin kokenut jo pari parisuhdetta niin tiedän vähän mitä se on. Ja hyvää seksiä en ole kokenut vielä ollenkaan. Niin ei sitäkään osaa sitten kaivata sillä tavalla. Tavallaan olen mennyt kuin ikiuneen näiden asioiden kanssa ja jonkun ihanan miehen pitäisi tulla herättämään minut eloon. Mutta saas nähdä, eiköhän sellaista tapahdu vain elokuvissa.

Vierailija
18/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö halua jatkaa sukuasi?

En todellakaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi