Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten seksuaalinen halukkuutesi/kyvykkyytesi on muuttunut vaihdevuosien myötä?

Vierailija
30.07.2022 |

Nyt on meidän perheessä tullut aika hyväksyä se, että vaimollani on selviä vaihdevuosioireita (on näistä siis minulle itse kertonut). Seksielämämme on ollut tähän asti oikein tyydyttävää, joskaan ei kovin aktiivista (seksiä n. 2 krt/kk). Nyt kiinnostaisi kuulla naisilta, miten menopaussi on vaikuttanut libidoonne tai kyvyykkyyteenne (esim. vaginan kostuminen, kyky saada orgasmeja...) seksissä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikeampi saada orgasmia kuin ennen. Haluihin ja seksin tiheyteen ei ole vaikuttanut. N54

Vierailija
2/3 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilanne on vaimosi mielestä muuttunut, ap? Miksi kysyt kysymyksesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärrä,mitä ideaa ap:n on saada tietää, miten joku asia on vaikuttanut muihin, kun kerran on jo tiedossa sen vaikutus hänen vaimoonsa.

Voi olla että vaimo kertoo ihan totuuden, tai voi olla, että hän ei halua juuri sinua, mutta jotain muuta miestä haluaisikin. Onko seksi hänen mielestään oikeasti hyvää kanssasi? Oletko muuttunut, esim lihonut tai lopettanut huomioinnin, teetkö kotitöitä? Avoimesti keskustelemalla ehkä selviää syykin.