Ukkomies käy homostelemassa
Olen heterosuhteessa ja kiinnostaa m+m seksi. Olen todennut että mies osaa parhaiten käsitellä toisen miehen kalua ja haluja. Naiselta saan sitten taas sellaista mitä en mieheltä saa. Nyt kysynkin, että mistä olette onnistuneet löytämään tällaisen salaisen vakisuhteen ja missä tapailette ja kuinka usein?
Kommentit (77)
Kai kerrot naiskumppanillesikin, että olet miehiin(kin) päin? Aika moni nainen, mäkin, heivaa kyllä tuollaisen ukon pellolle ja heti. Ei haluta miehen perseessä ollutta kalua lähellekkäån. Hyi hitto!
Yksi traumaattisempia kokemuksia on kyllä se, kun saa tietää miehensä pettäneen miesten kanssa. Jo ihan tautienkin takia.
Toimisiko tekaistu tunnustus homosuhteista ja -panoista, kun haluaisi siististi jättää tyttöystävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi traumaattisempia kokemuksia on kyllä se, kun saa tietää miehensä pettäneen miesten kanssa. Jo ihan tautienkin takia.
Näin se Hivi ja apinakuppa leviää sieltä miesten perseistä muuallekin yhteiskuntaan.
Minun taas olisi paljon helpompi hyväksyä pettäminenkin miehen kuin toisen naisen kanssa. Muista kertoa vaimollesi myös siltä varalta, että hän haluaa tulla mukaan edes katsomaan.
Cruising map. Sieltä saa ainakin. käsi ja suuhoitoa seuraa. Kerro toki vaimolle myös näistä. Voit yllättyä positiivisesti.
"Ei haluta miehen perseessä ollutta kalua lähellekkäån. Hyi hitto!"
Ei varmaan homojakaan houkuta naisen alapäässä käynyt kalu mutta joidenkin asioiden kanssa on vain elettävä.
Vierailija kirjoitti:
"Ei haluta miehen perseessä ollutta kalua lähellekkäån. Hyi hitto!"
Ei varmaan homojakaan houkuta naisen alapäässä käynyt kalu mutta joidenkin asioiden kanssa on vain elettävä.
Kaapissa olevat eivät ole kovin suosittuja missään, koska ovat epärehellisiä. En hyväksy tuollaista ollenkaan.
Kuulostaa hyvältä. Miesten välinen ystävyys on tosi ok. Siihen ei naisilla ole sanomista.
Itse löysin ihan sattumalta vanhemman miehen, jonka kanssa olen viettänyt useita uskomattomia panohetkiä. Ollaan muutenkin kavereita ja käydään harrastamassa muutakin kuin panoja. Eikä tarvitse pelätä tauteja kun kummatkin ovat tahollaan varattuja naiselle eli ei muita mies suhteita.
No kotona kun vaimo ei älyä ottaa suihin niin miehet osaa. Taitava suihinotto mieheltä on parempi kuin paikallaan makaava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin ihan sattumalta vanhemman miehen, jonka kanssa olen viettänyt useita uskomattomia panohetkiä. Ollaan muutenkin kavereita ja käydään harrastamassa muutakin kuin panoja. Eikä tarvitse pelätä tauteja kun kummatkin ovat tahollaan varattuja naiselle eli ei muita mies suhteita.
Kumpa sitä itsekin tuollaisen sopivan kaverin löytäisi jolle voisi ajoittain "pyllistää" ;)
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, että miten tai kuinka te panette kumpi antaa vai miten se oikein menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpa sitä itsekin tuollaisen sopivan kaverin löytäisi jolle voisi ajoittain "pyllistää" ;)
Täällä olisi yksi, joka voisi sun pyllyn hoitaa aina silloin tällöin.
Kieltämättä ajatus on kiihottava, että kohtaisi ventovieraan miehen metsäpolulla. Laskisin siellä housut alas ja tuntisi erektion nousun kullissa. Vieras mies katselisi karvaista jäykkää elintäni. Sitten vieras mies ottaisi suihin siellä metsäpolulla ja laskisin spermani hänen suuhun. Hän tietysti nielisi sen! Sitten jatkaisimmekin matkaa tahoillamme.
Fantasiaa minulle, mutta ehkä joku on tämmöisen kokenut jossain vaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, että miten tai kuinka te panette kumpi antaa vai miten se oikein menee?
Se vähän riippuu siitä mistä tykkää. Osa haluaa vain olla pantavana ja osa tykkää sekä panna että antaa.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä ajatus on kiihottava, että kohtaisi ventovieraan miehen metsäpolulla. Laskisin siellä housut alas ja tuntisi erektion nousun kullissa. Vieras mies katselisi karvaista jäykkää elintäni. Sitten vieras mies ottaisi suihin siellä metsäpolulla ja laskisin spermani hänen suuhun. Hän tietysti nielisi sen! Sitten jatkaisimmekin matkaa tahoillamme.
Fantasiaa minulle, mutta ehkä joku on tämmöisen kokenut jossain vaiheessa?
Itse olen tuon kaltaisen tilanteen kohdannut. Paikka kylläkin oli festareilla. Olin puskassa kusella kun viereen ilmestyi vieras mies, joka kysyi, että voiko ottaa suihin. Olin pienessä nousu humalassa ja ajettelin, että antaa mennä. No mentiin miehen telttaan ja sain elämäni parhaimman suihinoton. Kukaan nainen ei ole pystynyt samaan.
Sinkkuaikoina annoin varmaan yli kymmenen miehen imeä minua. Se on totta, että moni mies on valtavan hyvä suihinottaja. Sain silloin elämäni imut. :) Se on jännä tunne, kun oma kalu on toisen miehen suussa ja hänen kieli lipoo terskaa. Silloin en pystynyt pidättämään. Sinne meni kivesten pohjasta saakka koko lasti. Hän nieli kaiken himokkaasti.
Kivoja muisteloita. Muilla kokemuksia?
Reissussa seksitreffit.fi löytynyt ainakin satunnaista pyllyä pantavaksi.