Mies 10cm lyhyempi. Toimiiko suhde? Muuten ihana mies.
Monet tutut kuiskutelleet ettei voi toimia parisuhde jos mies on naista lyhkäsempi. Itsekin minulla oli alunperin hakusessa 10cm itseäni pidempi mies. Ikäero myös mietityttää kun mies minua 2 vuotta nuorempi, eikä ole siis samana vuonna syntynyt kuin itse olen.
Kommentit (33)
Mielestäni tuollainen ajatus on nykymaailmassa hieman absurdi, mutta kertoo tavallaan hyvin siitä millaisissa moraalisisissa, tekopyhissä, kaksois-standardeilla yms yhteiskunnassa vielä elämme nykyäänkin kun lähes kaikenlaista suvaitsemattomuutta esiintyy. Itse olen kasvanut tuollaisista jo ylitse ja ainoa asia joka on sietämätön ovat isojalkaiset naiset joita nykyään läpsyttelee kaikkialla viemässä keski-ikäisen syrjityn heteromiehen jalkatilaa
Kenenkään kanssa ei tule toimimaan, jos annat kavereiden päättää puolestasi. Valitse siis miehesi itse ja unohda muut.
Se olisikin erikoista, jos 2 vuotta nuorempi olisi syntynyt samana vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Jos on sinut itsensä kanssa, niin ei ole mitään estettä, etteikö lyhyt mies voisi olla komea ja/tai menestynyt. Kompleksiset miehet on sitten eri juttu. Jos heillä ei olisi lyhyyttä "esteenään", he keksisivät jonkun muun syyn uhota ja valittaa.
Ihan ookoosti menestyneitä lyhyitä miehiä on esim.
Tom Cruise, 170 cm
Lionel Messi, 169 cm
Danny DeVito, 147 cm
Michael J. Fox, 163 cm
Ressu Redford, 168 cm
Dan "Uniikki" Tolppanen, 162 cm
Noh, Cruise on sekopäinen skientologi, Messi sietämätön, DeVito irstas vanha pukki, loput voikin sitten jättää ihan omaan arvoonsa. Kyllä miehen lyhyys on todella ongelmallinen vaiva parisuhteessa ja muutenkin. Tietenkin jos nainen kykenee hyväksymään ongelman mukanaan tuomat vaivat, mielipahat yms niin vapaa maa on tehdä miten mielii
Mulla isoin ongelma liittyy seksiin. Joutuu käyttämään korokkeita ja mustia Nokian kumisaappaita jotta ylettyy. Kaikki asennot ei onnistu kun miehen jalat on lyhyemmät kuin mun. Ja siinä sitten intensiteetti katoaa kun haetaan Otavan Iso tietosanakirja jalan alle.
Muutenhan tuollainen minimies on kätevä, kulkee lastenlipulla ja -vaunuissa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuollainen ajatus on nykymaailmassa hieman absurdi, mutta kertoo tavallaan hyvin siitä millaisissa moraalisisissa, tekopyhissä, kaksois-standardeilla yms yhteiskunnassa vielä elämme nykyäänkin kun lähes kaikenlaista suvaitsemattomuutta esiintyy. Itse olen kasvanut tuollaisista jo ylitse ja ainoa asia joka on sietämätön ovat isojalkaiset naiset joita nykyään läpsyttelee kaikkialla viemässä keski-ikäisen syrjityn heteromiehen jalkatilaa
😂
Ex-miehellä oli samanlainen trauma pikkuruisista Trump-kätösistään. Hän oli kuin Tyrannosaurus Rex 🦖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on sinut itsensä kanssa, niin ei ole mitään estettä, etteikö lyhyt mies voisi olla komea ja/tai menestynyt. Kompleksiset miehet on sitten eri juttu. Jos heillä ei olisi lyhyyttä "esteenään", he keksisivät jonkun muun syyn uhota ja valittaa.
Tom Cruise, 170 cm
Lionel Messi, 169 cm
Danny DeVito, 147 cm
Michael J. Fox, 163 cm
Ressu Redford, 168 cm
Noh, Cruise on sekopäinen skientologi, Messi sietämätön, DeVito irstas vanha pukki, loput voikin sitten jättää ihan omaan arvoonsa. Kyllä miehen lyhyys on todella ongelmallinen vaiva parisuhteessa ja muutenkin. Tietenkin jos nainen kykenee hyväksymään ongelman mukanaan tuomat vaivat, mielipahat yms niin vapaa maa on tehdä miten mielii
Oletko nyt ihan varma, että jos Cruise, Messi ja DeVito olisivat 185-senttisiä, niin he olisivat luonteeltaan aivan erilaisia ja tehneet elämässään parempia valintoja (esim. skientologian sijaan joku oikea uskonto tai -ismi)?
Jos se ei ole myös ruma, niin voi toimia. Jos se on myös ruma, niin ei tule toimimaan.
Edes mennyt Princekin oli joku 120cm pitkä - seksiä silti tihkui!
Tom Cruise, 170 cm
Lionel Messi, 169 cm
Danny DeVito, 147 cm
Michael J. Fox, 163 cm
Ressu Redford, 168 cm