Pitääkö huolestua, kun teini-ikäinen poikani vastaa aina puhelimeen, että "RÄYH"
Kuvitteleeko olevansa leijona? Vienkö lääkäriin?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli teininä joku ihme juttu, että tykkäsin tehdä kalkkunahuutoja randomisti kotona. Mun vanhemmat on tottuneet siihen, että oon vähän erikoinen. Edelleen :D
N29
Nykyään ei enää oltaisi yhtä ymmärtäväisiä, vaan saisit pitkävaikutteista psykoosilääkettä piikillä pyllyyn.
:-D
Kuulostaa aika tyypillisestä teiniltä, jolla on hetkellisesti joku "juttu" meneillään. Tietysti vastaa röyh, kun puhelin kertoo että mutsi tai ukko soittaa.
Räyh. Ei röyh, vaikka röyh on kyllä melko sukulaissana.
Vierailija kirjoitti:
:-D
Kuulostaa aika tyypillisestä teiniltä, jolla on hetkellisesti joku "juttu" meneillään. Tietysti vastaa röyh, kun puhelin kertoo että mutsi tai ukko soittaa.
Yhenä päivänä se onkin naapuri, joka kertoo, että on auttamassa räyh-pojan isää ensiapuklinikalla.
Voisiko teinin merkitä puhelimeen nimellä Räyh. Sukulaistädille voi kertoa että Räyh on huoneessaan. No ei vaan.
Minun poika vastaa puhelimeen että: "Mammutilla" tai "Mammutti". Puhui itsestään mammuttina ja haluaa isona olla mammutti. Ei vielä töräyttele. En ole huolissani. Hän on kahdeksan.
Ei pidä huolestua. Teineillä on ihan oma huumorinsa.
Itse karjasen aikuisena naisena: Haloo, Mitä asiaa? Onko taas joku kuollut?
oppinut sinulta niinhän sinäkin vastaat viikonloppuisin kun vessassa oksentelet
Tavanomaista teini-ikäisen pojan käytöstä.
Hevisaurusten levyt takavarikkoon ja ratsia huoneeseen, josko löytyisi viitteitä saatananpalvonnasta.