Minua ei haittaa lyhentää suihkuja ja alentaa sisälämpötilaa, jos sillä saadaan pari ukrainalaista lasta pelastettua
Enkä tiedä kuinka hemmetin itsekäs pitää olla, että mieluummin ostaa bensaa tai kaasua Venäjältä ja rahoittaa julmaa sotaa, kuin pistää villapaidan päälle ensi talvella.
Kommentit (46)
Yhdenkään ukrainalaisen lapsen henki ei säästy sen takia, että sinä hytiset kylmässä kämpässä ja kylmässä suihkussa koko talven. Sori nyt vaan. Mutta nauti marttyyrikuvitelmistasi, jos niistä hyvän mielen saat. Kunhan et yritä velvoittaa muita samaan.
Todellinen esimerkki naisten logiikasta. Villapaita päälle niin heti Ukrainan lapsi säästyy 😂
Jotenkin mulla on mielikuva, että kylmä suihku villapaidassa ja -sukissa on astetta ikävämmän tuntuinen kuin ihan nakkena.
Minulle ukraina ei merkitse yhtään mitään, aivan sama mitä heille tapahtuu, edes ukrainalainen vaimoni ei saa minua säälimään heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo Stalin sanoi aikanaan, että naapureita pitää kutitella tikarilla. Jos tuntuu pehmeältä, se on lupa upottaa tikari. Jos tuntuma on kova, vetäydy pois.
Meidän hiukan kalliimpi juustomme ja viikkoon venyneet varaosien odotusajat eivät ole mitään verrattuna siihen, mitä Venäjällä koetaan.
Miksi venäläiset hakevat perusruokatarvikkeita Suomesta? Joko loppui juusto ja kokis Venäjältä?
Cokis, tuo ehdottoman tarpeellinen ja terveellinen perusruokatarvike ?!
Cokis on jo luxus-tuote Venäjällä. Ajatella että Suomessa saa jopa vanilijakolaa. 😂
Miten nämä kaksi liittyvät asiaan, siis lämpö ja lyhentää suihkuja? Miten siinä säästetään ukrainalaiset lapset? Sota on oikeasti todella julmaa ja miten sanot näille, jotka sotivat, että lopettakaa sota? Tee ilmoitus näille sodan aloittajille. Älä siis tee aloitusta tällä, että syyllistät tavallisia kansalaisia. Tee aloitus Putinille, älä muille.