Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi, voi tänään tulis Schindlerin lista saa nähdä pystynkö vastustamaan kiusausta:(

Vierailija
30.07.2022 |

Tiedän että mun olisi parempi jättää katsomatta mutta pahoinpelkään että tippalinsissä kuolaan Ralph Fiennesiä taas kerran. Haluaisin kyllä pitkästä aikaa nähdä ton elokuvan koska just luin ton kirjan. Pitäisköhän ostaa viinipullo jos ei sattuis niin paljon. Vai sattuukohan vaan enemmän. Enkä tarvitse mitään pottuiluja, tiedän itsekkin kuinka noloa tämä on. Muuten olen ihan normaali 39-vuotias aikuinen nainen joka ei turhia haihattele mutta toi äijä langetti jonkun kirouksen mun niskaani kun menin teininä katsomaan Englantilaisen potilaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess! Hyvä kun sanoit. Kiitos! Olen pitkään halunut nähdä tän uudestaan.

Vierailija
2/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla on taakkamme;D Voimia ap.

Ja sanon tämän oikeasti parhaalla mahdollisella tavalla en tarkoita pottuluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kovin on suosittu näyttelijä. Harvoin tulee telkkaria avattua mutta nyt kesällä useammin ja tuntuu että Ralphin naama on aina enssimmäisenä ruudussa. Mitäköhän näitä on ollut? Punainen lohikäärme, Harry Potterit, Bondit, Kukkoilijat ainekin. En kyllä ole ketään muuta näyttelijää nähnyt telsussa tänä suvena yhtä usein kun häntä. Mikäs siinä, hyvä näyttelijä eikä ruma katsellakkaan mutta en mä hänen takiaan nyt yö uniani menettäis. Tai katselis Harry Pottereita.

Vierailija
4/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy ap!

Vierailija
5/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helen Hirsch ärsyttävä hahmo elokuvassa.

Vierailija
6/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaiskin pizzat ja kattois Schindlerin listaa, ai että.

Vierailija
7/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Sofien Valinta. Se kertoo pohjois-suomalaisesta K-kauppiasyrittäjästä 90-luvun talouslaman keskellä.

Vierailija
8/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you sis! Itse jouduin jättämään Dexterin kesken Michael C Hallin takia. Kun ei pysty niin ei vaan pysty. Mitä sitä itteään rääkkäämään viihteen nimissä. Tietysti näistä ei puhuta kuin anonyyminä av:lla:D Ääneen en kehtais kertoa kenellekkään.

Vierailija
9/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso Sofien Valinta. Se kertoo pohjois-suomalaisesta K-kauppiasyrittäjästä 90-luvun talouslaman keskellä.

Luen just sitä kirjaa. Ei yhtä hyvä kun Schindlerin lista mutta ihan ok.

Ap

Vierailija
10/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helen Hirsch ärsyttävä hahmo elokuvassa.

Oliko se se Amonin piika jota se lätki?

Vierailija
11/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielle listalle oli vaikee päästä. Putinin listalla ollaan jo. Toivotaan Ukrainan voittoa. Ehkä sielläkin joku suojelee... Krimillähän alkoi sama kauhu jo 2014

Vierailija
12/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella miten on ajat muuttunut että minut aikanaan 10-vuotiaana päästettiin leffateatterissa katsomaan toi. Nykyään hyvä jos päästettäisiin 15-vuotias sisareni jonka seurassa olin. Vai mikä siinä on ikäraja? Leffan loputtua muistan että yksi nuorinainen itki niin hysteerisesti ettei päässyt penkistä ylös. Sinne se jäi kyyryyn ulvomaan kun kaikki muut lähti. Sisko sanoi ovimiehelle että kannattaa käydä tsekkaamassa että kaikki on ok. Toivottavasti selvisi tunnekuohustaan ilman lääkäri reissua.

Vierailija
13/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin koville ottaa niin jättäisin katsomatta..

Vierailija
14/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sopivat viinikännit ja minä voin tulla sitten kylään. Katotaan leffaa ja minä lykin sinua koko ajan takaapäin, niin voit ajatella, että Ralph sinua siellä rakastelee.

Vierailija
15/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuskymppinen papparainen xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä