Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kaikki muuttaa tapansa: Ota käyttöön 5-10 min viileät suihkut 3 kertaa viikossa.

Vierailija
30.07.2022 |

Kellään ei voi suihkussa mennä yli 10 kauempaa, jos asennoituu siihen ja jättää turhan seisoskelun veden alla, viielä vesi mm tekee hiuksille hyvää toisin kuin lämmin/kuuma vesi ja ihokaan ei kärsi ja kuivu, kun käy pesulla harvemmin. Nyt loppuu se vedellä lotraaminen.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esim briteissä lämmin suihku on harvinaista herkkua ja hyvin pärjäävät.

Vierailija
2/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vissiin tee päivittäin fyysistä työtä, jossa saatat liata itsesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa vähintään 14 kertaa viikossa enkä todellakaan ole harventamassa.

Vierailija
4/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko käydä noin usein?

Vierailija
5/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiayhtiöt takoo järjettömiä voittoja ja meitä käsketään ottamaan kylmiä sekunnin suihkuja. Ööö..?

Vierailija
6/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa lisäksi pestä persiiseen ulottuva tukka tuossa ajassa. Vai ajellaanko saman tien kaikki kaljuksi ja tatuoidaan sarjanumero ranteeseen, koska säästöt, ilmasto ja maailman pelastaminen?

Vierailija
7/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet lopettaa solmioiden käytön. Pieni teko, mutta iso vaikutus.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6e89b755-0039-4a49-b41a-02514089227b

Sanchezin mukaan solmion jättäminen pois kaulasta varmistaa, että ihmiset pysyvät viileämpinä. Tämä vuorostaan alentaa energiakustannuksia, kunilmastointilaitteiden käyttöä voidaan vähentää.

Vierailija
8/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaan, fyysisen työpäivän jälkeen lämmin suihku on minulle nautinto ja rentoutumishetki ja saa olla jatkossakin.

Vierailija
9/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko olla noin kauan? Oma suihkussakäyntini kestää noin kaksi minuuttia, kun ottaa siitä pois ne hetket, kun sammutan veden, eli kun hieron samppoon päähän ja pesen kainalot sun muut.

Olen tähänkin asti itse maksanut sekä veden pumppaamiseen tarvittavan sähkön, että veden lämmityksen ihan itse, eikä minulla ole mitään hinkua lisätä sähkönkulutusta tulevanakaan vuotena.

Vierailija
10/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ylipäänsä vanuu suihkussa yli 10 minuuttia? Ehkä jotkut teinit.

Vierailija
11/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku kaksi kertaa päivässä ja siitä ei tingitä.

Vierailija
12/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kuumaa suihkua joka päivä ja mitään ette voi.

Vierailija
13/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kylmän suihkun joka päivä. Kestää max 10 sekuntia. Sitä ennen 1-2 minsaa vaihdellen haaleassa ja lämpimässä.

Hiuspehko pestään ja huuhdellaan pesuvadissa. Jos on likaisempi olo, saippuapesu tehdään tällä samalla vativedellä.

Koska työssäni ei likaannu eikä hikoonnu, en tarvitse samaa määrää pesuvettä kuin hiilikaivostyöläinen.

Nuo 10 minuutin lämpimässä suihkussa seisojat työskentelevät ilmeisesti lehmä- ja sikatalouksissa.

Vierailija
14/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei riitä tuo aika millään, kyllä vartti ainakin menee niinä päivinä, kun pesen tukan. Omaan erittäin paksun ja pitkän luonnonkiharan pehkon :D

Vierailija
15/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viivy suihkussa edes kahta minuuttia päivässä. Sauna toki lämpiää joka päivä.

Vierailija
16/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn suihkussa vähintään 14 kertaa viikossa enkä todellakaan ole harventamassa.

Kela gold card?

Vierailija
17/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei riitä tuo aika millään, kyllä vartti ainakin menee niinä päivinä, kun pesen tukan. Omaan erittäin paksun ja pitkän luonnonkiharan pehkon :D

Lasketko myös vettä koko suihkussa käyntisi ajan?

Vierailija
18/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhempien taloyhtiössä tuli kallis vesivahinko, kun joku känniääliö sammui suihkuun. Siellä tehtiin taloyhtiön puolesta päätös, että kaikkiin yksiöihin asennetaan painikesuihkut. Siis sellaiset kuin uimahallissa, että painikkeesta painamalla vettä tulee tietyn ajan.

Tuollainen voisi tavallisessa kotikäytössäkin olla ihan jees. Suihkussa ollessa on kuitenkin myös sellaista aikaa, jolloin sitä jatkuvaa vedentuloa ei tarvita, kun levitetään shampoota tai hoitoainetta tai saippuoidaan kainaloita (koko vartaloa en saippuoi koskaan). Suihkun sammuttaminen vähän väliä tuntuu jotenkin työläältä, itse en ole siihen oppinut. Painikesuihkulla suihkuttelisin luultavasti ihan tyytyväisenä.

Vierailija
19/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pitkiä kuumia suihkuja ja en missään nimessä luovu niistä. Vesimaksu on 10e kuukausi, niin toki koko rahan edestä 👍

Vierailija
20/122 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 minuuttia joka ilta. kun koulut alkaa niin 2 minuuttia aamulla, (en halua haista julkisissa) 2 minuuttia koulun jälkeen (opiskelen alaa jossa ollaan kemikaalien ja pölyn kanssa tekemisissä) ja illalla 2 minuuttia. ja kyllä minusta ihmiset on paskasia.

-duunari