Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko naisena suostua treffeille neljän muun naisen kanssa, jotka ovat kiinnostuneet samasta miehestä?

Vierailija
29.07.2022 |

Mies sitten tiputtaa aina yhden pois joka treffeillä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös telkkarissa ole joskus ollut tämmöinen ohjelma?

Vierailija
2/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että kukaan suostuisi. Ne telkkariohjelmaan osallistujat haluavat naamansa telkkariin ja lehtiin ja tulla julkkiksiksi, ei siinä parisuhdetta oikeasti haeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä menisin neljän naisen kanssa treffeille, kun olen kiinnostunut miehestä?

Vierailija
4/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä menisin neljän naisen kanssa treffeille, kun olen kiinnostunut miehestä?

No naisten keskenhän nää jutut tupataan sopimaan ja mies saa sit sen ämmän, jolla on terävimmät kyynärpäät.

Vierailija
5/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tietäisin niistä muista naisista? Jos treffeille tulisi samaan aikaan lisää naisia, niin lähtisin pois.

Vierailija
6/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sillain, että kyseessä on kimppatreffit viisi naista ja yksi mies? Siinä tapauksessa ihan ehdottomasti suostuisin. Jos mies paljastuukin tylsäksi, tyhmäksi ja keskutelutaidottomaksi, niin naisten kanssa saa varmasti kiinnostavaa juttua aikaiseksi. Tuostahan voisi saada jopa uusia kavereita.

Vierailija
7/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen täytyy olla aika ihmeellinen että sen kanssa kaksin jaksan treffeille lähteä.

Vierailija
8/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisten keskenhän nää jutut tupataan sopimaan ja mies saa sit sen ämmän, jolla on terävimmät kyynärpäät.

Höpsis! Mies ottaa sen, jolla on isoimmat tissit.

Vierailija
9/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehellä saa olla vaikka tusina naista samalla, kunhan eivät tapaa toisiaan.

Vierailija
10/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN !

Vierailija
11/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole aikaa tuollaiseen pelleilyyn. Tykkään siitä, että asiat hoituvat nopeasti ja luontevasti, ja samoin tykkään siitä, että ihmissuhteet etenevät luontevasti eikä tuolla lailla väkinäisesti vääntäen. Skippaisin kaikki oudot jahkailut ja pelleilyt.

Vierailija
12/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti :D

Vierailija
13/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti!!! Pitkästä aikaa! Joko sinulta leikattiin pip peli pois?

Vierailija
14/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noista telkkaripareista (bachelor) yhdestäkään tullu oikeasti paria, joka olisi vieläkin yhdessä?

Eli en ja, jos peruselämässä, ilman mitään tv -ohjelmaa, joku mies haluaisi järjestää tollaset treffit, niin pitäisin miestä persoonallisuushäiriöisenä, ja en menis. 

Vierailija
15/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noista telkkaripareista (bachelor) yhdestäkään tullu oikeasti paria, joka olisi vieläkin yhdessä?

Eli en ja, jos peruselämässä, ilman mitään tv -ohjelmaa, joku mies haluaisi järjestää tollaset treffit, niin pitäisin miestä persoonallisuushäiriöisenä, ja en menis. 

En tiedä, bachelorette Jennystä ei ainakaan ollut parisuhteeseen kuten ei ole ollut ennen ohjelmaakaan. Yllätyyyys!