Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Penisten koot eri maissa

Vierailija
29.07.2022 |

Naisia ehkä kiinnostavaa asiaa. Ohessa on linkki, jonka kautta selviää penisten keskimääräiset erektiopituudet eri maissa.

Pisimmät penikset ovat Ecuadorissa 17,61 cm
Lyhimmät Kambodžassa 10,04 cm
Suomessa 13,77 cm

https://worldpopulationreview.com/country-rankings/penis-size-by-country

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa akoilla niin isot letut että ei niihin toppaa kun kaulin :D   Ei siinä auta isoa etsiä..

Vierailija
42/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoimmat ovat kongossa. Olen itse käynnyt siellä 4 kertaa ja kalut olivat noin, kahdella 23-25cm ja kahdella 28-30cm. Uskomattomia jötkäleitä ja nämä kaksi isointa oli hankala saada sisään. Yhden kanssa sain ensimmäisen suihkuorgasmin, nesteet vaan suihkusi pimpistä.

N.39v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin miehet voittaa Suomen miehet tässäkin.

Vierailija
44/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei Kambodžassa naiset kelpaa maahanmuuttajiks? Olisi suomimieskin haluttu. Somaali Ukkoja tänne vaan raahataan..Naisten iloksi ja pettymykseksi. Yhteiskunnalle järjettömän kalliita. Naiset tarvii huvinsa.

Vierailija
45/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoimmat ovat kongossa. Olen itse käynnyt siellä 4 kertaa ja kalut olivat noin, kahdella 23-25cm ja kahdella 28-30cm. Uskomattomia jötkäleitä ja nämä kaksi isointa oli hankala saada sisään. Yhden kanssa sain ensimmäisen suihkuorgasmin, nesteet vaan suihkusi pimpistä.

N.39v

Niilo 39v

Vierailija
46/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähi-idässä tunnetusti pienet penikset.

Lähi-idässä (mm Iran, Irak, Egypti) ja Kreikassa.

Vierailija
47/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen muna on virallisesti mitattu erektiossa Suomessa??

Siis terveydenhuollon valvoessa!

Ja mikä oli syy!! 

Vierailija
48/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.39v

Itsellä sama kokemus jättikullin kanssa. Kun mies veti kalunsa ulos, pimpistä suihkusi sänky ja meinasi lähteä taju :)

Saako tuollaisen 30 cm kalun työnnettyä pohjaan? Itsellä ei ole tullut vastaan

N

Vierailija
49/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.news.com.au/lifestyle/beauty/face-body/breast-map-reveals-h…

Tämä juttu on melko sivistävä. Täältä löytyy sekä kartta rinnoista että peniksistä. Sieltä ilmenee että Pohjoismaissa ja Venäjällä on tosiaan isoimmat tissit, kun pippelit ovat suhteellisen pieniä. Isoimmat kalut ovat Kongossa, jossa on pienin kuppikoko. Aika monessa Afrikan maista on jättimäiset penikset ja pienet rinnat. Ei ihme, että suomalaiset naiset matkustelevat palajon näihin Afrikan maihin ja niistä puolestaan tulee tänne paljon miehiä.

Miksiköhän suomalainen nainen on liian löysä suomalaiselle miehelle? Evoluutiomoka?

Vierailija
50/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun te naiset kerrotte että ainoastaan afrikan jättilääiskullit ovat riittäviä teille, niin eikö koskaan tule mieleen että miksi moinen löysyys?

Vierailija
51/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös sitten vaihdeta paremmin kohdakkain: suomen naiset afrikkaan ja aasiasta naiset tänne. Ja kaikki ovat tyytyväisiä!

Vierailija
52/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen muna on virallisesti mitattu erektiossa Suomessa??

Siis terveydenhuollon valvoessa!

Ja mikä oli syy!! 

Riittääkö lääkärin tekemä mittaus suihinoton jälkeen? Mitat otettiin sekä pituudesta että ympärysmitasta. M41

Vierailija
53/64 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.39v

Itsellä sama kokemus jättikullin kanssa. Kun mies veti kalunsa ulos, pimpistä suihkusi sänky ja meinasi lähteä taju :)

N

Pohjaan meni ja venytti pimppiä ihanasti, toki kalusta jäi ulkopuolelle varmaan jotain 7cm.

Vierailija
54/64 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.39v

N

Minkä kokoinen sängy sun pimpistä suihkusi 80X120?

Vierailija
55/64 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä nää tuntuu kiinnostavan enemmän

Mutta toisaalta sanotaan, että koolla ei ole väliä. Sormia ja suutakin on syytä käyttää naisten mukaan.

Sormi tai suu ei tosin pullota miehisesti housuissa.

Niin ja kun panettaa niin sillon on tunne että tarvitsee nopeasti täytettä sinne toosaan eikä mitään kutittelua. Toki silläkin käsittelyllä orkun saa, mutta ei vie sitä sisäistä kutinaa niinku pano vie. 

N44

Vierailija
56/64 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun te naiset kerrotte että ainoastaan afrikan jättilääiskullit ovat riittäviä teille, niin eikö koskaan tule mieleen että miksi moinen löysyys?

Ei.

Vierailija
57/64 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on keskikokoinen kalu, ja on ollut seksikumppaneita monesta maasta. Aina ollut kivaa, ja tuntunut naisistakin olevan.

Vierailija
58/64 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähi-idässä tunnetusti pienet penikset.

Lähi-idässä (mm Iran, Irak, Egypti) ja Kreikassa.

Pienten penisten maita.

Vierailija
59/64 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään eroa, matkustanko kaukoidässä tai Afrikassa. Sama 19 senttiä aina.

Vierailija
60/64 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös sitten vaihdeta paremmin kohdakkain: suomen naiset afrikkaan ja aasiasta naiset tänne. Ja kaikki ovat tyytyväisiä!

Eiku te lähdette ja naiset jää suomeen.