Penisten koot eri maissa
Naisia ehkä kiinnostavaa asiaa. Ohessa on linkki, jonka kautta selviää penisten keskimääräiset erektiopituudet eri maissa.
Pisimmät penikset ovat Ecuadorissa 17,61 cm
Lyhimmät Kambodžassa 10,04 cm
Suomessa 13,77 cm
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/penis-size-by-country
Kommentit (64)
Isoimmat ovat kongossa. Olen itse käynnyt siellä 4 kertaa ja kalut olivat noin, kahdella 23-25cm ja kahdella 28-30cm. Uskomattomia jötkäleitä ja nämä kaksi isointa oli hankala saada sisään. Yhden kanssa sain ensimmäisen suihkuorgasmin, nesteet vaan suihkusi pimpistä.
N.39v
Ruotsin miehet voittaa Suomen miehet tässäkin.
Miks ei Kambodžassa naiset kelpaa maahanmuuttajiks? Olisi suomimieskin haluttu. Somaali Ukkoja tänne vaan raahataan..Naisten iloksi ja pettymykseksi. Yhteiskunnalle järjettömän kalliita. Naiset tarvii huvinsa.
Vierailija kirjoitti:
Isoimmat ovat kongossa. Olen itse käynnyt siellä 4 kertaa ja kalut olivat noin, kahdella 23-25cm ja kahdella 28-30cm. Uskomattomia jötkäleitä ja nämä kaksi isointa oli hankala saada sisään. Yhden kanssa sain ensimmäisen suihkuorgasmin, nesteet vaan suihkusi pimpistä.
N.39v
Niilo 39v
Vierailija kirjoitti:
Lähi-idässä tunnetusti pienet penikset.
Lähi-idässä (mm Iran, Irak, Egypti) ja Kreikassa.
Kenen muna on virallisesti mitattu erektiossa Suomessa??
Siis terveydenhuollon valvoessa!
Ja mikä oli syy!!
Vierailija kirjoitti:
N.39v
Itsellä sama kokemus jättikullin kanssa. Kun mies veti kalunsa ulos, pimpistä suihkusi sänky ja meinasi lähteä taju :)
Saako tuollaisen 30 cm kalun työnnettyä pohjaan? Itsellä ei ole tullut vastaan
N
Vierailija kirjoitti:
https://www.news.com.au/lifestyle/beauty/face-body/breast-map-reveals-h…
Tämä juttu on melko sivistävä. Täältä löytyy sekä kartta rinnoista että peniksistä. Sieltä ilmenee että Pohjoismaissa ja Venäjällä on tosiaan isoimmat tissit, kun pippelit ovat suhteellisen pieniä. Isoimmat kalut ovat Kongossa, jossa on pienin kuppikoko. Aika monessa Afrikan maista on jättimäiset penikset ja pienet rinnat. Ei ihme, että suomalaiset naiset matkustelevat palajon näihin Afrikan maihin ja niistä puolestaan tulee tänne paljon miehiä.
Miksiköhän suomalainen nainen on liian löysä suomalaiselle miehelle? Evoluutiomoka?
Kun te naiset kerrotte että ainoastaan afrikan jättilääiskullit ovat riittäviä teille, niin eikö koskaan tule mieleen että miksi moinen löysyys?
No eikös sitten vaihdeta paremmin kohdakkain: suomen naiset afrikkaan ja aasiasta naiset tänne. Ja kaikki ovat tyytyväisiä!
Vierailija kirjoitti:
Kenen muna on virallisesti mitattu erektiossa Suomessa??
Siis terveydenhuollon valvoessa!
Ja mikä oli syy!!
Riittääkö lääkärin tekemä mittaus suihinoton jälkeen? Mitat otettiin sekä pituudesta että ympärysmitasta. M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.39v
Itsellä sama kokemus jättikullin kanssa. Kun mies veti kalunsa ulos, pimpistä suihkusi sänky ja meinasi lähteä taju :)
N
Pohjaan meni ja venytti pimppiä ihanasti, toki kalusta jäi ulkopuolelle varmaan jotain 7cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.39v
N
Minkä kokoinen sängy sun pimpistä suihkusi 80X120?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä nää tuntuu kiinnostavan enemmän
Mutta toisaalta sanotaan, että koolla ei ole väliä. Sormia ja suutakin on syytä käyttää naisten mukaan.
Sormi tai suu ei tosin pullota miehisesti housuissa.
Niin ja kun panettaa niin sillon on tunne että tarvitsee nopeasti täytettä sinne toosaan eikä mitään kutittelua. Toki silläkin käsittelyllä orkun saa, mutta ei vie sitä sisäistä kutinaa niinku pano vie.
N44
Vierailija kirjoitti:
Kun te naiset kerrotte että ainoastaan afrikan jättilääiskullit ovat riittäviä teille, niin eikö koskaan tule mieleen että miksi moinen löysyys?
Ei.
Itselläni on keskikokoinen kalu, ja on ollut seksikumppaneita monesta maasta. Aina ollut kivaa, ja tuntunut naisistakin olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähi-idässä tunnetusti pienet penikset.
Lähi-idässä (mm Iran, Irak, Egypti) ja Kreikassa.
Pienten penisten maita.
En ole huomannut mitään eroa, matkustanko kaukoidässä tai Afrikassa. Sama 19 senttiä aina.
Vierailija kirjoitti:
No eikös sitten vaihdeta paremmin kohdakkain: suomen naiset afrikkaan ja aasiasta naiset tänne. Ja kaikki ovat tyytyväisiä!
Eiku te lähdette ja naiset jää suomeen.
Suomessa akoilla niin isot letut että ei niihin toppaa kun kaulin :D Ei siinä auta isoa etsiä..