Mitä ihmettä tämä voi olla? Näen kuolleita
Näin äsken kuolleen isoisäni pihallani. Ja näin eilen nukkumaan mennessäni nuorena kuolleen tätini. Mitä tämä voi olla? En usko että olen psykoosissa koskaniin. Ja olen 18-vuotias.
Kommentit (45)
Stressaantuneena ja univajeesta kärsivänä voi tietääkseni myös nähdä hallusinaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeasti näen. Moni ei näytä ottavan tätä aloitusta tosissaan
Ap
Älä välitä, ihmiset käyttäytyy noin, kun pelkäävät, eivät ole itse kokeneet tai eivät ymmärrä.
Meillä on ollut tänä kesänä monena yönä sumua pihalla, ja olen nähnyt sumussa ihmishahmoja. Olen ihan tosissani. Ei tee mieli mennä ulos selvittämään tarkemmin mitä ovat.
Eikö heitä tosiaan ole vieläkään haudattu !? Nyt kiireen vilkkaa hautaa kauvamaan. Kysy vaikka Tallahasseeta, tänellä on ainainen kaivuvimma
Vierailija kirjoitti:
Stressaantuneena ja univajeesta kärsivänä voi tietääkseni myös nähdä hallusinaatioita.
voi muuten totta olla. Olin toissa kesänä yön ollut paalaamassa ja sitten kun lopettelin aamulla ja ajoin koneen erään maatilan pihaan niin olin olikiiltävän hetken näkevinäni polttoainesäiliön vieressä lehmän tai jotain vastaavaa, vaikkei siinnä mitään ollut
Eivät ole kuolleita perheenjäseniä tai tuttavia y.m, vaan demoneita jotka hämäävät. Mitään manajaa ei tarvita. Jeesukseen uskovat ( niin kun Raamattu opettaa), ovat turvassa näistä riivaajista.
Täällä palstalla pyörii välillä Manaaja, kannattaa ottaa yhteys häneen ja kysyä neuvoja niiden henkien häätämiseksi.
Jos olet tosi herkkä näet sukua vähän joka ulottuvuudessa. Älä hermostu.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole kuolleita perheenjäseniä tai tuttavia y.m, vaan demoneita jotka hämäävät. Mitään manajaa ei tarvita. Jeesukseen uskovat ( niin kun Raamattu opettaa), ovat turvassa näistä riivaajista.
Hyvä pontti, en muistanutkaan tuota näkökulmaa
Vierailija kirjoitti:
Voi olla eri lajeja (species). On mahdollisesti pahiksia, hyviksiä, mutta pelko ei auta asiaa, vaan rohkeus. Ei kukaan ota mitään riivaajaa, yleensä alkoholi riivaa ihmisiä. Rukous auttaa ja se että valitsee selkeästi puolensa.
Oletko pelaillut jotain taikapelejä (taikapeilin kuuntelu on kuitenkin sallittua)?
Ota niistä kuva ja pistä instaan niin analysoidaan näkysi ihan miehissä
Vierailija kirjoitti:
Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa". Ja niiden joukossa, jotka näin tekivät, oli myös erään juutalaisen ylipapin, Skeuaan, seitsemän poikaa; mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?" Ja se mies, jossa paha henki oli, karkasi heidän kimppuunsa, voitti heidät toisen toisensa perästä ja runteli heitä, niin että he alastomina ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta.
Nuo uhkarohkeat, itserakkaat eivät kammo herjata henkivaltoja,
vaikka enkelitkään, jotka väkevyydeltään ja voimaltaan ovat suuremmat, eivät lausu heitä vastaan herjaavaa tuomiota Herran edessä.
Soita Taivaan ja maan väliltä ohjelmaan ja kyse Leo Melleriltä
Enemmän kuvailua, miltä näyttävät, mitä tekevät
Ihmettelisin kyllä itsekin. Näkyyhän niitä, mutta miksi ne yhtäkkiä on alkaneet seisoskella kuka missäkin, jos sitä ei ole aiemmin tapahtunut.
Siis ihan oikeasti näen. Moni ei näytä ottavan tätä aloitusta tosissaan
Ap