Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tämä voi olla? Näen kuolleita

Amalia
29.07.2022 |

Näin äsken kuolleen isoisäni pihallani. Ja näin eilen nukkumaan mennessäni nuorena kuolleen tätini. Mitä tämä voi olla? En usko että olen psykoosissa koskaniin. Ja olen 18-vuotias.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti näen. Moni ei näytä ottavan tätä aloitusta tosissaan

Ap

Vierailija
22/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaantuneena ja univajeesta kärsivänä voi tietääkseni myös nähdä hallusinaatioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti näen. Moni ei näytä ottavan tätä aloitusta tosissaan

Ap

Älä välitä, ihmiset käyttäytyy noin, kun pelkäävät, eivät ole itse kokeneet tai eivät ymmärrä.

Vierailija
24/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut tänä kesänä monena yönä sumua pihalla, ja olen nähnyt sumussa ihmishahmoja. Olen ihan tosissani. Ei tee mieli mennä ulos selvittämään tarkemmin mitä ovat.

Vierailija
25/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://areena.yle.fi/audio/1-62509381

Tää on asiallinen. Asiasta.

Vierailija
26/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö heitä tosiaan ole vieläkään haudattu !? Nyt kiireen vilkkaa hautaa kauvamaan. Kysy vaikka Tallahasseeta, tänellä on ainainen kaivuvimma

Vierailija
27/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressaantuneena ja univajeesta kärsivänä voi tietääkseni myös nähdä hallusinaatioita.

voi muuten totta olla. Olin toissa kesänä  yön ollut  paalaamassa ja sitten kun lopettelin aamulla ja ajoin koneen erään maatilan pihaan niin olin olikiiltävän hetken näkevinäni polttoainesäiliön vieressä lehmän tai jotain vastaavaa, vaikkei siinnä mitään ollut

Vierailija
28/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole kuolleita perheenjäseniä tai tuttavia y.m, vaan demoneita jotka hämäävät. Mitään manajaa ei tarvita. Jeesukseen uskovat ( niin kun Raamattu opettaa), ovat turvassa näistä riivaajista.

Vierailija
29/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla pyörii välillä Manaaja, kannattaa ottaa yhteys häneen ja kysyä neuvoja niiden henkien häätämiseksi.

Vierailija
30/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosi herkkä näet sukua vähän joka ulottuvuudessa. Älä hermostu.

Vierailija
31/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole kuolleita perheenjäseniä tai tuttavia y.m, vaan demoneita jotka hämäävät. Mitään manajaa ei tarvita. Jeesukseen uskovat ( niin kun Raamattu opettaa), ovat turvassa näistä riivaajista.

Hyvä pontti, en muistanutkaan tuota näkökulmaa

Vierailija
32/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla eri lajeja (species). On mahdollisesti pahiksia, hyviksiä, mutta pelko ei auta asiaa, vaan rohkeus. Ei kukaan ota mitään riivaajaa, yleensä alkoholi riivaa ihmisiä. Rukous auttaa ja se että valitsee selkeästi puolensa.

Vierailija
33/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pelaillut  jotain taikapelejä (taikapeilin kuuntelu on kuitenkin sallittua)?

Vierailija
34/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota niistä kuva ja pistä instaan niin analysoidaan näkysi ihan  miehissä

Vierailija
35/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa". Ja niiden joukossa, jotka näin tekivät, oli myös erään juutalaisen ylipapin, Skeuaan, seitsemän poikaa; mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?" Ja se mies, jossa paha henki oli, karkasi heidän kimppuunsa, voitti heidät toisen toisensa perästä ja runteli heitä, niin että he alastomina ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta.

Nuo uhkarohkeat, itserakkaat eivät kammo herjata henkivaltoja,

vaikka enkelitkään, jotka väkevyydeltään ja voimaltaan ovat suuremmat, eivät lausu heitä vastaan herjaavaa tuomiota Herran edessä.

Vierailija
36/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

You see dead people?

Vierailija
37/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut moikata?

Vierailija
38/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Taivaan ja maan väliltä ohjelmaan ja kyse Leo Melleriltä

Vierailija
39/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuvailua, miltä näyttävät, mitä tekevät

Vierailija
40/45 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin kyllä itsekin. Näkyyhän niitä, mutta miksi ne yhtäkkiä on alkaneet seisoskella kuka missäkin, jos sitä ei ole aiemmin tapahtunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi