Kulkeeko suvussa poika tai tyttövoittoisuus?
Eli syntyykö joihinkin sukuihin lähes pelkkiä poikia tai tyttöjä?
Kommentit (33)
Meillä on pelkkiä poikia. Taitaa olla sota tulossa.
Minun Isästäni on 6 tytärtä,3 poikaa. Pojallani on 3 tytärtä! Tyttärelläni 2 poikaa ,1 tytär.
Mun serkut 10/11 on miehiä ja lasten serkuista 5/6 on poikia.
Kokonaisuutena menee tasan. Mutta suvussa on hämmästyttävän paljon perheitä joissa on suuri määrä lapsia jotka kaikki ovat samaa sukupuolta. Serkkujeni joukossa on kaksi nelilapsista perhettä joissa on pelkkiä tyttöjä ja yksi viiden pojan perhe.
Sukupolvi 1: 7 poikaa, 0 tyttöä
Sukupolvi 2: 3 poikaa, 0 tyttöä
Sukupolvi 3: 1 poika, 0 tyttöä
Epäilen kyllä, että joku tuhoaa tytönalut tässä suvussa.
Sisko ja minä saatiin molemmat kaksi tyttöä. Sisko on saanut 3 lapsenlasta jotka ovat poikia ja minä 3 jotka ovat tyttöjä. Joten tytöillä aloitettiin mutta sitten meni tasaiseksi sukupuolten suhteen.
No kun se siittiö määrittää sukupuolen, niin miehen ei ole mahdollista periyttää vaan naispuolisia jälkeläisiä saavia.
Sellaisia sukuja tiedän, jossa on lukemattomia sukupolvia saatu vain poikia. Tällaisessa vois teoreettisesti olla jotain geneettistä, eikä vain sattumaa, mutta en tiedä onko oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
No kun se siittiö määrittää sukupuolen, niin miehen ei ole mahdollista periyttää vaan naispuolisia jälkeläisiä saavia.
Sellaisia sukuja tiedän, jossa on lukemattomia sukupolvia saatu vain poikia. Tällaisessa vois teoreettisesti olla jotain geneettistä, eikä vain sattumaa, mutta en tiedä onko oikeasti.
Voihan olla että tyttösiittiöt viallisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla että tyttösiittiöt viallisia?
Ei vaan koko väite on puppua. Mikä suku se sellainen on, jossa ei ole naisia? Jokaisella ihmisellä on yksi äiti, kaksi isoäitiä jne. Eivätkö he ole sukua?
Vierailija kirjoitti:
Sukupolvi 1: 7 poikaa, 0 tyttöä
Sukupolvi 2: 3 poikaa, 0 tyttöä
Sukupolvi 3: 1 poika, 0 tyttöäEpäilen kyllä, että joku tuhoaa tytönalut tässä suvussa.
Ovatko miehet lisääntyneet suvussa keskenään?
Meillä jostakin syystä joka toinen sukupolvi on tyttö- ja joka toinen poikavoittoinen.
Itse olen tyttösukupolvea, lapseni poikasukupolvea.
Sisarusten lapsenlapsista on suurin osa taas tyttöjä.