Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sillä oikein tarkoitetaan, kun siinä yhdessä Ressu Redfordin biisissä lauletaan: "tuo mulle taivaalta kuusipuuta"?

Vierailija
29.07.2022 |

En oo ikinä ymmärtänyt tuota.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samaa symboliikkaa, mistä Juha Tapio laulaa "niin hyvää puuta se on". En minäkään ymmärrä, vaikka toisille se on tietysti itsestäänselvää.

Loirihan se oli.

Vierailija
22/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samaa symboliikkaa, mistä Juha Tapio laulaa "niin hyvää puuta se on". En minäkään ymmärrä, vaikka toisille se on tietysti itsestäänselvää.

Loirihan se oli.

Nimenomaan.👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympäristötietoisena henkilönä Ressu toivoo, että kuusipuuta saisi taivaalta eikä tarvittaisi hakkuita. Toivoohan hän samalla autoonsa uusia renkaita. Ihanneyhteiskunnassa luonto säästyy, kun taivaalta sataa tavaraa.

Kyllähän sitä taivaalta tai auringosta saa materiaalia loputtomasti, tarvitaan vaan Star Forge.

https://starwars.fandom.com/wiki/Star_Forge

Vierailija
24/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin.

Vierailija
25/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympäristötietoisena henkilönä Ressu toivoo, että kuusipuuta saisi taivaalta eikä tarvittaisi hakkuita. Toivoohan hän samalla autoonsa uusia renkaita. Ihanneyhteiskunnassa luonto säästyy, kun taivaalta sataa tavaraa.

Mä oon aina ajatellu, että se rakentaa jotain uutta rengashallia ja haluaa hyvän tarjouksen  renkaista. " Tuo mulle taivaalta kuusipuuta, tuo sadat uudet renkaat sormiini mun"

Vierailija
26/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava takavuosien kappale, latistava, heikentävä ja lässyttävä. Väkisin ihmisille tuputettu.

Vierailija
27/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Cheekin mielestä timantit on niin kuin siat?

Vierailija
28/28 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä "kuusi gnuta", sori vaan, AP.