Mitä sillä oikein tarkoitetaan, kun siinä yhdessä Ressu Redfordin biisissä lauletaan: "tuo mulle taivaalta kuusipuuta"?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samaa symboliikkaa, mistä Juha Tapio laulaa "niin hyvää puuta se on". En minäkään ymmärrä, vaikka toisille se on tietysti itsestäänselvää.
Loirihan se oli.
Nimenomaan.👍
Vierailija kirjoitti:
Ympäristötietoisena henkilönä Ressu toivoo, että kuusipuuta saisi taivaalta eikä tarvittaisi hakkuita. Toivoohan hän samalla autoonsa uusia renkaita. Ihanneyhteiskunnassa luonto säästyy, kun taivaalta sataa tavaraa.
Kyllähän sitä taivaalta tai auringosta saa materiaalia loputtomasti, tarvitaan vaan Star Forge.
Vierailija kirjoitti:
Ympäristötietoisena henkilönä Ressu toivoo, että kuusipuuta saisi taivaalta eikä tarvittaisi hakkuita. Toivoohan hän samalla autoonsa uusia renkaita. Ihanneyhteiskunnassa luonto säästyy, kun taivaalta sataa tavaraa.
Mä oon aina ajatellu, että se rakentaa jotain uutta rengashallia ja haluaa hyvän tarjouksen renkaista. " Tuo mulle taivaalta kuusipuuta, tuo sadat uudet renkaat sormiini mun"
Ahdistava takavuosien kappale, latistava, heikentävä ja lässyttävä. Väkisin ihmisille tuputettu.
Loirihan se oli.