Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihdoin katsastusasemaa ja sain hylätyn. Kyllä harmittaa.

Vierailija
29.07.2022 |

Ihan turhasta nipotti. Että ottaa kaalin. 😡 Edellinen asema olisi antanut kuitenkin leiman. Todella törkeä tämä paikka, pk-seudulla sijaitsee.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin pk-seudulla joutuvat katsastusaaemat antamaan aiheettomia hylkyjä.

Syy on se että Trafi kyylää hylkyjen määrää ja jos ei ole riittävästi hylkyjä tulee noottia!

Vierailija
2/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sattuu. Se mikä on autoilijan mielestä turha,voi olla katsurin koulutuksen &lainsäädännön mukaan hylättävä. Itse vaihdoin asemaa ja katsuri hyväksyi auton "ei siinä mitään ole" ja katsomatta edellisiä merkattu ja vikoja hyväksyi auton jolloin aiemmat viat poistuivat ottelta. Tämä on omistajalle hyvä,mutta liikenneturvallisuuden kannalta ei. Leväperäisyys isommalla skaalalla voi vielä tappaa jonkun....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään samalla katsastusasemalla, mutta jos minä vien autoni itse, niin aina on tullut hylkäys tai korjattavaa.

Sen takia äitini vie autoni nykyään aina katsastukseen ja aina on mennyt läpi, vaikka autohan vaan vanhenee. Pärstäkerroinkin/ ikäkin siis vaikuttaa, valitettavasti.

Vierailija
4/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käytetään samalla katsastusasemalla, mutta jos minä vien autoni itse, niin aina on tullut hylkäys tai korjattavaa.

Sen takia äitini vie autoni nykyään aina katsastukseen ja aina on mennyt läpi, vaikka autohan vaan vanhenee. Pärstäkerroinkin/ ikäkin siis vaikuttaa, valitettavasti.

Eivät kestä sitä, kun itse joutuvat ajamaan asiakasta huonommalla autolla.

Vierailija
5/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kokemus. Pikkuisen halvemmalla katsastivat, paitsi että huolto ja uusi katsastus maksoivat myös.

Eikä uudessa katsastuksessa oltu kuultukaan viasta, jonka edellinen katsastaja löysi.

Kiitti vaan paljon. T: Nykyisin autoton. 😎👍

Vierailija
6/12 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloudessa on Toyota ja Peugeot. Olen huomannut sen, että Toyotaa katsastaessa lepsuillaann ja Peugeotin kanssa viilataan kaikki lakipykälät läpi. Esim. molemmissa oli tuulilasin alareunassa kuljettajan puolella halkeama. Toyota sai puhtaat paperit. Peugeot ei. Sama inssi kyseessä.

Vierailija
7/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kokemus. Pikkuisen halvemmalla katsastivat, paitsi että huolto ja uusi katsastus maksoivat myös.

Eikä uudessa katsastuksessa oltu kuultukaan viasta, jonka edellinen katsastaja löysi.

Kiitti vaan paljon. T: Nykyisin autoton. 😎👍

Tosiaan, tämäkin oli erään ketjun tarjoushinta. Varmasti kiusaus sitten hylätä mahdollisimman monta, että saisi lisää tuloja jälkikatsastusten muodossa.

AP

Vierailija
8/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ongelmaa vaikka auto täytti 16 vuotta.

Hyvähän se on, ettei mitä tahansa rouskuja saa pitää ajossa. Silti näilläkin huudeilla pyörii Volvo, jonka pakoputki paukkuu niin että koko kaupunki valvoo.

Vierailija
9/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auton katsastus maksoi 29 egeä, kerralla läpi. Rellu v. 2006. Hirveän huono ruostumaan ja edulliset Nissanin varaosat.

Vierailija
10/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipokatsastajat 👎👎👎👎

Vierailija
11/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin viikolla kolme autoa. -72 -64 -88. Ei huomautusta mistään löytynyt. Kaksi vanhinta sai 2v. Leiman.

Vierailija
12/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joskus samanlainen kokemus kuin Ap:llä. Vaihdoin lähempänä olevaan katsastusasemaan ja sain korjauskehoituksen jo vuosia sitten säröytyneestä ajovalon lasista. OIi mennyt monesta katsastuksesta läpi.

Nykyään käytän aina samaa vanhaa katsastusasemaa vaikka uusilla vastaperustetuilla on ollut edullisempia tarjouksia. Kun katsastusasemalla on tarpeeksi asiakkaista niin ei tarvi antaa asiattomia hylkyjä.