Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos rokotukset tai hyvä peruskunto

Vierailija
28.07.2022 |

Nyt se on sitten sairastettu K ensimmäisen kerran. Jotenkin jäi tyhjä fiilis, että on panikoitu aivan turhaan, vai onko kiitos kuitenkin rokotuksien ja hyvän kunnon. Anyway, pelkkä pikku vilustuminen verrattuna esim influenssaan. Odottakaapas kun se B5 ehtii tänne kunnolla, tuolla kun yskii ja aivastelee melkein kaikki etelä-euroopassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Korona, ei ole rokotusta. Kova kuume nousi.

Vierailija
2/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rokotukset! Hyvä peruskunto! Eläköön kiveshiki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huono peruskunto (olen myös ylipainoinen) enkä ole ottanut ainuttakaan k-rokotetta. Sairastin keväällä koronan. Kaksi päivää pientä nuhaa ja kuumetta. Joku perusflunssakin ollut pahempi.

Vierailija
4/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei kumpikaan. Tai toinen niistä. Tai ihan joku muu syy. Kuten sattuma.

Vierailija
5/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan etäisesti ajan jolloin rokotteiden idea oli ettei saa ollenkaan tautia jota vastaan on rokotettu. En muista ollenkaan ihmisiä kiittelemässä että onnekai tuli lievempi kurkkumätä. Niin se maailma muuttuu.

Vierailija
6/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muistan etäisesti ajan jolloin rokotteiden idea oli ettei saa ollenkaan tautia jota vastaan on rokotettu. En muista ollenkaan ihmisiä kiittelemässä että onnekai tuli lievempi kurkkumätä. Niin se maailma muuttuu.

🤣🤣🤣

Vierailija
7/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen sirkus tämä korona ollut mediassa. Toivottavasti ei jatku syksyllä taas.

Se taas tuli todistettua, että suomalaisetkin ovat yhtä lampaita kuin aikaisemmat polvet. Yli 80% kansasta otti kokeellisen piikin. Odotamme vieläkin tämä piikin faasi kolmosen loppumista. Menee ensi vuodelle ainakin. Se on vain myöhäistä nyt, jos piikkiä on pistetty. Voi siis vain jännittää sivuvaikutuksia eikä miettiä päätöstä ottamisesta.

Miten selviät tuosta valtavasta pettymyksestä kun niitä haittavaikutuksia ei tulekaan vaikka kuinka odottaa.

Vierailija
8/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä varmuudella kaikkia niitä tekijöitä, jotka vaikuttavat siihen, että joihinkin meistä korona ei tartu lainkaan, jotkut saavat oireettoman tartunnan ja jotkut sitten joutuvat sairaalahoitoon.

Tätä ei selitä pelkkä ikä tai ylipaino. On jotain muutakin. Ilmeisesti geenit.

Olen ottanut kolme rokotetta (vaikea astma), en ole sairastanut koronaa enkä ole saanut rokotteista kuin parin päivän lämpöilyä. Ajallisesti olisivat tulleet jo ilmi vikankin rokotuksen aiheuttamat oireet.

En voi kehua hyvällä kunnolla, on luokkaa 3 asteikolla 1-5 fysioterapeutin tekemien testien perusteella. On noita rajoitteita talvisaikaan ulkoliikunnalle ihan tarpeeksi. Lihaskuntoa ylläpidän kyllä.

Rokottautuminen on jokaisen oma asia. Kyse on riskiarviosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi