Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi viikolla töihin pitkästä aikaa, mutta olen tottunut nukkumaan päikkärit jos väsyttää

Vierailija
28.07.2022 |

Mitenhän sitä osaa olla töissä, kun käytännössä varmaan viis vuotta on vierähtänyt kotosalla. Olen vaan makoillut kotona ja jos on väsyttänyt, olen ottanut päikkärit. Kuinkahan pitkään olen rättipoikkiväsynyt töiden jälkeen 🤔

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kahvia tai energiajuoma jos liikaa väsyttää, että pysyt hereillä. Nuku päikkärit työpäivän jälkeen jos tarvii.

Vierailija
2/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kahvia tai energiajuoma jos liikaa väsyttää, että pysyt hereillä. Nuku päikkärit työpäivän jälkeen jos tarvii.

En käytä kumpaakaan, enkä halua alottaa. Joudun kierteeseen, jossa koko ajan vaan väsyttää enemmän, jos kofeiinia ei ole saatavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä voi yrittää löytää paikan missä voi ottaa parin-kolmen tunnin päikkärit. Sillä tavoin kuluu se työpäiväkin nopeammin. Onnellisia ovat ne joilla on oven pielessä ns. liikennevalot. Voi laittaa punaisen palamaan ja nukkua vaikka koko päivän. Tietty kahvitunneille pitää herätä.

Vierailija
4/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä voi yrittää löytää paikan missä voi ottaa parin-kolmen tunnin päikkärit. Sillä tavoin kuluu se työpäiväkin nopeammin. Onnellisia ovat ne joilla on oven pielessä ns. liikennevalot. Voi laittaa punaisen palamaan ja nukkua vaikka koko päivän. Tietty kahvitunneille pitää herätä.

Tämä ei harmillisesti onnistu, kun jaan huoneen toisen kanssa. Ellei sitten sovita yhdessä pelisäännöistä ja otetaan porukalla torkut. Ap

Vierailija
5/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Tulet kärsimään suuresti. Sellaista se työelämä on.

Vierailija
6/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Pakko on nyt kyllä kärsiä, koska rahat on ihan loppu. Ihan loppu. Ap

Vierailija
7/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Pakko on nyt kyllä kärsiä, koska rahat on ihan loppu. Ihan loppu. Ap

Se on niin syvältä kun pitää valita onko töitä vai aikaa? Työttömänä kun olisi aikaa ei riitä rahat. Sitten kun olet töissä niin kaikki vapaa menee töistä toipumiseen. 

Vierailija
8/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos menisit aikaisemmin nukkumaan, että ehtisit nukkua tarpeeksi pysyäksesi hereillä työajan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä