Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ötökkäkeiton tarjoilu Jalostajan puolelta jatkuu YHÄ

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi söin purkkihernaria. Mielessä oli kokeilla jalostajaa, mutta päädyin käyttämän hyllyssä olevaa kaniaa. Yhden kerran olisin voinut antaa jalostajalle anteeksi mutta nyt on sen luokan piittaamattomuutta että ennustan jalostajalle pitkää ikää ja toivotan hyvästit.

Vierailija
2/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kokkailin Jalostajan hernaria, jonka olin ostanut jo ennen tätä kohua. Piti kyllä tiirata tarkkaan, ettei ole ötököitä seassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haettu mielestäni ulkomailta halpa herne-erä

seuraus tämä, asiakkaat pitävät inhoittavina.

Tietysti joku sanoo että ole tyytyväinen , että on edes tätä; olen toki , mutta ötököitä ei mainita mistä maksoin biin en syö, en myöskään osta enään!

Vierailija
4/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

peasoup con insetti by jalostaja

lisää vain etikettiin että hernekeittoa ötököillä

Vierailija
5/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisivät erän pois, mutta tuskin tapahtuu.

Minun osalta uutta tapausta ei tule koska en osta jalostajan ötökkäsoppaa, ikinä.

Vierailija
6/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten kehoitettiin syömään hyonteisiä, etenkin sirkkoja, Jalostaja ajaa yhä tätä ajatusta.

Vierailija
8/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vissiin Venäjältä ostettu herneet.

Vierailija
9/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vissiin Venäjältä ostettu herneet.

Sori nyt vaan, mutta ehtaa keski-eurooppalaista paskahernettä ovat olleet nuo ötökkäkeitot.

Vierailija
10/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten kehoitettiin syömään hyonteisiä, etenkin sirkkoja, Jalostaja ajaa yhä tätä ajatusta.

Eliitin visio tavallisten ihmisten tulevaisuudesta: asutaan 2 neliön kopperossa, koska tienataan minimipalkkaa eikä muuhun ole varaa, ja syödään hyönteisiä jättäen paremmat vaihtoehdot rikkaille.

Vierailija
11/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaahan se kun tuote-eriä vedetään takaisin mutta tälläiset jatkuvat tapaukset ei heti unohdu ihmisten mielistä. Tulee pitkässä juoksussa varmasti hyvinkin kalliiksi Jalostajalle joka ilmeisesti luottaa siihen että ihmiset unohtaa. Itse en ainakaan pysty enää millään ostamaan Jalostajan hernekeittoa.

Vierailija
12/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tätäkään "herkkua" syönyt vuosiin, eikä ole ikävä.

Vierailija
14/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ötökkähernekeitto on ainakin enemmän luomua, kuin ötökätön hernekeitto. Jotkut syövät ötököitä sellasenaan. Jos ruuassa on vaikka yksi toukka, niin sitä kauhistellaan ja silti monet pitä toukkia herkkuna. Keräsin vadelmia, ja söin vadelman jossa oli vadelmamato, sain lihaperäistä ravintoa samalla.

Vierailija
15/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää kun myyvät tätä herkkua halvalla hoitolaitoksiin ja syöttävät vanhuksille ynnä muille. Sairaalassakin on välillä hernerokkapäivä ja hekin ostaa mistä halvimmalla saavat.

Vierailija
16/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herneistä tykkää myös monet pienet ötökät. Kun hernepeltoon laitetaan myrkkyjä, niin eläimet kuolee. Kumpaako syö mieluummin myrkytettyjä ötökätömiä herneitä vain luomuherneitä, joiden kasvatuksessa ei käytetä myrkkyjä.

Vierailija
17/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran lukiossa maksalaatikkoa (90-luvun alussa) ja siinä oli seassa pitkiä valkosia paksuja karvoja, ja niitä oli paljon. Äklötti tosi paljon, vaikka ne sai helposti nypittyä pois. Sitten, kun joku sanoi, että ne on sian karvoja, niin ruoka jäi syömättä kaikilla. 

Vierailija
18/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todellinen Jalostajan hernari -fani. Sen syöminen oli minulle juhlahetki.

Kohun jälkeen en ole koskenutkaan Jalostajan hernariin, ja vain jos menee monta ötökätöntä vuotta, saatan maistaa uudelleen. Tällä hetkellä ja moneen vuoteen ei tule kysymykseen.

Vierailija
19/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanoteeraus Jalostajalta. Itsekin kuoriaisen lautaselle sain. Siihen loppui minun valmishernekeitto loppuelämäksi.

Vierailija
20/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herneistä tykkää myös monet pienet ötökät. Kun hernepeltoon laitetaan myrkkyjä, niin eläimet kuolee. Kumpaako syö mieluummin myrkytettyjä ötökätömiä herneitä vain luomuherneitä, joiden kasvatuksessa ei käytetä myrkkyjä.

Miksei vaikka Apetitin luomuissa pakasteherneissä ole koskaan ollut ötököitä?