Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAASA

Vierailija
28.07.2022 |

Aloitan opiskelut Vaasassa syksyllä.
Minkälainen kaupunki on Vaasa??

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swinger toimintaakin löytyy jos kiinnostaa

Vierailija
42/54 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana käytiin siellä ryyppäämässä

Go, Laihia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomenruotsalainen. Asuin ja opiskelin Vaasassa muutaman kuukauden ja voin kertoa, että en minäkään viihtynyt yhtään siellä.  Ei siellä ole yhtään iloisempi vastaanotto, vaikka osaisitkin ruotsia.

Vierailija
44/54 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suomenruotsalainen. Asuin ja opiskelin Vaasassa muutaman kuukauden ja voin kertoa, että en minäkään viihtynyt yhtään siellä.  Ei siellä ole yhtään iloisempi vastaanotto, vaikka osaisitkin ruotsia.

Siis vuoden. Opiskelin muutaman vuoden siellä. En tietenkään muodostaisi mielipidettä vain kuukauden perusteella.

Vierailija
45/54 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nu vill vi veta mer, är du från Helsingfors eller Åbo? Då förstår vi alla, bara för att pampas är ju någonting annat.

Vierailija
46/54 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ja kaunis kaupunki. Rakastan meren läheisyyttä. Ihan kivasti löytyy myös opiskelijamenoja. T. Opiskelija. Kolmas vuosi Vaasassa alkaa kohta.

Vierailija
47/54 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nu vill vi veta mer, är du från Helsingfors eller Åbo? Då förstår vi alla, bara för att pampas är ju någonting annat.

Åbo området.

Vierailija
48/54 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana käytiin siellä ryyppäämässä

Go, Laihia!

Sieki tuli käytyä🥳

Vierailija
49/54 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti kaupunki, jossa on yksi iso vika: vaasalaiset. Itse opiskelin siellä myös, ja voin kertoa, että alkuasukkaat on todella sisäänpäinlämpiäviä. Yliopistolla sinällään oli tosi jees meno, mutta viikonloput ja loma-ajat yhtä tuskaa, joka helpotti vain jos oli varaa/mahdollisuus lähteä jonnekin muualle, vaikka himaan. Klamydia laulaa, ettävaasalaiset on homeperseitä ja ne todellakin ovat!

Vierailija
50/54 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin siellä aikoinaan yliopistossa. Hienoja muistoja. Nykyään asun Helsingissä työn takia. Vois taas joskus käydä Vaasassa fiilistelemässä. Sweet Waasa ja Strampen. Muistoja muistoja

Vierailija
51/54 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Åbo området.

Du pratar fel dialekt av svenkan. Äsh, en jaksa, olen täysin suomenkielinen ja se, kelle vastasit. Joka tapauksessa moni suomenkielinen ei ymmärrä, että pohjanmaan ruotsinkieliset on jossain määrin eri porukkaa, kuin Turun tai Etelä-Suomen ruotsinkieliset, ketkä osaa myös suomea.

Vierailija
52/54 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteissa on todettu että harva jää Vaasaan opintojen jälkeen. Allekirjoitan tämän itsekin, eivät sinne jääneet edes alun perin vaasalaiset opiskelijakollegat. Mutta eikös se ole luonnollinen asia, pienehkön vaikka vireän kaupungin elinkeinoelämä ei tarvitse vuosittain valmistuvaa satojen ellei yli tuhannen opiskelijan työpanosta. Yliopistot ja AMK:t on tarkoitettukin palvelemaan koko maata, ei pelkästään sjaintikuntaansa.

Vierailija
53/54 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin baariin kannattais mennä Vaasassa

Vierailija
54/54 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin baariin kannattais mennä Vaasassa