tori pyytää vahvistusta tekstiviestillä?
Kun yritän lähettää viestiä tori-palvelussa vaatteen myyjälle, kysyy tori tunnistautumista tekstiviestillä. Vaikka olen sisäänkirjautuneena toriin. Tuleeko muilla vastaavaa, vai onko joku huijausyritys? 🤔
Kommentit (11)
Vähän arvausta kun en toria käytä ja sun viestistä ei käy kaikki ilmi
"Lisäsimme Toriin myös monivaiheisen tunnistautumisen. Kirjautuessasi Toriin esimerkiksi uudelta laitteelta, sinulta saatetaan pyytää tekstiviestillä tai sähköpostilla tulevan kirjautumiskoodin syöttämistä. Lisää puhelinnumerosi Schibsted-tilisi asetuksiin, jos haluat vastaanottaa kirjautumiskoodin tekstiviestillä. Schibsted-tilin asetuksissa voit myös aloittaa todennussovelluksen käytön. Todennussovellus luo kirjautumiskoodeja, eikä sinun tällöin tarvitse vastaanottaa niitä tekstiviestillä. Varmistamme henkilöllisyytesi kaksivaiheisella todennuksella, jotta kaupankäynti olisi kaikille turvallisempaa. "
https://tuki.tori.fi/hc/fi/articles/6366546034066-Ilmoituksissa-ei-n%C3…
Tori haluaa tietää sinusta aivan kaiken.
Tämän tiedon se myy sitten voitolla eteenpäin.
Pitäisi boikotoida toria tästä hyvästä......
Älä missään tapauksessa lähetä tekstiviestiä! Näistä huijauksista on kerrottu tuhansia kertoja!
VARO VARO TULEE VIRUS PUHELIMEEN!
PS
Muista markat ja maski!
Joko olis aika teidän tätien siirtyä käyttämään sitä huuto.netiä jossa huijaaminenkin on paljon vaikeampaa??
Sama ongelma. Olen kirjautunut, koitan lähettää viestiä, pyytää vahvistusta, saan koodin tekstarilla, laitan sen ja kas, edelleen olen kirjautuneena, edelleen en voi lähettää viestiä, edelleen se lähettää koodin tekstarilla, jne.
Sama homma tietokoneella ja puhelimella. Koneella koitettu vielä monella eri selaimella.
Onko tämä myös muilla? Pystyttekö siis lähettämään viestejä, viitsiikö joku kokeilla? Ei siis tarvitse lähettää varsinaisesti, mutta pääseekö joku edes siihen asti, että voisi yrittää kirjoittaa viestiä?
Tori ihan kauheaa kuraa
koko firma ja sovellus
keräävät vain ihmisten datan hinnalla millä hyvänsä
ei niistä alustan parissa hääräävistä kakaroista kukaan itse käytä tätä
antiikkista sovellusta joka sekava kuin seppo vappuna
ihmiset kirjoittelee sinne torin. viesti sovellukseen "kerää tiedot"
todella henk koht asioita tlinumerot osoitteet ym ... ei ehkä kannata
Muita?