Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

koska se ihanampi aika tulee?

Vierailija
22.10.2006 |

Mulle sanotiin, kun olin esikoisen kanssa 6kk neuvolassa, että odottakaa vaan, vielä ihanampaa aikaa on luvassa vauvan kanssa kun se kasvaa, vaikkei sitä uskoisikaan.

Lapsi on nyt 4vuotias ja vieläkään en ole mitään ihanampaa nähnyt kuin mitä se oli silloin vauvana. Joka päivä tuo kakara on vaan edellistä päivää ärsyttävämpi. Odotan sitä päivää kuin kuuta nousevaa, että nuo lapset muuttavat pois kotoa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan! Tulipa paha mieli lastesi puolesta.

Vierailija
2/7 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi äidillä menee hermot. En ole ikinä pitänyt lapsista ja ajattelin aina, etten ikinä sellaista riesaa hankikaan, no, enpä uskonut vaistojani ja hankkiuduin raskaaksi. Rakastan toki lastani hirveästi, mutta onnellisempi olisin ilman lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on huono suhde lapseen, ei se ole lapsen vika, vaan sen aikuisen.

Eikä ole lapsen vika, että olet hänet hankkinut!

Kasva aikuiseksi!

Vierailija
4/7 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odota vaan, kun murrosikä alkaa, meillä on nyt 10-vuotias esimurrosikäinen (en kyllä ymmärrä miten niin " esi" ) hirviö!!! Sen kansa on mahdotonta eläää, ja myös minä odotan sitä päivää kuin kuuta nousevaa, että se muuttaisi pois kotoa.

Ja siis luulin aina, että kun saan lapsen, se on onneni täyttymis. Joo, vauva-aika oli ihanaa, mutta uhmaikä kesti 2-vuotiaasta 8-vuotiaaksi, siinä oli pari ok vuotta, ja nyt täyttä helvettiä!!!!

Vierailija
5/7 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 1v4kk, ei vielä uhmaikää, mutta alkaa ymmärtää asioita. Ihanaa joka päivä huomata, miten lapsi oppii uutta. Ei ole kyllä aiemminkaan ollut kamalaa.

Vierailija
6/7 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu, ettei itse kestä enää päivääkään. Mutta, mutta... Aamulla kun oli ensilumi satanut maahan ja lapsi heräsi, niin siinä sitä oli taas IHANAA aikaa... Kauhea kiire ulos ihmettelemään ja jälkiä tekemään lumeen.

Vaikka suurin osa päivästä melkein kuluu tuohon uhmailuun. Niin mahtuu noita ihania hetkiä paljonkin, kun vain itsekin huomaisi aina ne. Minusta ihaninta onkin nuo kaikki " ensihetket" ja uusien asioiden huomaaminen ja oppiminen. Siinä usein havahtuu itsekin ja huomaa " ihmeitä" sellaisissa paikoissa, jotka ovat olleet jotensakin tavallisia juttuja. :)

Vierailija
7/7 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala äkkiä elää sitä, se on ohi ennenkuin huomaatkaan! vituttaa tollaset huokailijat, ihanaan elämään kuuluu kaikki ja kaikki ei oo kivaa.