Onko joku tosielämässä jäänyt kiinni sängystä vieraan kanssa joka on joutunut pakenemaan esim ikkunasta?
Tai mennyt kaappiin piiloon. Se tuntuu vitsiltä, mutta kai niin voi käydä?
Kommentit (7)
Ei tapahtunut minulle, enkä tunne ketään jolle noin olisi tapahtunut. Mutta kyllä varmaan jollekin on noin käynyt.
Mää oon yhtä rouvaa pannut autossa heidän ok-talonsa pihassa ja mies kotona, siinä olis ollut potentiaalia jäädä kii rysän päältä/sisältä.
Kyllä niin voi käydä ja on itselle käynyt.
Olin tansseista lähtenyt mukavan ja tanssitaitoisen rouvan matkaan. Ilmoitti miehen olevan mökillä ja haluavansa sänkyseuraa. Olimme touhunneet ja käyneet suihkussa huuhtelemassa hiet pois. Makoilimme sängyllä, kun pihaan ajoi auto. Mieshän sieltä tuli kotia. Rouva lähti vastaan ja minä terassin oven kautta suuremmat vaatteet kainalossa pihalle. Onneksi olin jättänyt auton vähän matkan päähän kadun varteen. Lähinnä kylläkin ettei naapurit yhdistä.
Hauska kokemus
joo. hotellin morsiasviitistä ylin kerros oli.
ikkunastapa hyvinkin kun sulhonhääporukka tuli ja keskeytti kivan hetkeni morsiamen pilden kanssa siinä tovin pelatessain.
onneksi en ottanut kuin alkkarit jalkaan niin ei ollut sen suurempaa haittaa kävellä takaisin omaan huoneeseeni kum hotellin uima-altaaseen putosin.
joo. onhan näitå hauskoja sattunu varmasti muillekin?
Kaverin kaveri oli päätynyt Himoksen festareilla jonkun muijan mökkiin panemaan ja oli sitten mies kavereineen tullut ovelle. Olivat vissiin pesuhuoneessa touhunneet niin kaveri kömpi saunan tuuletusikkunasta ulos, pää edellä alas ja käsi paskaksi. Muijan kohtalosta ei ollut tietoa.
On.