Mitä otatte yleensä töihin evääksi? Valmisruokia vai itsetehtyä ruokaa?
Onko se kovin paha, jos aina syö valmisruokia?
Mitä otatte evääksi?
Kommentit (28)
En oikeastaan syö mitään ruokaa töissä. Ei vaan tule nälkä kuin vasta illalla. Jonkun hedelmän tai jugurtin saatan syödä.
Ei jaksa säätää eväiden kanssa. Käyn jossain syömässä lounastauolla.
Valmisruokia tai valmissalaateja, lähes aina.
Ostan monesti Prisman ilta-alesta.
Mulla yleensä sämpylä eri täytteillä. Joskus kauratyyny tai reissumies. Kahvi firman puolesta.
Syön työpaikan ruokalassa.
Työsuhde-etuna lounas 3,50e.
Yleensä tähteitä jos sellaisia on edelliseltä päivältä jäänyt, jos ei niin teen useimmiten jonkun salaatin. Toisinaan menee myös valmisruokia, pakkasesta löytyy aina thai cube -bokseja jotka pelastaa tilanteissa joissa jääkaappi on tyhjä.
Valmiita, salaatteja, itse tehtyä joskus.
Plus välipalahedelmä tai jogurtti tai jogujuoma.
Pakko, että jaksan. Ei omaa ruokataukoa.
Teen itse. Jos ei ole edelliseltä päivältä jäänyt mitään, niin otan mukaan salaattia ja keitettyjä munia.
Mulla ei ole töitä.Siksi tapan aikaani tällä esim. Nyt. Kun olin töissä , lounaaksi 2 leipää ja kahvi termari, Raha puhui ravintoni.
Salaattia ja hedelmiä enimmäkseen. Joskus otan ainekset lämpimiin leipiin ja teen ne siellä mikrossa ja joskus jotain keittoa. Hyvin harvoin valmista mutta jos kotona on huonosti aineksia sitten käyn lähikaupasta työnmatkalla jotain, yksi aukeaa jo kuudelta.
Kahvi ja sämpylä, sillä pärjää.
Sitten kotona syön ruoan.
Käyn Brasserie Kämpissä lounaalla.
Aamuvuorossa käyn aina syömässä ruokalassa, mutta ilta- ja yövuoroihin otan mukaan omat eväät. Eineksiä aina.
Olen leipomossa töissä, saadaan ilmaiseksi työsuhde-etuna epämuodostuneita leipiä tai pullaa.
En ota eväitä töihin.
Sekä että. Jos kotona ei ole mitään mukaan otettavaa,niin haen kaupasta. Joko joku eines tai tiskistä salaattia, jogurtti ja hedelmä.
En ole ottanut eväitä, ihana lähteä eri paikkoihin lounaalle työkavereiden kanssa. Syksyllä aion kokeilla eväitä säästääkseni rahaa koska kaikki hinnat ovat nousseet ja jostain on säästettävä. Voi olla että joudun syömään lounaan yksin.
Yleensä pilkon salaattia kippoon ja grillaan sitten töissä jotain siihen kylkeen.
Itsetehtyä kotiruokaa. Teen valmiiksi 2-3 päivän annokset. Valmisruoissa on yleensä liikaa suolaa, sokeria ja huonoa rasvaa.
Teen sunnuntaisin aina 3-4 päiväksi eväät. Ihan kunnon ruokaa, yleensä esim. uunissa pellillinen kasviksia + proteiinia, tai sosekeittoa tai jokin pasta. Kuumana kun annostelee lasikippoihin ja jäähdytyksen kautta jääkaappiin, niin säilyy maukkaana.
To-pe otan töihin joko päivällisjämät tai jotain pakastimen aarteista tai jonkin valmisruoan, jos jotain hyvää löytynyt vaikka alennuksesta. Muutaman kerran kuukaudessa haen työpaikkaruokalasta lounasta, siellä kasvislounaat on vaan aika mauttomia ja salaattipöytä myös yksitoikkoinen kun ei syö lihaa.
Tykkään mausteisesta ruoasta ja ruoanlaitto on tavallaan harrastus, niin mieluusti teen ruoan itse. Mieluummin laitan kotiruoan laatuun sen 150e /kk kuin valmisruokiin tai työpaikkaruokalaan. Arkivapaina kyllä käyn mieluusti hyvissä lounaspaikoissa.
Yleensä teen itse jotain helppoja laatikkoruokia.
Tällä viikolla on ollut makaroonilaatikkoa.