Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä otatte yleensä töihin evääksi? Valmisruokia vai itsetehtyä ruokaa?

Vierailija
28.07.2022 |

Onko se kovin paha, jos aina syö valmisruokia?
Mitä otatte evääksi?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä teen itse jotain helppoja laatikkoruokia.

Tällä viikolla on ollut makaroonilaatikkoa.

Vierailija
2/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan syö mitään ruokaa töissä. Ei vaan tule nälkä kuin vasta illalla. Jonkun hedelmän tai jugurtin saatan syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa säätää eväiden kanssa. Käyn jossain syömässä lounastauolla.

Vierailija
4/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisruokia tai valmissalaateja, lähes aina.

Ostan monesti Prisman ilta-alesta.

Vierailija
5/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleensä sämpylä eri täytteillä. Joskus kauratyyny tai reissumies. Kahvi firman puolesta.

Vierailija
6/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön työpaikan ruokalassa.

Työsuhde-etuna lounas 3,50e.

Vierailija
7/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tähteitä jos sellaisia on edelliseltä päivältä jäänyt, jos ei niin teen useimmiten jonkun salaatin. Toisinaan menee myös valmisruokia, pakkasesta löytyy aina thai cube -bokseja jotka pelastaa tilanteissa joissa jääkaappi on tyhjä.

Vierailija
8/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiita, salaatteja, itse tehtyä joskus.

Plus välipalahedelmä tai jogurtti tai jogujuoma.

Pakko, että jaksan. Ei omaa ruokataukoa.

Vierailija
9/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse. Jos ei ole edelliseltä päivältä jäänyt mitään, niin otan mukaan salaattia ja keitettyjä munia.

Vierailija
10/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole töitä.Siksi tapan aikaani tällä esim. Nyt. Kun olin töissä , lounaaksi 2 leipää ja kahvi termari, Raha puhui ravintoni.

Vierailija
11/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattia ja hedelmiä enimmäkseen. Joskus otan ainekset lämpimiin leipiin ja teen ne siellä mikrossa ja joskus jotain keittoa. Hyvin harvoin valmista mutta jos kotona on huonosti aineksia sitten käyn lähikaupasta työnmatkalla jotain, yksi aukeaa jo kuudelta.

Vierailija
12/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja sämpylä, sillä pärjää.

Sitten kotona syön ruoan.

Vierailija
13/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Brasserie Kämpissä lounaalla.

Vierailija
14/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvuorossa käyn aina syömässä ruokalassa, mutta ilta- ja yövuoroihin otan mukaan omat eväät. Eineksiä aina.

Vierailija
15/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leipomossa töissä, saadaan ilmaiseksi työsuhde-etuna epämuodostuneita leipiä tai pullaa.

En ota eväitä töihin.

Vierailija
16/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Jos kotona ei ole mitään mukaan otettavaa,niin haen kaupasta. Joko joku eines tai tiskistä salaattia, jogurtti ja hedelmä.

Vierailija
17/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut eväitä, ihana lähteä eri paikkoihin lounaalle työkavereiden kanssa. Syksyllä aion kokeilla eväitä säästääkseni rahaa koska kaikki hinnat ovat nousseet ja jostain on säästettävä. Voi olla että joudun syömään lounaan yksin.

Vierailija
18/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pilkon salaattia kippoon ja grillaan sitten töissä jotain siihen kylkeen.

Vierailija
19/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehtyä kotiruokaa. Teen valmiiksi 2-3 päivän annokset. Valmisruoissa on yleensä liikaa suolaa, sokeria ja huonoa rasvaa.

Vierailija
20/28 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sunnuntaisin aina 3-4 päiväksi eväät. Ihan kunnon ruokaa, yleensä esim. uunissa pellillinen kasviksia + proteiinia, tai sosekeittoa tai jokin pasta. Kuumana kun annostelee lasikippoihin ja jäähdytyksen kautta jääkaappiin, niin säilyy maukkaana.

To-pe otan töihin joko päivällisjämät tai jotain pakastimen aarteista tai jonkin valmisruoan, jos jotain hyvää löytynyt vaikka alennuksesta. Muutaman kerran kuukaudessa haen työpaikkaruokalasta lounasta, siellä kasvislounaat on vaan aika mauttomia ja salaattipöytä myös yksitoikkoinen kun ei syö lihaa.

Tykkään mausteisesta ruoasta ja ruoanlaitto on tavallaan harrastus, niin mieluusti teen ruoan itse. Mieluummin laitan kotiruoan laatuun sen 150e /kk kuin valmisruokiin tai työpaikkaruokalaan. Arkivapaina kyllä käyn mieluusti hyvissä lounaspaikoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi