Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi pilaantunutta kananmunaa samassa pakkauksessa, yleensä ei yhtään ikinä

Vierailija
28.07.2022 |

Kotimaista -merkin ulkokanojen munapakkauksessa. Hyi saakeli oli täys työ ettei lentänyt laatta siitä hajusta kun kaadoin vessanpönttöön. 🤢 Miten voi samassa pakkauksessa olla useampi tuollainen, ei varmaan ikinä ennen ole tullut vastaan yhtään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut s-liikkeestä ostetuissa kananmunissa pilaantuneita (ja meillä kananmunia käytetään useita viikkoja parasta ennen- päivämäärän jälkeen, kun ostan punalaputettuina). Ainoat kerrat, kun on pilaantuneita munia ollut, ne on ostettu K-liikkeistä, ja niissä on ollut reilusti päivämäärää jäljellä JA lähes kaikki munat ovat samassa kennossa olleet pilalla.

Eli ainakin noissa minun tapauksissani on munien säilytyksessä ollut jotain vikaa tukkupuolella, koska ovat olleet eri kaupoista ostettuja.

Vierailija
2/4 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kans osunut kaks kertaa mätämuna tänä kesänä. Ei koskaan ennen elämäni aikana ja oon 40 vuoden aikana aika monta munaa korkannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pitkän ajan omega-munia. Kunnes jossakin vaiheessa alkoi olla 2-3 pilaantunutta 12 kohti. Tämä jatkui. Lopetin muutamaksi kuukaudeksi niiden ostamisen. Aloitin uudestaan, taas pilaantuneita joukossa samalla lailla. Harmikseni omegoita ei ollut kuin tuolta yhdeltä pakkaajalta. Siirryin pysyvästi kalliisiin luomumuniin. Niissä on ollut hyvin harvoin pilaantuneita.

Hyvä keino varmistaa kananmunan kunto etukäteen on läpivalaista se voimakkaalla taskulampulla. Kuuluu hyvin varustetun keittiön varusteisiin.

Vierailija
4/4 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö tahallista huijausta että saataisiin enemmän rahaa? Vähän viimevuotisia ylijääneitä munia mukaan... tää muna oli siis TODELLA pilalla, sisällä oli lähinnä mustaa ja vihreää ainetta 🤢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme