"Katso tätä näkymätöntä ruokajäämää, jota ei voi nähdä"
Mainoslauseet on nykypäivänä aivan uskomattoman typeriä
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Särähtää korvaan joka kerta! :D Just paasasin miehelle asiasta muutama päivä sitten.
Paradoksit viehättää
Myös Vitaepron "Ootsä tuplannu annoksen? Toimii!" on helvetin typerä, koska suositeltua vuorokausiannosta ei saa ylittää tämänkään ravintolisän kohdalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Särähtää korvaan joka kerta! :D Just paasasin miehelle asiasta muutama päivä sitten.
Paradoksit viehättää
Tuossa on tautologiaa ja se ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Särähtää korvaan joka kerta! :D Just paasasin miehelle asiasta muutama päivä sitten.
Paradoksit viehättää
Tuossa on tautologiaa ja se ärsyttää.
Tautologiaa ja paradoksi, kyllä meitä nyt hemmotellaan
Tuo on ehdottomasti hölmöin mainos. Se jaksaa naurattaa joka kerta.
Toinen hölmö on "ei hikeä tai pahaa hajua". Mitä ihmettä se paha haju on jos ei hikeä. Onko jollakin muka joku mystinen pahan hajun generaattori ihossaan.
Tekeekö se hajugeneraattori myös hiutaleita, joita torjutaan "ei hilsettä tai hiutaleita" -shampoolla.
Särähtää korvaan joka kerta! :D Just paasasin miehelle asiasta muutama päivä sitten.