Mäkkärin omenapiirakat silloin joskus, muistatteko?
Kyllä mun tekis sellasta nyt mieli ja vähän vaniljapehmistä kyytipojaksi. Miksi ei niitä saa enää!
Kommentit (32)
Joo, sieltä sai itse asiassa kahvit ja tuon piirakan edullisemmin kuin mistään kaupasta ja se on mielestäni ollut ainoa hyvä mäkkärin tuote, muut ei kiinnosta, ei edes ne mitä te muut kehutte. En käy heselläkään, joten se ei ole vertailukohta.
Espanjasta näitä ainakin sai jokin aika sitten. Miksei Suomeen tule! Pitääkö laittaa toivomusta mäkkärille :D
Joksus olen Lidlistä löytänyt aivan ihania Apfel Strudel -pakasteita ja vaniljajäätelön kanssa ovat kyllä todella hyviä.
Joo muistan, ku oli joku alennuskuponki millä sai sen ilmasiks. Hain ja heitin seinään.
En ees muistanut ettei niitä enää saa. Outoa koska se oli niin ikiaikainen klassikko.
Vierailija kirjoitti:
rasvanen mössö
Olet väärässä. Se on rasvainen ja rapea.
Pakko oli tulla lisäämään, että se täyte oli omenaisuuden lisäksi kanelinen, todella voimakas makumuisto jäänyt niistä. Ei kirpeä tai hapan vaan omenainen omenapaloineen+kanelinen, taisi ihan näkyä ruskeita kaneli"pisteitä" siinä täytteessä.
Ja pinta tosiaan sellainen mikä oli läpikuultavia kuplia melko täynnä. Todella rapea se taikina.
Slurps😋
-16-
Kiitos muistutuksesta, asun ulkomailla ja täällä näköjään valikoimassa. Muistan tosiaan Suomessa vuosia sitten syöneeni, saa nähdä maistuuko siltä miltä muistan.
Muistan, en pitänyt niistä. Kerran maistoin ja se riitti.
Käyn varmaan aika harvoin mäkkärissä, sillä mulle on ihan uutta tietoa tuo, ettei noita enää saa! Tai ainakaan Suomesta ei saa. Tulin juuri kesälomareissulta ja ko. maassa kyllä näkyi juurikin tuon Apple Pien mainoksia.
Muistan 20 v sitten syoneeni mäkkärin omenapiirakkaa, sillä se sopi opiskelijabudjettiini. Mielestäni parasta siinä oli tuoksu, mutta joka kerta maku ja koostumus oli vähän pettymys. Aina syönnin jälkeen ajattelin, että ei olisi pitänyt ostaa, turhat kalorit ja nyt ällöttävän ähky olo. :D