Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä muillakin paljon arpia?

Vierailija
27.07.2022 |

Ovatko ne mitenkään vaikuttaneet elämäänne?
Puhun siis ihon arvista.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla leikkausarpia, vesirokko- ja vyöruusuarpia, aknearpia, kissan raapimisesta tulleita arpia, kai joitakin muitakin. Leikkausarvet vaikuttaa sen verran, etten käy esim. uimassa, kun arpia tuijotetaan ja niitä ihmetellään ääneen.

Mee ihmeessä uimaan. Kukaan ei varmasti sano asiasta mitään. Uimaan viedään pyörätuolipotilaitakin.

Vierailija
22/28 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me nähtiin joskus 15 vuotta sitten Lempäälän Ideaparkissa nainen, jota poikani jäi katsomaan.

Nainen hermostui katsomisesta ja huusi pojalleni melkein suoraa huutoa, että oli ollut kolarissa. Sen jälkeen voi näyttää tältä.

Toivottavasti ymmärsi hankkia ruokavalioon paljon C-vitamiinia. Olen kuullut sillä haavojen paranevan paremmin.

Ei tuossa muuten mitään, mutta poikani ei ollut edes koulussa ja säikähti asiaa pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vatsassa leikkausarpi. Takaraivossa arpi. Polvessa hyvin pieni arpi ja jalan sisäsyrjässä on arpi, joka hyvin sulautuu ihooni, että sitä ei helposti näe.

On mulla henkisiäkin arpia, mutta sitähän tässä ei kysytty.

Vierailija
24/28 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva täältä naarmuitta selviää.

Vierailija
25/28 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari raskausarpea ei taida olin suurin paha.

Kookosöljy on paras ehkäisijä. Sitä aamuin ja illoin iholle. Haiset monta kuukautta oudolle. Pari kraanuakin vaalenee muutamassa vuodessa, vaikkei mitään olisi tehnyt.

Ei arvet oli rumia. Monen mukaan ne kertoo meistä todellisempaa tarinaa, kuin tatuoinnit iholla, millä muka oli joskus joku tarkoitus.

Vierailija
26/28 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa käsissä tikkien kuvia. Oikeaan kämmenselkään ne syntyivät 7.10.2005 ja vasempaan kyynärpäähän 4.10.2018

Vierailija
27/28 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun jalat on täynnä isoja ja rumia arpia, mutta miehiä ei kiinnosta mun jalkojen iho, vaan luusto ja lihasten muoto. Olen saanut kehuja upeista sääristäni.

Pientä pintavauriota.

Vierailija
28/28 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla leikkausarpia, vesirokko- ja vyöruusuarpia, aknearpia, kissan raapimisesta tulleita arpia, kai joitakin muitakin. Leikkausarvet vaikuttaa sen verran, etten käy esim. uimassa, kun arpia tuijotetaan ja niitä ihmetellään ääneen.

Mee ihmeessä uimaan. Kukaan ei varmasti sano asiasta mitään. Uimaan viedään pyörätuolipotilaitakin.

Rintansa menettäneet syöpäpotilaatkin käyvät uimassa. Niillä on specifi uimapuku, jota ei tarvitse riisua saunassa. Näet ne naiset kuitenkin pukuhuoneilla.